poelepetoet schreef:@ prinses
Wat betreft de bruidsmake-up: je hebt de make-up de hele dag op. En niet alleen voor de foto's.
Mijn moeder heeft lang bruidjes op gemaakt voor haar werk en altijd als bruiden aangaven dat ze zelf nooit make-up droegen, zette mam het licht op. Ook lichte kleuren kun je dikker aanzetten zodat het op de foto's zichtbaar is.
Je wilt de mooiste dag van je leven (naast de geboorte van je kindje ;-)) natuurlijk wel jezelf kunnen zijn!
Denk dat het belangrijk is dat je dicht bij jezelf blijft! 😃
Wel leuk al die voorbereidingen he?
Tanja.. die van ons zit al maanden in het grote bad. We hebben nu een stoeltje van V-tech gekocht waar ie in kan zitten. Hij kan er niet uit en niet onderuit schuiven, al moet ik hem af en toe wel even recht zetten. Hij vindt het geweldig!
Ons bad is nu een wasmand geworden op zijn kamer hahahahaha!
vitamine d: bij ons zit dat in het avondritueel in. gezicht wassen, tandenpoetsen, in bed leggen, druppels en slapen.
Hier ook een enthousiast ventje als ie de druppels ziet! Trappelen en zijn mond wagenwijd open! IS ook lekker met sinaasappelsmaak.
xx
Hey poele, leuk weer eens wat van je te horen! Wat heb je voor bijzondere ticker? Zijn jullie bezig voor de tweede, dat je je cyclus bij houdt?
Wb je avondritueel. Hier ook zo, alleen zou ik de druppels en het tandenpoetsen omdraaien. Die druppels zijn megazoet, dan poets je die tanden ook voor niks... 😉