leeske schreef:Heb ff die site bekeken, maar begrijp ik het nou goed dat je dat cupje weer opnieuw kunt gebruiken? Moet je dat ding dan eruit halen en afspoelen ofzo? Jasses.
Ff een vraagje:
Heb gister een 2dehands box gekocht - tis niet zo'n hele moderne, maar deze heeft ronde hoeken en dat had ik nog nooit gezien. Vond m erg leuk en tis op wielen lijkt me ideaal. Maar die vrouw had ook nog een kinderwagen: een Quinny met 4 wielen. Alles zit er op er aan (heb m meteen ff bekeken) Zit een maxicosi bij, een extra stoelje, zo'n trappelzakding, parasol etc. Ziet er nog als nieuw uit, heeft een ruim bakje voor ander troepjes en maar moet 120 euro kosten en 30 voor de maxi cosi.
Heb aan de ene kant zoiets: doen -tis geen geld en volgens mij gebruik ik dat ding niet zoveel. Maar ja, aan de andere kant denk ik: tja heb ik geen nieuwe voor mn kind over. Heb mn moeder ook gevraagd: tja, daar gaat het niet om! En natuurlijk ben ik ook geen andere mens geworden omdat ik in een oudertype kinderwagen heb gelegen.
Dus hoe staan jullie tegen 2dehands kinderwagens?
Als het er een is die er goed uitziet en alle voordelen en gemakken heeft die jij als eis/wens aan een kinderwagen stelt moet je het doen! Mijn zus had bij de eerste ook een nieuwe en bij de 3e was ze weer toe aan een ander en die vond ze ook 2e hand. Super wagen (en ze is echt een zeikerd daarin) maar kwam hem toevallig tegen. Je moet nog zoveel aanschaffen en ik denk niet dat het iets te maken heeft met 'voor je kind over hebben'. Er zit echt wel heel goed 2e hands spul bij, je moet er net tegen aan lopen. Dat doe jij nu, dus lucky you!