[INDENT]Slotje, dat is toch ook je grootste angst, dat er iets met N.ova zal gebeuren?! Dat beheerst dan je gedachte ofzo. Ik denk ook wel eens, wat vreselijk zal het zijn als ik de familie moet inlichten als Feline er niet meer is. Dat is gewoon mijn grootste nachtmerrie.
Bella, wat zielig voor je mannetje, die open billetjes. Heb je al andere luiers geprobeerd?
Babyfoon hebben wij ook, wij hebben een Alecto.
Tanja, leuk die fotoshoot. Lachen met het poepen en piesen. Ze zeggen dat jongens vaak plassen als de luier net even af is, maar ik kan je vertellen, meiden doen het net zo goed. Althans die van mij wel.
Feline huilt trouwens altijd tijdens het verschonen. Hoe is dat bij anderen? Soms ben ik bang dat ze pijn heeft ergens, dat er iets niet lekker zit in een wervel of schouder of heup. Dat ze daarom zo krijst. Maar zodra ik haar weer oppak is het direct over. En als ze pijn zou hebben zou ze ook huilen bij het oppakken uit de box, wipper of wat dan ook lijkt me.
Sex, ik wil ook wel weer maar durf nog niet zo. Nu het vloeien klaar is zullen we het langzaamaan wel weer eens proberen denk ik.
Ik heb gisteravond trouwens een foto gemaakt van mijn litteken. Zal m hier eens plaatsen, niet super charmant (toen nog niet geschoren hahaha) maar dan kan je eens vergelijken met je eigen litteken. Voor wie dat wilt.
[/INDENT]