WaterAngel schreef:@ Tanja: jij bent er ook snel bij! Ik zit in hetzelfde schuitje. Nog geen menstruatie, ivm borstvoeding, maar ik wil ook niet helemaal afbouwen. Eerst kindje 1 alles wat hij nodig heeft. Dus ik bouw gedeeltelijk af en kijk dan maar eens wat er gebeurd. Hoe kan het toch dat sommige mensen bv geven en zwanger worden. Ik heb nu echt geen ei hoor ;)
Ja, ik zou het heerlijk vinden als ik ineens al zwanger zou zijn, maar zie het inderdaad niet gebeuren: nog nooit ongesteld geweest sinds mijn zwangerschap. Bij mij in het moeders van januari '12-topic zit gewoon iemand die al meteen ongesteld weerd, nu maandelijks gewoon, en ze geeft gewoon nog volledig borstvoeding!
Ik ga ook eerst enkele voedingen afbouwen, ben benieuwd wat dat doet. Misschien komt mijn cyclus dan wel weer op gang al. Dus zo doe jij het ook?
Ik ga nu over een kleine twee weekjes afbouwen, als R.osalie 5,5 maand is. Maar ik begin dan met 1 voeding minder per week. Ik geef nu nog 6 voedingen per dag. Dus het komt er op neer dat ze met 6 maanden toch nog 4 voedingen van me zal krijgen, dat vind ik wel fijn.
Hoe bouw jij af WaterAngel?