lady86 schreef:@ Leo: oh wel relaxed dat je zoveel werk hebt overal! Hopelijk straks ook in NL! Wat grappig dat ze denkt dat haar vriendje homo is! Lief hoor dat je een ander vriendje voor haar zoekt 😛 misschien kan ze mee naar NL? Genoeg vrijgezelle mannen die een vrouw zoeken die goed kan koken etc. en kan ze dicht bij jou en de baby blijven! 😊
!
Ja het komt opeens overal vandaan. Heerlijk hoor. Vandaag moest ik bij iemand thuis les geven, omdat we onze eigen ruimte een Reiki cursus hebben. Om de hoek, op de fiets, prachtig weer nu (dec, jan en febr. zijn het beste, niet zo heet) en bij iemand thuis die in de compound woont (lees mooie villa met zwembad enz.). Lekker buiten les gegeven aan die man en hij wil nu elke dag! Ik ben echt nog even aan het genieten nu. Toen ik terug fietste dacht ik nog: waarom wil ik hier in gods naam weg?! ;o)
@Moi: oh wat fijn zeg een goede echo! Lekker van genieten weer!
@Lollypop: ik ken dat gevoel van erge ongi. Gatver. Tot boven de wc hangen aan toe had ik het vroeger. Fijn dat je er weer even van af ben. En nu dat volgende ei bevruchten, dan ben je er voorlopig van af. Dus ei: kom op!
@Suus en Faye: gewoon lekker doorklussen jullie ;o)