@desiree: zo, zo, Q ontwikkeld zich tot een waar slaap-expert 😉 Wat goed zeg! Ze zal het wel nodig hebben horen, misschien maakt ze wel een spurtje door.
Maar goed, als ze zo veel slapt, verbruikt ze natuurlijk ook minder dan als ze wakker en actief zou zijn, dus iets minder drinken snap ik wel. Maar goed, hou haar goed in de gaten, en anders even de cb-infolijn bellen! Maar hoe laat is ze ’s ochtends wakker?
@Christa: ja ze is idd goed aangekomen, maar dat is bekeken over de afgelopen 3 weken (3 weken geleden had ik haar voor het laatste gewogen), pas de laatste 4 dagen heb ik het gevoel dat ze te weinig krijgt. Dusja, het stelt me niet helemaal gerust. Ik ga komende woensdag wel voor de zekerheid wegen.
Je hebt gezellige bezoekjes dus. Lekker genieten! Ja, fv heeft ook zeker voordelen zo 😊 Mijn opa komt zo vaak vrijdags als ik werk R.osalie een flesje geven, okay da’s wel afgekolfd. Maar dat vind hij ook zo leuk!
Heej wat heerlijk, komende week dus 5 dagen achter elkaar vrij! Wauw, lekker samen genieten ervan 😊
Wow, wat een koopje, maar 25 euro!
Wij waren iets van 200 euro kwijt, maar dan inclusief een extra warme hoes voor als het kouder is. Die kost volgens mij ook alleen al 45 euro. Wel een aanrader trouwens: dan kun je veel vaker gebruik maken van de draagzak, ook bij wat frisser weer.
@Marijke: ik heb het idee dat ze wel te weinig krijgt, maar ik twijfel. Plasluiers vind ik beduidend minder. Maar al met al redelijk tevreden toch. Maar ze heeft vanochtend ook spuitjes gehad en wat verhoging, dus twijfel als ze huilt: van de verhoging of honger? Het maakt me best onzeker.
Ik leg haar wel vaker aan. Maar heb ook geprobeerd tussendoor een keer te kolven, kwam er maar 30 Cc uit, en gisterenavond 25 Cc, en dat is dus mét die neusspray. Nou, heb beetje weinig vertrouwen in mijn tieten.
Wanneer ik eigenlijk van plan was af te bouwen? Ik dacht ik begin bij 5,5 maand, en dan steeds één voeding per week, zodat ik een week of 5 later bij dus bijna 7 maanden geen bv meer geef. Maar goed, misschien “moet” ik nu helaas een maand eerder gaan afbouwen, omdat mijn lichaam dat gewoon doet? Brrr, ik wil er nog helemaal geen afscheid van nemen, dat bv geven.
En hoe zie jij dat? Vanaf wanneer denk jij af te gaan bouwen?
Nou, geniet van een gezellige avond bij je ouders! Jij ook nog één dagje werken en dan weekend 😊 ik ook.
@Mrij: haha, ik moest wel lachen om die foto, wat kijkt ze boos 😉 hihi
Wat heeft ze trouwens een leuk spijkerbroekpakje aan! Wat schattig zeg. Wat wordt ze al groot, nog even en ze past niet meer in de wipstoel joh 😉
Ik kijk het echt nog even aan met eventueel bijvoeden. Jij zegt knap dat ik zolang durf te wachten, maar misschien is het wel gewoon stug van me? Ik denk steeds: ag, R.osalie heeft behoorlijk wat spek, dus eventueel enkele dagen een beetje te weinig krijgen, is niet zo’n ramp. Maar ze komt over het algemeen genomen behoorlijk tevreden over. Alleen nu beginnen de plasluiers minder te worden, en begin ik me toch wat zorgen te maken ……. *zucht*
@french: ja, ik mak de oortjes ook ongeveer 1x in de 2/3 weken schoon.
Je hebt gelijk, ik zie ook niet veel in dat oefenen met omrollen. Het komt wel hoor. Ik kreeg echt zo’n preek bij de cb vandaag dat R.osalie al zo goed ging zitten zelf (met mijn ondersteuning) en dat ze daar echt op voorliep, en omdat dat zo goed ging, zou ze de behoeften niet meer hebben om om te rollen en op haar buik te gaan liggen enzo, en dan zou ze dus op het gebied van omrollen flink achter gaan lopen omdat wij haar wel stimuleren bij het rechtop zitten, bla bla bla… ik denk, klets maar lekker door mens, ik doe net of ik het van je aanneem en thuis ga ik lekker m’n eigen gang haha…. Je maakt mij niet wijs dat ze nog niet zal kunnen omrollen voor ze naar de basisschool gaat 😉 whaahaha 😉 Wat kunnen ze zo betweterig zijn bij het cb hè! Ene oor in … andere oor uit 😉 hihi
Ai ai, french, het is je dus stevig in je rug geschoten, gaat het daar inmiddels al wat beter mee? En kun je nog wel werken dit wekend als je het stevig in je rug hebt? (wat voor werk deed jij ook alweer?)
Haha, S.em kan dus ook even lekker roet in het eten gooien met de vertrouwde voedingsschema’s 😉
@Vaddie: moet je zoveel reizen ja? Dat lijkt me nu inmiddels met een kindje ook echt niet fijn meer. Ben je al flink op zoek naar een andere baan? Je hebt het echt niet meer naar je zin hè?
Zo, ik ben inmiddels gelukkig weer beter! Niet helemaal, maar wel zo ver dta ik morgen weer ga werken. Heb nog kwalen als erge keelpijn, hoofdpijn, moe, etc. Naweeën van de griep 😉
Nou, hier ben ik dus nog steeds onzeker over de bv, heb door heel veel signalen steeds het gevoel da ik te weinig heb voor d’r, da’s echt door mijn ziek zijn vanaf afgelopen zondag ineens het geval.
Mijn borsten voelen bijna leeg (okay ze voelden nooit meer zo heel vol aan, dat was al stabiel inmiddels, maar nu voelen ze ineens zelfs leeg), ze drinkt heel lang, is minder voldaan na de voeding (vraagt zelfs soms om meer zodat ik haar –in tegenstelling tot wat in gewend was- nog een 2[SUP]e[/SUP] borst geef), heeft eerder weer honger, minder volle plasluiers, kolven gaat voor geen meter, krijg er echt nauwelijks wat uit ’s avonds en vandaag ook ’n keer tussendoor maar 30 Cc (12:00 uur, terwijl ze sliep). Mar ze is redelijk tevreden voor mijn gevoel, huilt echt niet om eten ofzo.
Okay, ze is vandaag wat hangerig, maar ze heeft ook wat verhoging door de prikjes vanochtend.
Dus wel een tevreden meisje, maar mijn gevoel zegt dat ze te weinig krijgt.
Wat moet ik nu?
Ik kijk het nog even aan: ben benieuwd wat ik morgen kolf op mijn werk. Morgen heeft ze iig nog voeding, daarna staat er nog maar 65 Cc in de vriezer, verdorie ……
Naja, snel meer nieuws van mij dus!