https://zwangerworden.nu/entry.php/88-van-de-roze-wolk-afkletteren.
Hier staat de blog.
Durf nog even geen reacties te lezen want dan ga ik snotteren haha en daar heb ik even geen zin in!
Nageltjes heb ik samen met de kraamzorg gedaan. Ik handje vast zij vijlen, moet echt wel samen.
succes met Thijs! Fijn zulke regeldagen...
Hier ging het slapen best goed! Moest haar echt om 5 uur wakker maken voor voeding (dat doen we in de hoop dat ze vannacht haar 6 uur weer maakt ipv in de middag) en vriend vindt dat we vanavond het ook moeten proberen... Nou we gaan het proberen maar als het mij niet meer rust geeft is het snel over!
morgenochtend moet ik het trouwens echt alleen gaan doen! Dan is er niemand! Moeder komt pas in de middag.
Moeders heeft trouwens ook 'medicijnen' van de homeopaat geregeld. Zo bizar, moest dat voor kerst innemen. Binnen 2 uur moest je wat merken, positief/negatief maakt niet uit iets. Nou ik moest weer meer janken dus negatief. Ik balen, toen de regeldagen in dus bleef me slecht voelen maar de verandering was wel dat ik me heel bewust was waar het aan lag. Mijn hoofd was weer rustiger maar mijn hart niet. Dat zei ik ook telkens tegen vriend. Bleek het pilletje daar ook voor te zijn, rustig hoofd en beter in slaap komen...
Straks een pilletje voor het gevoel! Moet binnen 24 merkbaar zijn...
Lets hope so!!