Sorry me berichtje was een beetje onduidelijk,,
Odile ,, Thanks (K)
Marianne,, Thanks (K)
Huisje Boompje Beestje,, wat super dat je zwanger ben geworden voordat je aan je 3e poging IVF begon!!! Geweldig!!!
Mijn laatste menstruatie was 27 januari.. Maar na mijn positieve test die ik had op 26 februari had ik 2x negatieve test,, afgelopen maandag ben ik bij de verloskundige geweest in het ziekenhuis,, dit omdat na mijn operaties werd gezegt dat ik meteen contact moest opnemen als ik een positieve test had.. Bij de verloskundige weer een test gedaan,, positief.. Daarna vaginale echo gehad maar vruchtje was niet zichtbaar maar dit kwam waarschijnlijk omdat ik nog zo vroeg zwanger ben..Toen moest ik bloed prlkken om mijn HCG gehalte te bekijken,, deze was 160 dus best laag..Gister moest ik weer naar het ziekenhuis,, HCG was gestegen naar 360!!! Dus goed nieuws,,nu was er een klein zwart stipje van 1,8 mm te zien.. 100% zeker was het nog niet dat dit ook daadwerkelijk het vruchtje was,, maar zwanger ben ik wel!!! Morgen weer terug naar de verloskundige,, hopen op een duidelijke echo..!! Liefs xxx