@ Selly, van harte welkom meid!
Volgens mij heb ik je wel eerder voorbij zien komen, en had je jezelf ook voorgesteld, maar super dat je zwanger bent! Ben benieuwd hoever je nu precies bent, jij ook natuurlijk.
Lekker genieten meid!
@ Marloes, wauw wat heb je al een mooie buik! Mijn buik zet in de avond enorm uit, lijk dan wel een skippybal zeg maar, hahahaha.
@ Odile, hele mooie tas meid! Erg apart ook, maar kan inderdaad voor meerdere gelegenheden worden gebruikt. Trots op je dat je wat eerder bent weggegaan haha.
@ LadySanne, van harte met het kloppend hartje. Bijzonder is dat hé? Mijn hartje vergat te kloppen toen ik het hartje zag, hahaha.
@ HBB, mooi hoor, zo zie ik er in de avond dus ook uit en het lijkt steeds erger te worden.... En op tijd naar bed jij, hahahahaha. Ik ben ook een nachtbraker hoor ;).
@ Cheyenne, veel plezier!
@ Zeepaard, jij ook heel veel plezier meid, komt goed!
@ Meisjep, het is zelfs zo ernstig dat ze verdorie wisten dat wij een IVF traject hadden en moesten ondergaan om zwanger te kunnen raken. En dan zulke geintjes flikken, nou daaag.
Super dat je een mooie test had, bizar eigenlijk he :D.
@ Marizzz, wat een leuk verhaal! Heb vroeger ook een paardje gehad, althans een verzorgpaard. Altijd met veel plezier gedaan, maar paardje is helaas overleden aan een nare ziekte.
Maar dat zijn iederdaad leuke ervaringen...
@ all,
Gisteren veel last van mijn onderrug, leek echt een opkomende menstruatie.... De krampen die ik in week 4 ook had, maar daarna niet meer.
Doodsbang was ik, maar niet eens de arts gebeld, haha. Vandaag zijn die krampen weg, maar denk dat ik te lang zit op het werk.
Wel weer lichte krampen rechts, maar daar groeit het kindje ook volgens mij. Soms ook best gemene krampen, maar dat had dus met die touwtjes te maken waar de arts het over had en de groei? Nou ja, mijn bekken schijnen ook gevoelig te zijn...
Dus heb me ziek gemeld, zwaar om te doen voor mij, maar uk is nu NUMMER 1 voor mij en niet mijn werk of ikzelf.
Toevallig had de kat net een behoefte gedaan op de kattenbak, kom de kamer uit, ruik die lucht en voel me naar worden *BLUPPPPPPPPPP in de wc*.
Hahahahah, moest wel lachen, want heb mijn BH niet aan dus voel mijn borsten amper. Maar wel fijn dat er in ieder geval even iets liet weten dat er iets gebeurd.
Net mijn AngelSounds binnen, maar kan ik nog niet gebruiken. KAN NIET WACHTEN tot we die kunnen gebruiken. Gaan jullie er 1 kopen?