French ik heb dat inderdaad in de gate gehouden maar Vinn drinkt super goed. Nu is het ook al minder gelukkig!
Ik doe Vinn ook om de dag in het badje.. Ik doe dan al wat rijke olie in het badje wat je normaal na afloop pas gebruikt maar dan zit er al een vettig laagje op hem haha. Hier ook een verschrikkelijk avond nacht voor Vinn. Zo zielig is dat he grrrrr!
Marijke
www.facebook.com/Mandykuh nee ik heb jou volgens mij niet erin haha. Ja het kussen is er sinds vannacht weer onderuit! Meneer gaat rollen :?
Ik weet pas de 29ste hoe en wat... Dus is afwachten...Wat een lekker menneke is Vinz!!! Misschien van de MAP ja. Ik denk het bijna zeker. Ik heb die ook ooit eens geslikt en even erna verloor ik wat bloed. Tummy gaat dat goed? Ik krijg dat niet onder de knie haha.. Heerlijk zo een nacht! KAn je dus al raden hoe de mijne was 😉
Lola goed hoor dat je zo goed afvalt zonder er moeite voor te doen! Zal hier niet het geval zijn..
Heerlijke nacht gehad zo te lezen! Eens benieuwd hoe ze het gaat doen als ze meer voeding krijgt..
Foto van je tattoo? Of moet ik je fb in de gaten houden???
Silke heb je een goede nacht gehad?
Tanja heerlijk sporten haha ik ben echt blij als het de 29ste is geweest en ik groen licht krijg om te sporten haha. JA idd vreemd alles zat al vol volgens die aan de receptie 😖
Ik ben benieuwd naar wat je te vertellen heb 😊
Iemand vergeten??? Nee he?? Anders SORRY!!!
Nou hier een verschrikkelijke nacht gehad zo erg zelfs dat ik me een slechte moeder voelde. Ik heb Vinn even laten huilen in zijn bedje.. Ik wist niet meer wat ik nog kon proberen om hem te troosten! Ik heb zo moeten huilen verdorie!!! Vanaf een uur of 22 tot half 3 heeft Vinn het uitgeschreeuwd van de pijn 😢 infacol helpt absoluut niet dus nu maar die abc bestellen en nog een ander product en dan maar gaan uitzoeken wat helpt! Want dit is verschrikkelijk!!
Verder is Vinn vandaag APK goedgekeurd! Meneer is 4220 gram en is 54 cm 😃 Sinds zijn geboorte is Vinn PAS 1460 gram bijgekomen haha. Hij krijgt puppy power :mrgreen: maar de arts vond dat alles mooi in evenwicht was en dat hij absoluut geen dikkiedik is. Die krampjes KAN komen omdat kuch ik de kunst voeding maakte met gewoon kraan water!!! Dat mag schijnbaar niet terwijl die stomme kraamhulp zei tegenwoordig gewoon met kraanwater maken. Niets koken en afkoelen en blablabla. Ja dus wel he!!! En we moeten friso krampjes ofzoiets gaan halen en die van goede nacht.. Dan even kijken wat helpt maar hem wel maar 1 kv fles geven per dag.
Verder euhm owja het hoofd van Zinkraamzorg is vandaag ook geweest.
Nu kan ik het gaan afsluiten!Had ik haar maar gehad zucht!Zo een lieve vrouw niet normaal.Ik heb ook een bloempje gekregen, ze luisterde echt naar mijn verhaal en had flinke tranen in dr ogen staan af en toe!Ze begreep mijn angsten nu ook heel goed.Tevens begreep ze ook dat ik niet op geld ofzo uit was betreft rechtszaak maar dat ik gewoon zou willen dat dit niet bij iemand anders nog zou gebeuren.Mijn vk heeft ze ook gebeld om haar verhaal te horen over die kraamhulp.Ik ben nu wel erg opgelucht en wij hebben besloten om geen gerechtelijke stappen verder te ondernemen aangezien zij er echt iets aan ging doen.Ik heb er ook wel vertrouwen in dat ze dat zal doen.Ze schrok toen ik de foto van Vinn liet zien ze zei hij is echt heel erg geel! Verschrikkelijk dat mijn personeel dan durft te zeggen dat hij niet geel was!Voor mij is het klaar nu. Al zal ik mijn angsten en het vertrouwen in buitenstaanders niet 123 terug zijn! Ik hoop door telkens aan te leggen dat het voor mijn gevoel beter gaat worden en dat ik dan het vertrouwen ook terug heb met of hij wel voldoende binnen krijg.