La Bella, ik heb een paar keer in wc gekolfd. Is niet ideaal ivm hygiene, maar als je de kolf al in elkaar gezet in je tas hebt liggen is het wel te doen (dat je die alleen nog maar op de motor hoeft aan te sluiten zeg maar). Maar naarmate ik langer bv gaf en o.a. dit grappige filmpje zag
http://youtu.be/VnReJeQrK0k ben ik een stuk vrijer en brutaler geworden ;). En vraag overal of er een plek is om te kolven. En erger nog, het allerleukste vind ik het om het te vragen aan van die jonge bediendes die het niet snappen (ik heb ook een verkeerde 'k' waardoor het klinkt alsof ik ga 'golven' met zo'n balletje zeg maar ;)) en dan gaan blozen als ik het uitleg. Maar dat is een sadistisch trekje in mij :). Ik ben er iig achter gekomen dat je bijna overal wel een ruimte aangeboden kan krijgen die wat hygienischer is dan een wc. Een lege zaal in een restaurant, een personeelsruimte waar je ff mag zitten, een kantoortje, of wat dan ook. Als je dan gewoon wat papieren doekjes bij de hand hebt is dat prima te doen. Een deurhanger waarop 'niet storen ivm kolven' staat voor als een deur niet op slot kan is ook wel handig.
De eerste keer vragen voelt erg ongemakkelijk, maar het went vanzelf ;). En je bent er een stuk vrijer door. Ik voedde Jesse ook gewoon in het openbaar, idd met een omslagdoek die ik dan toch wel bij me heb kan je dat heel discreet doen. Ook hier last van gezichtje onder spuiten (nu en toen), maar daarvoor had ik een hydrofiel of spuugdoek bij me. ZOdra de kleine los liet duwde ik die tegen mijn tepel aan en beperkte ik de schade 😉
Hier gaat het verder even niet zo goed. Snap ik ook gelijk weer waarom ik jullie loop te spammen met al mijn adviezen ;). Dat is echt een van de 1e dingen waaraan ik kan merken dat het niet lekker gaat, ga ik in mijn hoofd zitten, in mijn controle en al mijn kennis omzetten in adviezen waar jullie misschien wel helemaal niet op zitten te wachten... Maar goed, ik heb deze hele week al last van kleine huilmomenten en vanochtend vroeg ontplofte ik gewoon even. Mijn man is deze week weer ah en werk en ik had kunnen weten dat al zijn goede voornemens niet uitgevoerd zouden worden ('s ochtends op tijd naar werk zodat hij om 6 uur thuis is ipv 7 uur of nog later, zo min mogelijk overwerke n (hij heeft alle avonden thuis gewerkt) en blijven helpen in huishouding en 's nachts Jesse doen als die huilt en op tijd naar bed (lees: niet pas om 3 uur). Dus ik ben weer wat illusies armer. Toen Jesse vanochtend weer ah huilen was voor de 3e keer en ml weer eens tijdens overwerken op de bank in slaap gevallen was en pas om half 3 naar boven was gekomen vroeg hij of ik er niet heen wilde gaan. Ik was echt woest, Elise lag op mijn borst, had een rotnacht gehad met weinig slaap, alle toezeggingen die hij al gebroken had... heb gewoon met mijn vuist een paar keer op bed gestompt, zo gefrustreerd was ik. Raakte ik ook nog per ongeluk zijn hand 1 keer, dus toen was het janken geblazen want ik wilde hem niet slaan, juist als ik niet afreageer ben ik bang dat ik zo boos wordt dat ik hem of de kids in mijn frustratie pijn doe. Ben dan zo vreselijk heftig, roteigenschap is het! Nou en vanaf dat moment is het helemaal janken geblazen... omdat de vaatwasser nog niet ingeruimd was en ml dat eigenlijk zou doen als ik kook (ik heb het dus heel eigenwijs laten staan omdat dat de afspraak was) dus kon ik vanochtend daar gelijk mee bezig. Omdat Elise begon te huilen toen ik daar mee bezig was, kon ik weer janken omdat ik dat er niet bij kon hebben. Gelukkig werd ze na 1 huiltje stil. Pfff... rothormonen, ben weer zo instabiel als wat deze week. Maar goed, gaat wel weer over. Beetje balen dat mijn schoonzusje (van 17) hier zo op de stoep staat... hoop dat ik dan ff alles binnen kan houden, want wil haar dat niet aan doen. Wel fijn dat ze iig wat komt helpen en op de kids kan passen als ik ff boven bezig ben ofzo.
En nu kijk ik even voor mij naar een vreselijke speelgoedravage terwijl ik de woonkamer wil stofzuigen... Zucht.. Jesse was iets sneller dan ik en heeft alle speelgoeddozen overhoop gehaald die ik gisteravond alvast had opgeruimd. Ach ja, het leven van een huisvrouw gaat niet over rozen he? 😉