Lola: haha geweldige foto!! Lekker hoor, weer doorgeslapen. Nee moeders met kinderen die doorslapen mogen niet klagen haha 😉 Hier heeft Sam heel soms ook dat het hem niet lukt om in bedje te slapen en valt hij uiteindelijk beneden in de wipper in slaap. Dat is meestal rond etenstijd. Dan leg ik hem meestal niet meer in zijn bedje…Vind het zo sneu om met hem te gaan slepen als hij ligt te slapen en meestal is hij dan toch meteen weer wakker. Leuk he als ze zich kunnen vermaken in de box. Sam ligt ook lekker naar zijn mobiel te lachen 😊 O, wat grappig dat dat uurtje zoveel uitmaakt!
French: oeh, lijkt me wel lastig, die zalf in zijn oogje. Werkt het al? Wat supergoed dat Niek droog is gebleven op het kdv! En was het gezellig vanmorgen?
Krikra: jeetje meid, wat heftig allemaal! Ik hoop voor je dat je door emdr weer van de ptss af komt! Sterkte!
Mrij: Sam huilt ook met traantjes, zielig hoor! 😉 Jeetje, heftig zeg, dat je door dat ongeluk je werk niet meer kan doen! Wel leuk, om weer een opleiding te gaan doen! O, leuk is dat he, als je zin hebt om te knuffelen slapen ze. En als je even wat dingetjes wil doen, zijn ze wakker 😊
http://www.facebook.com/christa.rijneveld is mijn facebook 😊
Silke: fijn dat je een goede nacht had afgelopen nacht!
Desiree: gelukkig weer een betere nacht! Ik vergat ook vaak hoe laat hij nou ’s nachts gekomen was hoor! Dan slaap je toch nog half…Wat goed dat Q zich om kan draaien!
Marijke: gelukkig gaan de nachten weer beter! Ja meis, je moet goed aan jezelf denken hoor, anders ga je er aan onderdoor! Gelukkig kon je eerder naar de osteopaat. Ik hoop dat Vinz er baat bij heeft! Ja mijn mannetje doet het heel goed 😊 ik voed hem 5x. 7.00/8.00-11.00-15.00-19.00-23.00. Soms met een half uurtje speling.
Hier een relaxte dag gehad. De nacht was weer hetzelfde als de hele week. Rond 8.00 uur was meneer wakker. Vanmiddag Sam op mijn werk wezen showen. Was erg leuk en gezellig en ik kreeg zowaar weer een beetje zin om te werken 😊 Heb alleen nog totaal geen zin om Sam een hele dag niet te zien….nog 3 weekjes…Goeie nacht allemaal!