Schrik niet, ben ik alweer :mrgreen:
Me voorgenomen om het een beetje beter bij te houden.
Anders mis ik de helft en das niet zo leuk 😉
Christa bedoel je totaal wat ie op heeft op een dag, of groente ?
Ik had gisteren wortels met aardappels gegeven en gisteren doperwten met wortels en aardappels. Vanavond staan bruine bonen met appel op het menu.
Hij begint het nu echt lekker te vinden.
Oke geen papflessen meer dus voor sam. Hoeveel cc vocht zit ie nou per dag dan, anders moet je cb even bellen voor advies. Mss hebben zij advies voor je.
Of hier even kijken
http://www.kidsvoeding.nl/?id=32Vind ik altijd fijne site qua richtlijnen. Maar mss heb ik hem ook al wel eens neergezet hier.
Silke wat jammer dat ze concept rapley niet echt kennen, is dat niet iets bekends in USA ? Haha K en S lijken wel op elkaar qua avondslaap. Sem begint ook het liefst om 18uur al aan zijn avond slaapje. Moet het echt rekken tot 19-19.30 vaak.
Succes met je drukte !!
Marijke ik voel nog geen bobbels in zijn mond, hij kwijlt wel als een bezetene soms 😉
Mss komen ze eerdaags wel door inderdaad, we wachten het maar af.
Nog steeds last van je hormonen dus, of nog steeds...ze zeggen dat je lichaam ook 9 maanden weer moet ontzwangeren...dus de hormonen zijn dan ook pas weer normaal.
Ik ben ook nog snel emotioneel merk ik.
Lekker een vrije middag, even wat leuks voor jezelf gaan doen ?
Desiree fijn dat je nacht zo goed is gedaan, ze leert het wel :mrgreen:
Dan heb je direct weer meer energie voor de dag !
Hier vanmorgen even wandelend naar de winkel gegaan, Niek mee op de fiets.
Die heeft het fietsen nou echt ontdekt. Bij elkaar heeft ie toch 3km gefietst denk ik wel.
Maar goed even groente en fruit ingeslagen. Sem vind de zelf gemaakt groente hapjes helemaal lekker gelukkig. Dus ga eens even wat voorraad maken voor in de vriezer. Bloemkool en witlof gehaald. Vanmiddag eens begin maken.
Sem is echt een vreselijke draaikont in bed zeg, doen jullie kids dat ook ?
Ik vind hem zo vaak bij voeteneind, of over dwars in bed. Of met zijn hoofd juist
tegen de bovenkant helemaal aan. Hij ligt eigenlijk nooit normaal in bed als ik bij hem kom:-D