Puk1985Oud lidBerichten: 4.589Lid sinds: 21 september 2010
Baby, een streep is een streep. Je bent zwanger!!!!
Polly2011 schreef:@lollypop: mijn ongi duurt ongeveer 5 dagen, waarvan 3 lichte dagen. Verder nooit last van krampen of iets dergelijks. Ik moet wel zeggen dat mijn ongi zwaarder (meer bloed en stukjes, sorry) is geworden sinds mijn bevalling. Hebben andere mamma's dat ook zo ervaren?
stees schreef:Leo,jij bent al op de helft!!! voel je je goed??
Leo245 schreef:Ja Stees echt bizar hoe snel het gaat! Ik voel me super goed! Slaap op tijd savonds maar verder veel energie en ons draakje is heerlijk in beweging. Ben druk met mn yogalessen geven en ga nu zelfs zwangerschapsyoga geven! Te leuk! Hoe voel jij je?
greetje83 schreef:
Hier is alles ok. Gisteren even geoefend 😉 en dit weekend niets heel bijzonders. Morgen gaat mijn vriend helpen met het verhuizen van vrienden van ons en zondag is mijn vriend jarig dus dan krijgen we een hoop bezoek over de vloer (en daar hou ik helemaal niet van... :oops:).
Maar ben me al aan het verkneukelen op volgend weekend. Vrijdagavond hebben we eerst een cabaretvoorstelling (comedytrain, geen idee wie er komt, dat is een verrassing) en vervolgens gaan we naar de bioscoop voor: Chemical Brothers-Don't Think. Een gefilmd concert van The Chemical Brothers, echt iets waar L en ik helemaal van uit ons dak kunnen gaan. We willen kijken of Max dan ergens een nachtje kan logeren, zodat we daarna nog de kroeg in kunnen duiken! 😊
Doe morgen trouwens weer eens een ovutestje, ik ben weer net 'slijmpie'!
Margreet86 schreef:@ Suusb, wat onwijs klote. Geniet lekker van je troostvoer! Ik zou wel de dokter bellen. Je cyclus onregelmatig en je ei doet gek.
@ lady9, leuke prenetal shoppen! Je kunt ook bij een babydump kijken. Veel keus en goede prijs.
@ puk, fijn dat je over 3 weken terecht kunt. Ik ga duimen dat ze jullie kunnen helpen.
@ baby, Tjah een streep is echt een streep! gefeliciteerd
Met mij alles goed. Gisteren het hartje gehoord van de baby. heel bijzonder. Daarna gehoord dat we een box mogen uitzoeken van mijn schoonouders. Tof!