Hoi dames,
Hier kunnen jullie weer verder kletsen, hier de link naar het oude topic:
https://zwangerworden.nu/showthread.php/7728-Zwanger-worden-vanaf-de-zomer-2011-deel-3/page300
ruthjeOud lidBerichten: 7.396Lid sinds: 9 juli 2008
leeske schreef:@leo, jakkes het is nooit leuk om dierbare mensen achter te moeten laten. Maar ik snap je beslissing om in NL te blijven. Ook uit je verhalen te horen voel je wel weer helemaal happy als je terug bent, of niet?
Beetje lastig hier, kreeg net een mailtje van een vriendin. Ze is niet boos op me, maar was een beetje teleurgesteld dat ik nooit heb verteld dat ik met kinderen wilde beginnen. Niet zo zeer dat ik het nooit heb verteld, maar dat ik juist zei dat het niet zo was. Pfff, wat moet ik daar nou mee. Ik snap het best, maar ja ik wilde het gewoon tussen mn man en mij houden. Nou ja en een beetje met jullie.....
Faye schreef:Thanks meiden, maar zelf word ik wel moe van mezelf. Als ik naar de wc ga check ik meteen (eerst mn onderbroek en vervolgens het wc papiertje) en dan 's avonds weer met een maandverbandje in bed, lekker romantisch. En dan alles wat er in mn hoofd afspeelt... scheelt wel dat ik jullie heb hoor! ben ik ook super dankbaar voor en vanaf morgen wordt alles anders! Yeah! Suus test dan lekker positief en wie is eigenlijk de volgende (aankomende) in het lijstje... maar zij test ook positief, want dit wordt een positief en goed jaar voor ons!
Leo245 schreef:@Greetje: whahahahahahaahaha ik kom echt niet meer bij. Nou niet leuk van dat kwakkie natuurlijk, maar ik zie gewoon echt zo'n film voor me waarin zoiets gebeurd (heb ik het over een gewone nette film, niks ranzigs). En dan ook nog met en lepel naar binnen gieten hahahahaha.
greetje83 schreef:Faye en lady9: jullie zijn er zeker later bijgekomen dan mijn 'Greetje-actie'. We begonnen net met zwanger worden van de tweede (ik ben er even een paar maanden mee gestopt omdat ik zelf niet lekker in mijn vel zat, nu weer met ronde twee bezig) en toen had ik een soort issue in de slaapkamer, want net op mijn vruchtbare dag lagen we lekker te ... Eh, nou ja, men heeft hier niet al teveel fantasie voor nodig denk ik, toen op het moment-supreme mij vriend 'eruit' schoot en zijn kostbare kwakkie op het dekbed liet ploffen. Toen ik dat hier vertelde begonnen er nogal wat theorieen over hoe ik alsnog de zaadjes in mijn doosje kon stoppen, waaronder met een lepel van het dekbed afschrapen en het vervolgens in mijn muts te frutten.... :oops:
Margreet86 schreef:Meiden, stuur een smile als je het met me eens bent: Suusb moet vanavond klussen!