Het valt me nog mee … op pagina 3 heb ik nog voor het laatste gepost.
Naja, ik kom hier véél te weinig. Wil graag meer, maar lukt me niet. Ik moet echt achter de computer kruipen om hier te spieken en dat lukt me nauwelijks. Tussen de middag doe ik vanalles in het huishouden vaak en ’s avonds als ze slapen ook nog wat opruimen, half uurtje op de bank en vroeg naar bed. Naja, ik merk dat ik het iedere keer uitleg hier, voel me er kennelijk dus best schuldig over naar jullie hier.
Ik ben in het app-groepje beland van januari 2012, wow, wat een activiteit daar! Gelukkig kan ik dat tijdens borstvoeding even spieken 😉 .
3 pagina’s terug zei ik dat ik een taart voor m’n nichtje gemakt had.
Nou, dit was ie geworden:
http://i62.tinypic.com/1640sm.jpg[/IMG]
Oja, Silke, jij vroeg het: ik ga die webshop alleen doen.
Nu alweer 2 weken op ’n laag pitje, maar wil niet zeggen dat ik het laat ligen. Gewoon door extreem weinig slaap geen puf.
En ik heb super nieuws: ik heb een nieuwe baan 😊 10 maart al 1[SUP]e[/SUP] werkdag! Wow wat is dát snel gegaan. Maandag gesprekje gehad en het wordt min / max – contract. Waarschijnlijk iets van minimaal 1 dag maximaal 3 dagen. Maandag wordt mijn vaste dag sowieso, ideaal want dan past mijn moeder altijd al op.
Zoals ik het begrepen heb voorlopig nog alleen de maandagen. Ik zie wel, ik heb er zin in! Eindelijk weer gaan vormgeven enzo, heerlijk.
Aan de andere kant wel een mega brok in mijn keel om zorg uit handen te gaan geven. Slik! Ik heb al ruim 6 maanden de zorg voor To.mmy niet uit handen gegeven.
Oja, kolven was allemaal prima, ik mag ook tussen de middag naar huis als ik dat wil. (is een paar straten verderop, dus misschien wel fijn even thuis kolven).
@Silke: jaha, ik zag mega mooie foto’s voorbij komen op fb, Kruger!!! Geweldig zeg. Wat zal dat genieten geweest zijn! Heerlijk om dat als gezin te kunnen beleven zeg.
Hebben de kinderen het er nu nog veel over? Ah ik lees nu dat ze het met Duplo naspelen. Nou, reken maar dat het indruk gemaakt heeft ;-)
Wat klinkt het allemaal heerlijk zeg, wat een mooi verblijf als ik het zo hoor! Oh ik hoop het ook nog eens ooit te gaan doen. Met kinderen dus goed te doen? Ah klinkt zo leuk hoeveel woorden van dieren hij al kent! Slimmerik!
Heej L. heeft het dus echt niet meer nodig om ’s middags naar bed te gaan? Fijn dat het gewoon nu zo is en niet meer proberen. Fijn dat je tussen de middag naar huis kunt en je kindjes zien, heerlijk is dat.
@Susanna: we moeten elkaar maar eens toevoegen op fb hoor! Lijkt me gezellig!!
Huh? Geïrriteerd over salarisverhoging? Da’s bizar 😉 hahaha sorry maar in deze tijd is een verhoging krijg sowieso bijzonder. Je bent kennelijk heel waardevol voor het bedrijf en je baas wil je nog meer binding geven ofzo. Doe je goed!
Wat knap zeg van je meisje met het zwemmen. Supertje trots zijn natuurlijk!!!
Hahaha lekker handig, S. wil geen schone luier, en al helemaal niet als d’r wat in zit?? Sorry, mag ik niet om lachen, maar wat zou dat toch zijn? Ik zou denken is toch niet prettig met een flinke mop erin rondlopen. Agja, weer een “fase” waarschijnlijk ….. zucht! Lekker onhandig voor je.
Flink druk nu dus voor je op het werk. Maar ik heb altijd zomaar het idee dat jij daar altijd bergen energie voor hebt. Gaat je altijd goed af, niet, werk en gezin combineren?
Ag gus, is S. inmiddels weer beter? Hihi net bij je schoonouders de boel onderspugen, toch wel een béétje grappig 😉 :P
@Marijke: fijn dat je zo goed doorhebt wat voor kind V. is. Dat je wéét dat je hem iets te eten moet geven direct na zijn slaapje enzo. Fijn dat je hem zo goed aanvoelt zeg, je bent echt ’n goede mama.
Hihi “behalve als ik ergens nee tegen zeg is hij superlief” hihi …. wat erg is dat hè, dat is PRECIES zo ook bij R.osalie. Net rondje cb en winkels gedaan en steevast als ik ergens wil gaan (of ze moet uit de draaimolen in de supermarkt, ophouden met spelen bij het cb, etc.) is het krijsen. Ik baal daar soms best wel van. Maar ja, ik denk ook steeds: het hoort bij deze leeftijd. Later wordt ze vast het allermakkelijkste en allerliefste meisje dat er rondloopt 😉 haha Hoe ga ij er mee om als je V.inz nee verkoopt en hij wil dat niet accepteren?
Nee joh, R. praat maar heel weinig woordjes hoor. Alhoewel daar wel een spurt zit. Maar blijf bij dingen als bal, nee, oma, opa, papa, mama, wawwa (hond), toktok (kip). Maar nieuwe woorden zijn ineens veel meer “op niveau” haha. Ik zei laatst in de bossen “kijkt uit voor de paardenpoep daar”, zegt ze ineens “páááárdepoep” haha zo raar om dat te horen van een kind dat nauwelijks praat. En nog gekker: alle ezels, paarden, olifanten, giraffen, nijlpaarden, neushoorns noemt ze “akko”. Oja, ineens beginnen wel de dingen te komen als “daarheen mama” “ik ook” “kóm mama” etc. Dusja, 2 woordjes achter mekaar zegmaar. Maar echt je moet geluk hebben, want ze lijkt ook liever gewoon d’r mond te houden ofzo. Wat zegt V. nu precies?
Ah wat een heerlijke dag heb je gehad zeg gisteren. Soms valt alles gewoon lekker mee. Heb je zelf goede zin, V. ook, leuke middag met je nichtje, super! En ja, die zon, die doet gewoon zo veel :-)
@Silke: nee mijn schoonouders wonen niet op Aruba. Ze gaan er wel ieder jaar (dit jaar bij toeval niet) zo’n kleine 3 maanden op vakantie. Mochten wij gaan, dan willen ze 6 maanden op vakantie gaan.
We hebben het al helemaal uitgedokterd: Bart kan als hij voor beide kinderen ouderschapsverlof opneemt precies 1 jaar verlof hebben (dan krijg je de helft betaald, de helft onbetaald, de betaalde helft wel maar 75%, maar toch, hij gaat daar ook verdienen natuurlijk). Dan denken we ook iemand te weten die wel ’n jaar ons huis gemeubileerd wilt huren. Naja, het blijft wegdromen hoor ;-). Enige nadeel: ik heb nét een leuke baan. Behoorlijk nadeel om dat op te geven 😞 en héél misschien kan ik wel thuiswerk doen. Maar ja, dat thuis is wel Aruba dan en dan wip je dus niet binnen als er iets is ofzo. Maar goed, hij moet het überhaupt nog worden 😛 .
Wat een slim manneke die K.!! Ja joh, hij spreekt straks alle talen met die opvoeding van jullie :-). Leuk zeg dat hij zo me gaat in het spel van L. Leert hij natuurlijk ook ontzettend veel van, zo’n slimme oudere zus. Klinkt zo heerlijk wat je verteld over die 2 samen. Ah ik kijk er echt naar uit als T. en R. dat samen kunnen. Gaat leuk worden!!
Whahahahaa wat een slechte fouten zeg. Jeej hoe betrouwbaar is die informatie dan denk je dan meteen …. Kun je dat sowieso iets met die gegevens als die zo onbetrouwbaar ingevuld zijn? Hihi, bijzondere mannen lopen daar rond ;-). Sterftecijfers van de kindjes is natuurlijk wel ontzettend triest. Komt dat veel voor?