suusbOud lidBerichten: 4.148Lid sinds: 7 augustus 2011
@Greetje: heel herkenbaar! deze ronde heb ik dat dus ook 2 dagen gehad. Welke dag zit je? kan het je ei zijn? Ik had het gevoel dat ik ongi was doordat er zoveel weg liep.
greetje83 schreef:Hehehehe, Leo, das misschien wel een idee, een bakkie eronder! 😉
Suusb: kan heel goed mijn ei zijn, maar die heb ik toch iedere maand en nooit zoveel 'last' ervan gehad. Gisteren ben ik gewoon 'doorgelekt', getverdemme.... Ik ben vanaf nu een echte 'slijm'bal!!!!! :D
Faye schreef:Yep, ik kom uit 1983... maar ben niet zóó gestoord als jij bent hoor 😉 whahahahahaha (prettig gestoord! Heerlijk!)
@Lady9: geen idee, lijkt me niet dat je een onbevrucht eitje voelt... tenzij het je eisprong is... waarom lukt het je niet om een banner te plaatsen dan? Wat gaat er mis? Ik heb het zelf namelijk ook 1000 keer moeten doen totdat ik het snapte (vandaar dus 'mutsenclub') dus ik ken een beetje de klappen van de zweep zeg maar....
Lady9 schreef:Meiden dit word allemaal onze ronde!! Allemaal zwanger in de eerste maand van 2012!!!!!!
Oeh ik heb ook een test liggen.. Krijg al kriebels in mijn buik als ik eraan denk.. Zo spannend, ik durf het bijna niet denkik..
Wat raden jullie aan.. Testen als je al een aantal dagen overtijd bent of testen op de dag van mijn nod..
Lady9 schreef:Meiden dit word allemaal onze ronde!! Allemaal zwanger in de eerste maand van 2012!!!!!!
Oeh ik heb ook een test liggen.. Krijg al kriebels in mijn buik als ik eraan denk.. Zo spannend, ik durf het bijna niet denkik..
Wat raden jullie aan.. Testen als je al een aantal dagen overtijd bent of testen op de dag van mijn nod..