frenchOud lidBerichten: 6.560Lid sinds: 4 juli 2008
[ATTACH=CONFIG]8374[/ATTACH] Nog een foto van ons lekker binkie 😊
just me schreef:Hier weer terug uit ziekenhuis. Mirthe is heeft nu 'officieel' het stempeltje huilbaby en mama zit er ff helemaal doorheen... Zal hier dan ook niet heel vaak reageren.
Christa schreef:O en meiden, bedankt voor de reacties op mijn vraag over de uitslag van de hielprik! Hopelijk horen we allemaal niets...
Christa schreef:En succes straks met de lactatiedeskundige! Zou fijn zijn als het lukt!
silke schreef:faithe: haha, net dan gaat ie goed aanhappen. Maar wel fijn hoor, niet onzeker over zijn, jullie zijn er allebei voor gemaakt, komt helemaal goed! Scheelt een hoop gedoe dat je niet steeds hoeft te kolven.
french: ja, dat lijkt me ook eng nu, als L ziek zou worden en dat valt toch niet te voorkomen. Hopelijk steekt ie S.em niet niet aan! Goed handjes wassen dus 😉
alie: wauw, wat heerlijk zo'n lange slaaprit! Ik kan niet wachten tot ons moment :-?. Fijn dat de nutriton zo goed werkt, geef je dan afgekolfde bv met dat er in?
lola: fijn dat de fles wat lijkt te werken. Ja, die krampjes zijn echt naar he 😞
christa: mooi dat sam geslaagd is! Ach ja, en ben je weer even in de frisse lucht geweest he.
speentje: Ik ga dit keer weer proberen denk geen speentje te geven. Met L had ik er niet zo'n sterke mening over, wel of niet. Maar ze was niet zo geinteresseerd dus dacht dan ga ik het ook niet pushen. Achteraf superblij mee geweest, rond 10 weken kon ze zelf haar vingers vinden en sindsdien is ze een middelvinger+ringvinger junkie. Vond ik ideaal, hebben er nooit uitgehoeven om een speentje terug te geven, want die zat aan haar vast 😃 en mede daardoor sliep/slaapt ze altijd heel goed heb ik het idee. En van mij mag ze zolang vingerzuigen als ze wilt, stopt vanzelf wel. Maar goed, hopelijk gaat K dat ook doen en mocht ie echt een speen willen dan ga ik er ook niet moeilijk over doen hoor.
Verder hier oke, vanmorgen wel weer een krampmomentje weer, maar nu ligt ie lekker te slapen. Beetje gefrustreerd over manlief die lekker door blijft pitten terwijl ik bezig ben. Hoe doen de andere bv-mama's dat? Met L deed ik op dn duur ook zo'n beetje alles snachts, zag niet echt reden om 'm wakker te maken voor een luier verschoning. Maar nu lijkt ie het doodnormaal te vinden, dat irriteert me een beetje :evil:. Maar ja, hij moet er ook weer vroeger uit met L en haar helemaal alleen doen en de hond, dus misschien ben ik wel onredelijk :-?
french schreef:Krijg je nu ook wel weer voeding uit die borst dan Faithe ?
Maandag maar even huisarts bellen als het nog zo is..
Gisteren al met N.iek naar de huisarts geweest, hij heeft ABkuur voor keelonsteking en onstoken keelamandelen, maar die kuur moet nog even gaan werken natuurlijk.
Lola01 schreef:Oke dus als ik L.
Een romper met lange mouw, shirtje, broekje, sokjes, slofjes en mutsje.
Dan zo'n doorlopend pak (zie foto) en haar in dat speciale ding (soort zak kom niet op de naam )voor in de maxi cosi doe is ze wel warm gekleed?
[ATTACH=CONFIG]8462[/ATTACH]