hihi, schattig toch susanna? Ik zal m niet over willen nemen hoor, dan sta je de volgende nacht bonkend op de deur hier 😊 Maar goed, als dat een gewoonte wordt is het anders natuurlijk. Fijn dat J bij dezelfde juf blijft, wel zo leuk voor haar. En ja, hier heeft L echt nog veel slaap nodig. Iedere weekenddag wel 1.5/2 uurtjes. Zal in de vakantie straks er wel uitgaan, want iedere dag is ook weer niet nodig. En misschien houdt het dan wel permanent op, want nu is niet-slapen thuis gewoon geen optie en dat zal het in de vakantie wel worden. Nou ja, dat zien we dan wel. Wat schandalig trouwens van het bedrijf van je zusje zeg. Wat een zenuwen voor niks... En wat een respectloze aanpak.
marijke, wat lief dan je zo verliefd bent, hihi. Jammer van je zondag, maar nu weer helemaal fit? Ik was zondagochtend gaan hardlopen, afgesproken met mijn nieuwe hardloopbuddy (heel gezellige meid en mama uit engeland) om 7 uur sochtends, dus moest om half 7 weg. Beetje vroeg na zo´n late nacht.
Wij ook op K, het is zo´n lekker jochie de laatste tijd. Wel word ik af en toe erg moe van die hangende langspeelplaat, als ie iets wil herhaalt ie het 30x per minuut net zo lang ie het krijgt. Of hij krijgt het niet, dan gaat ie huilen. Maar zolang je er niet op in gaat blijft ie het herhalen. Zo´n minuut met K klinkt dan ongeveer zo: "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "Mama agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua abiet mama", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "mama agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua", "agua abiet mama". Echt, om gek van te worden!!
Hier alles oke. Echt een druk maar gezellig weekend gehad. Zaterdag hele dag vrienden langs, hij is NL en hebben dochtertje van Ls leeftijd, en gelukkig gingen ze eens NL met elkaar praten ipv catalaans, dat was de hele opzet, haha. Die bleven wedstrijd kijken en de meiden een slaapfeestje (min het slapen ;-)). Zondag dus hardgelopen, daarna lunch bij vrienden en daarna meteen door voor verjaardagsfeestje voor L in een binnenspeeltuin. Was erg leuk en L had enorme lol. Steeds met 1 jongetje aan het spelen, leek net een verliefd stelletje zo grappig. K maar niet meegenomen, die was helemaal moe na de lunch. Wel waren ze allebei bij onze vrienden gaan slapen viel me dan weer mee.
Oh ja, hier ook ´rapport´ van K gehad. Is meer een soort van checklist van vaardigheden waar ze dat jaar aan zouden werken en dan vinkjes of het ´work in progress´ is, of ie het ´soms´ doet of ´altijd´. Zo´n beetje alles was ´altijd´, behalve een paar dingetjes zoals de kleuren (blijf twijfelen of ie niet kleurenblind is), verschil ´voor/achter´, zeggen als je vies bent (haha) en wat hulp nodig bij slapen. Verder alles goed, ook op taalgebied (catalaans) loopt ie helemaal gelijk met de rest, fijn om te horen. Ook is ie gelukkig goed met zn klasgenootjes, behalve dat ie nog wat persistent kan zijn als ie graag iets wil (lees het agua verhaal hierboven :mrgreen:). Samengevat een leergierig vrolijk maar koppig jongetje: K dus 😃