Prinses88Oud lidBerichten: 14.418Lid sinds: 9 mei 2010
En qua vocht bedoel ik dan melk.. Extra vocht zit ook in je fruit en groentehap! 😉
poelepetoet schreef:meiden, mag ik heel brutaal even tussendoor een vraag stellen
(sorry, ben eigenlijk te weinig actief om alles terug te kunnen lezen en antwoorden op ieder van jullie)
Maar ff offtopic, heb nu al 3 dagen ontzettende buikpijnen, veel vochtverlies. Ik denk mijn eisprong.
Met mijn onregelmatige cycli kan ik er nooit echt wat van zeggen, maar voelen jullie na d ebevalling de eisprong ook heftiger?
Liefs Poele
poelepetoet schreef:meiden, mag ik heel brutaal even tussendoor een vraag stellen
(sorry, ben eigenlijk te weinig actief om alles terug te kunnen lezen en antwoorden op ieder van jullie)
Maar ff offtopic, heb nu al 3 dagen ontzettende buikpijnen, veel vochtverlies. Ik denk mijn eisprong.
Met mijn onregelmatige cycli kan ik er nooit echt wat van zeggen, maar voelen jullie na d ebevalling de eisprong ook heftiger?
Liefs Poele
poelepetoet schreef:Thanks dames voor de antwoorden.
Ben denk ik uitzondering op de regel, heb nl geen bv gegeven..
Zit nu in mn 2e cyclus na de bevalling op dag 76. Geen pil meer gebruikt of iets anders.
Ben in het zkh geweest omdat de pijn 4 dagen duurde... Nu maar even afwachten of ik ongi word, dan weet ik het zeker 😉
xx