Marijke1981 schreef: ik ga dit weekend online een inbakeringsdoek kopen. Iemand suggesties?
[ATTACH=CONFIG]8463[/ATTACH] ik heb zo eentje nieuw en gebruik hem niet
Marijke1981 schreef: ik ga dit weekend online een inbakeringsdoek kopen. Iemand suggesties?
Lola01 schreef:O,ja L had zonet een beste poepluier! Kwam bijna aan de zijkant eruit hehe.
Wat kan zo'n klein meisje veel poepen en stinken!
Prinses88 schreef:En nog een tip!
Er is een goedkope elektrische kolf van Breastflow, is een enkele kolf.. Die flessen daarvan imiteren de borst waarbij de baby dezelfde techniek moet toepassen! 😉
Nou ben ik klaar met mn tips haha..
Prinses88 schreef:Ik maak onze kleine meid 's nachts niet wakker.. 😉 Overdag komt ze om de 3 uur en 's nachts slaapt ze door..
8.00u-11.00u-14.00u-17.00u-20.00u-23.00u zijn mijn voedingstijden, en dat wijkt wel es een half uurtje af maar er zit hier wel aardig ritme in..
Lola01 schreef:Voor de mama's met een hond, hoe doen jullie dat met uitlaten?
Lola01 schreef:Haha een eigenwijsje!
silke schreef:Hey faithe, wat super van V! Misschien gewoon nog af en toe blijven proberen?
Lola: klinkt idd niet als slechte nachten, maar als het 2 uur duurt voor ze slaapt is het nog steeds ellende 😞
Hond: ik neem nu K gewoon altijd mee met uitlaten. Of in de kinderwagen, of in de draagdoek. Soms als K slaapt ga ik gewoon even de tuin in om n balletje te gooien. Gisteren voor het eerst weer wezen hardlopen! Met K in de wagen en de hond mee, 3 vliegen in 1 klap want K hobbelt zo lekker in slaap 😊 Was heerlijk zeg, maar moet wel rustig aan doen, voel vanmorgen mn schaambot heel lichtjes, dus niet te hard van stapel lopen.
Vanmorgen voor eerst proberen te kolven, wil eind van de week beginnen met af en toe flesje. Deed t meteen na ochtend voeding en hij was al n paar keer gekomen binnen anderhalf uur, dus verloren zaak, kreeg er maar een bodempje uit... Later nog maar ns proberen! Oh ja, en iemand vroeg over kolven, als je veel gaat kolven (op werk bijv) dan is de investering t wel echt waard hoor! Medela dubbel electrisch zijn fantastisch!!
french schreef:Silke haha zón overstuur kind heeft dus ook voordelen in een winkel 😉
Lekker aan de knutsel dus, al en idee wat je gaat maken ?
Wanneer moet je weer aan het werk eigenlijk ?
Whow alweer hard lopen dus, goed bezig zeg !!
Heb je je bekkenbodemspieren ook alweer op orde dan ?? Volgens mij zou ik in mijn broek piesen als ik ging rennen haha.
Nog flink aan het oefenen hier.
Faithe heeft Vinn dan niet gewoon zijn wakkere uurtjes 's avonds ?
S.em heeft ook wel paar uurtjes per dag dat ie gewoon wakker is en veel aan het huilen, eigenlijk is alleen
stil in mijn armen dan.
Haha wat een eigenwijsje zeg, toch lekker drinken bij mama. Hij kan het dus wel 😉
Kolven op het werk, volgens mij verschilt het per cao, even je eigen cao nakijken.
Hier is CB geweest voor wegen, S.em groeit gestaag door. Woog al 4960 gram, 300 gram gegroeid in een week dus.
Kleine spekkie 😊
Moeilijke poepen, mogen nutriton aan de flessen toevoegen of overstappen op helemaal andere voeding voor de
darmpjes. Maar kijk het eerst nog even een week aan ermee.
Faithe schreef:Dat was ik. Ik heb me vandaag een pump in style gekocht. Wel 329 euro armer!!! Wel met extra setjes om te kolven en flesjes, manlief wou het niet 2de hans omdat hij had zoiets dadelijk betaal je 150 euro doet dat ding het niet!