Lola, gek he dat we pas een mailtje krijgen als de sprongetjes al voorbij zijn, dan zullen ze wel iets voorop lopen in het schema, en daarbij geloof ik dat iedere kind ook op zijn/haar eigen tijd een sprongetje doormaakt, dus ik pin me er niet op vast!
Pampers vind ik sowieso een typische lucht hebben, je ruikt idd heel snel de urine erdoor. Op het kdv waar ik werkte gebruikten we ook alleen maar pampers, maar ik vond het hele kdv er altijd naar stinken.
Ik ben nu Emy in maatje 3 zit weer overgestapt op kv luiers, bevallen me perfect, waar ze bij een lange nacht met pampers nog wel eens vochtig was, is alles nu lekker droog!
Jammer dat je niet meer naar babymassage kan, wie weet straks nog een keer, zou wel heel leuk zijn!
Silke, fijn dat je zo lekker bij hebt kunnen slapen! Fijn dat het bij papa thuis allemaal goed is gegaan, wat heeft K. heerlijk lang geslapen!
Zijn eigen ledikantje zal vast even wennen zijn ja, hier was Emy na 3 nachten er helemaal aan gewend!
Ahh wat schattig dat je meisje zo gek is met haar Dora dekbed, daar heb je zo te lezen geen kind meer aan. Straffen door haar naar haar kamertje te sturen is er voorlopig ook vast niet meer bij;)
Tanja, ik zal nog eens even goed zoeken dan, het lijkt mij ook vreemd dat de app er niet is voor android, zo'n app lijkt me ideaal!
Heerlijk dat je meisje het gisteren zo goed heeft gedaan!
Groot gelijk dat je verder gaat solliciteren naar een baan op jouw niveau, ik ga voor je duimen!
Wauw R. alweer 4 maanden, wat gaat het ongelofelijk snel!
Joan, haha een rood koppie van het persen, dat heeft dus wel z'n vruchten afgeworpen 😉
Desiree, wat vervelend dat Q. in zo'n heftig sprongetje zit, hopelijk is hij snel over!
Bah, een geklooi met de nachten he.. vind dat zo sneu voor jullie! 😞 Hopelijk gooit Q. snel zelf haar ritme om en kunnen jullie ook eindelijk doorslapen!
Krikra, balen dat de gyn verder niks kon betekenen, hopelijk gaat het snel over de pijn.
French, heerlijk een weekje naar Limburg, lekker genieten!
Balen dat Sem dus ook in een sprongetje zit, het leuke ervan is wel dat je daarna ziet dat ze ineens weer heel veel nieuws kunnen!! (die gedachte sleept mij er doorheen;))
Pff bijna 24 uur zonder je kindjes, gelukkig zie je ze bijna weer, lekker knuffelen!
Christa, fijn dat je mannetje het zo goed heeft gedaan bij moeder! Wat is Sam toch ook een heerlijk slaapkoppie, ik denk ook wel dat hij zonder de laatste voeding kan, als je hem 's ochtends al zo laat moet wakker maken. Maar als je het nog lekker vindt, dan gewoon nog even lekker aanhouden, niks mis mee toch.
Hier heeft Emy vandaag voor de 2de keer het klokje rond geslapen, van 20.15 tot 8.15, super trots op m'n kleine meisje!
Ze is vandaag ook weer heerlijk vrolijk, alleen drinkt ze nog steeds erg slecht. Gelukkig wel goede plas- en poepluiers, dus ik maak me nog niet zo'n zorgen.
Gisteren hebben we een nieuwe kinderwagen gehaald, de bugaboo cameleon, wat een heerlijk ding, heb de hele dag gewandeld/geshopt haha.
Verder eigenlijk geen nieuws, het gaat allemaal lekker z'n gangetje, we genieten volop van ons brabbelende, lachende, rollende vrolijke meissie!