@Silke: goed te horen zeg dat bij jou de nachten inmiddels alweer zó goed gaan! Heel fijn 😊 We hebben er geduld genoeg voor moeten hebben hè 😉
Bij mij inmiddels inderdaad ook beter, het gaat echt de goede kant op!
Bij jou is het super warm dus? En nog lekker gezwommen dit weekend?
Wij hebben geen vakantieplannen. Gewoon lekker 3 weken samen vrij zijn 😊 We gaan ’n weekendje weg naar vrienden en we zullen vast regelmatig een dagje wat leuks doen 😊 Komt vast goed, als het weer maar een beetje mee wil werken 😉
@Christa: op zich vrijwillig, moeten is een groot woord…. Maar goed, als het werk niet af komt, zal toch iemand dat “moeten” doen. En ik wil niet dat altijd mijn collega’s daarvoor opdraaien. Het is nu gewoon even vakantieperiode, en alles collega’s vrij zijn even schouders eronder voor de gene die niet vrij zijn. Als ik dadelijk vrij ben, doen andere collega’s dat ook weer voor mij.
Gelukkig worden overuren natuurlijk wel uitbetaald 😊 krijg ik in augustus een extra zakcentje 😉
Oja, ik werk er officieel 22 uur. Maar ik werk nu inmiddels alweer ruim 3 maanden en gemiddeld werk ik bij “normale” weken (dus niet in vakantietijden) 28 uur tot nu toe. Verdeeld over 3 dagen en klein beetje thuiswerk.
Mango is een goede, die moet ik ook eens gaan klaarmaken. Geef jij ook ’s ochtends fruit en ’s middags groenten?
@mrij: ik heb idd zin in vakantie!! Lekker even niets. Ik hoop op goed weer, want we blijven min of meer thuis (misschien wat dagjes/weekendje weg ofzo).
Het is wel sprongentijd ja. Van 22 tot 26 weken geloof ik. Begint zo’n tijdje vóór ze een half jaar zijn las ik ergens.
R.osalie heeft dit sprongetje een vervelende dagen gehad, maar merk wel de vooruitgang weer.
Juppie, morgen komt je bank dus 😊 veel plezier ermee!
Ik heb het idee dat ik verder het helmaal gemist heb van iedereen.
Hoe gaat het met het afbouwen van de bv Marijke? Hoe sta je er nu voor?
Vaddie ik las dat jij op zoek was naar een draagdoek? Ik heb de BabyBjörn gekocht, ben er echt ontzettend blij mee. Let wel op als je van plan zou zijn een BabyBjörn te kopen: moet je die ene kopen die op heel veel punten verstelbaar is (is wel de duurste type), maar scheelt echt enorm voor je rug!
En ik heb er zo één met luchtdoorlatende stof (air mesh of hoe noemen ze het) en da’s ook ontzettend fijn; met dit warme weer zweet ze helemaal niet (alleen war ze tegen mij aan hangt een beetje natuurlijk).
Maar goed, laat je bij de aanschaf maar goed voorlichten 😊 ik ben benieuwd wat je koopt.
Ik doe ook echt heel veel met dat ding als ze van die momenten heeft dat ze niet alleen wil spelen en alleen maar vastgehouden wil worden: stofzuigen, was opvouwen, kippen voeren, afstoffen, hapjes klaarmaken voor haar, noem maar op …..
French: heb je inmiddels lekker zomervakantie?
En ben je naar de ha geweest voor een pil? En hoe gaat het nu met het afbouwen van de med.’s?
Lekker naar Ameland geweest gisteren dus, is het mooi daar? Ik ben daar nog nooit geweest. Wel Vlieland, Texel en Terschelling. Is het met Vlieland te vergelijken? En lekker genoten van je uitje? Je kids wel gemist zeker? 😉
Pfffrt…. Ben ik en beetje bij weer?
Nu jullie nog wat betreft R.osalie en mij:
- Productie loopt enorm terug: misschien omdat ik het ontzettend druk heb op ’t werk enzo?
Iig: vrijdagmiddag bijvoorbeeld kon ik nog maar 80/90 Cc kolven op ’t werk tijdens haar voeding van 15:00. Die voeding was nog een bv moment dus. Ik heb ook al een hele week bijna het gevoel dat ze echt te weinig krijgt. Dus vandaag knoop doorgehakt: helaas moet ik nu die voeding ook afbouwen ……………..
Nu dus alleen nog de ochtendvoeding van ca. 6:30 en indien nodig de nachtvoeding.
- Maar de nachten gaan steeds vaker goed. Gisteren weer een pracht-nacht gehad! 19:00 gevoed en naar bed en om 6:30 vanochtend kwam ze pas (okay om 24:00 hoorde ik haar even, 5 minuutjes beetje zeuren, net niet huilen, maar ze viel weer in slaap).
De nacht ervoor was: 19:00 voeden en naar bed en toen kwam ze om 5:00.
De nacht dáárvoor kwam ze wel tussendoor om 1:30. Maar goed, het gaat echt de goede kant op!!!!
- Ik doe nu (sinds afgelopen donderdag) 2 keer op een dag een hapje:
om 9:00 krijgt ze beetje fruit (ca. 60 gram). Heb haar 1 x uit een potje gegeven. Maar ook zelf gemaakt vandaag pruim met aardbei. Ze lust echt alles van fruit tot nu toe: of het nu zuur is of klonterig, of het rapley is of gepureerd, alles vind ze heerlijk. Heeft ze denk ik van mij meegekregen in de buik en borstvoeding: ik eet echt bergen fruit iedere dag, en ook echt vanalles.
Om 13:00 of 17:00, net wat me goed uitkomt, is nog een beetje zoeken voor me, krijgt ze groenten. Gaat goed. Ik zie wel een grot verschil met het fruithapje: dan wordt ze gewoon hyper, zo lekker als ze dat vind. Maar goed, met het groenten-gebeuren gaat het mondje ook goed open en alles gaat op. Ze vind het ook redelijk lekker vaak. Maar niet zo smullen als het fruit 😉
Ik merk wel af en toe dat de flessen niet altijd op gaan: ze krijgt van me in principe 4 melkvoedingen op ’n dag. Cb-arts vertelde me dat ik op een gegeven moment wel naar 3 flessen ga toewerken. Maar dat vind ik nu nog te vroeg, toch?
- Ze gaat zelf (!!) zitten als ze in haar NewBorn van de TrippTrapp stoel zit. We hadden haar niet vast gemaakt laatst toen mijn man naast haar zat en toen ging ze ineens zelf rechtop zitten! Wauw 😊 Sindsdoen duwt zich steeds omhoog zodat ze rechtop zit, ook al hebben we haar riempjes goed vast gemaakt. Wanneer kan ze dan in de echte kinderstoel van de TripTrapp? Cb-arts zei een anderhalve week terug dat dat nog te vroeg was. Maar ze gaat wel zo hard wat dat betreft. Omrollen daarentegen is nog niets bijzonders. Van rug naar zij wil nog wel eens, maar eigenlijk doet ze dat haast nooit. De interesse is er totaal niet. We leggen haar ok wel op haar buik, maar ook dan geen moeite tot omrollen.
- Afgelopen vrijdagavond zijn m’n man en ik heerlijk een avondje uit eten geweest. Wat fijn, even tijd voor elkaar! Super. En heerlijk genoten 😊 (het restaurant had 1 Michelinster, jummie!) Ze hadden de schuifdeuren opengezet want het was heerlijk weer. Dus we zaten half buiten, prachtig uitzicht 😊 super zeg.
- Oja, nog stééds geen ong. ….. grrrrr…. Vorige week dinsdag trouwens wel heel vreemd gedurende een halve dag lichtroze afscheiding (sorry, lekker smakelijk om dat zo te vertellen van me). Ik dacht dus: daar komt de ong. aan. Het was wel écht heel licht hoor. Naja, nog even geduld. Maar goed, we willen eigenlijk wel héél graag weer eens een kansje maken. Hoop da het ook snel raak zal zijn …………. Geduld is niet echt iets wat ik veel heb 😉 haha
Nou ga ik lekker met een boek naar bed, truste iedereen!!!