Lola01 schreef:Zucht L.oana heeft weer krampjes.
Waarom bestaan die stomme krampjes!
Ik zal even een quote wat iemand mij als antwoord gaf op deze vraag vandaag 😉
Ja... Die evolutiefout heb ik ook regelmatig niet begrepen!
Lola01 schreef:Zucht L.oana heeft weer krampjes.
Waarom bestaan die stomme krampjes!
Lola01 schreef:Even een ego berichtje.L.oana is alweer een aantal uur aan het huilen. Ze gilt het soms uit.Ga morgen toch friso comfort kopen. Poepluier heeft ze wel elke dag.Soms vraag ik me af of het wel krampjes zijn...Mijn vriend heeft deze week nachtdienst en logeer een weekje bij mijn ouders. Anders had ik dit echt niet getrokken.:(:(:(
Christa schreef:Dat lijkt me niet Faithe! Wanner zou je normaal weer moeten beginnen? Ik vind het heel raar hoor!
french schreef:Ja vanaf 16 april zou dus officieel je verlof eindigen begrijp ik, tja dat kunnen ze je wel verplichten dan om weer te beginnen.
Had je nog zoveel vakantiedagen over dan dat je die erachteraan zou plakken ?
silke schreef:Ok, hier een lijstje om uit te vogelen hoe, waar en wanneer we kunnen meeten. Dus, degenen die het ook leuk lijkt, vul jezelf in (met citaat reageren, en even de 'quotes' aan begin en eind van bericht weghalen)!
Ik weet dus nog niet precies wanneer we in NL zijn, en als we er zijn is het altijd een en al hectiek en druk, vooral tijdens de weekenden, omdat iedereen dan natuurlijk vrij is, dus mijn voorkeur gaat uit naar een doordeweekse dag, als dat tenminste uitkomt met iedereen. In NL willen we ook nog een paar daagjes weg naar een bungalowpark met schoonouders en een keer met mijn familie, maar hopelijk kan ik een keer als jullie ook allemaal kunnen 😊
Naam
Omgeving
Voorkeur dag
TJM
Almere
silke
Tilburg
liefst doordeweeks
Faithe
Maastricht
TJM schreef:
Naam
Omgeving
Voorkeur dag
TJM
Almere
maakt niet uit
silke
Tilburg
liefst doordeweeks
Faithe
Maastricht
Lola
Groningen
Christa
Schoonhoven
Desireefm
Amersfoort
tot 10 apr verlof anders vrijdags of weekend
silke schreef:Haha, heb n website gevonden die het middenpunt uitrekent van alle adressen die je opgeeft, met deze 4 zouden we afspreken in Veenendaal :mrgreen:
Faithe schreef:1 uur en 55 minuten
silke schreef:Tsja, wie woont er dan ook in maastricht?!!! :mrgreen:
TJM schreef:Ik zou het idd binnenkort dan weer proberen met zindelijk worden, ook zielig als het hem of jullie gaat frusteren. Koen gaf het zelf aan en gaat nu zelf op het potje maar ook nog ongelukjes hoor. Ga nu doorzetten, hij kan het wel maar is soms makkelijk.
Zwolle is ook centraal ja, ik kom uit Steenwijk oorspronkelijk (ook in de buurt van zwolle).
Jullie zijn bij mij in Almere ook van harte welkom hoor als we een lokatie nodig hebben, maar vind het ook prima om ergens naar toe te gaan, het is een optie.
Iemand had een keer een link van FB erop gezet? Ik weet niet hoe dat moet maar als jullie je link erop zetten word ik graag een vriendinnetje, leuk om de gezichten erbij te zien 😊
liefs
french schreef:
Naam
Omgeving
Voorkeur dag
TJM
Almere
maakt niet uit
silke
Tilburg
liefst doordeweeks
Faithe
Maastricht
Lola
Groningen
Christa
Schoonhoven
Desireefm
Amersfoort
verlof tot 10 apr en anders vrijdags of weekend
French
Omgeving Zwolle/Lelystad
vanaf eind april weer werken (onregelmatig)
french schreef:Jij gaat helemaal in het verre zuiden wonen haha :)
desireefm schreef: ohja gaan we meeten met de baby`s ?? ohhohh dat word een drukke boel !! :P