Daan schreef:Maantje: hier gelukkig geen zeurende mensen, maar meer meelevende mensen. Alleen maakte net mijn schoonmoeder een opmerking aan de telefoon, waardoor ze volgens mij niet helemaal doorheeft hoe zwaar het is op dit moment.
Nou, na een uur wachten bij de klinisch vk. Ik viel bijna in slaap in de wachtkamer, khad vanmiddag een half uur geslapen en werd toen helemaal opgejaagd wakker, dus daarna voelde ik me helemaal een zombie!
Bloeddruk was goed, hoofdje netjes in bekken, buik netjes, ze heeft getoucheerd, maar kon nog niet echt strippen. Ze kon met 1 vinger in de baarmoedermond, maar deze is nog niet helemaal plat, het voelde nog niet rijp. Als ze me goed had kunnen strippen, zou ze overleggen met de supervisor voor inleiden, want ze zag ook wel dat ik dit niet nog lan ga volhouden. Maar helaas. Kheb nu wel iets harde buiken, maar ik verwacht er niets van.
en toen samen nadenken over hoe nu de nachten verder, allerlei opties doorgenomen en ideeen, zoals warm bad etc, maar het probleem is niet dat ik savonds niet in slaap val, maar snachts neit meer in slaap kom. Waarschijnlijk zit mijn lichaam in een vicieueze cirkel en weigert het dan om snachts te slapen.
Nu voor vannacht nog zo'n inslaper en dan morgenochtend telefonisch overleggen hoe het is gegaan en of ik dan komende nacht ga logeren in het ziekenhuis met een pethidinespuit. Er zijn vrouwen die hier 12 uur op slapen(wat klinkt dat heeeeeeeeeeeeeeeerlijk), maar ze gaf aan dat je dat pas achteraf kan zeggen en beoordelen hoe mijn lichaam dat gaat doen.
Pas voor volgende vrijdag weer een controle staan en heeft ze de vraag erbij gezet, toucheren en inleiden?
Ik bedacht me later pas dat ze mogelijk maandag ofzo nog een strippoging kunnen doen, maar dat vraag ik dan morgen wel.
Kvoel me ondanks deze tegenvaller er neit heel slecht onder, kvoel me nu ook iets meer wakker dan vanmiddag, toen was het echt drama.
ik ga vannacht in ieder geval nog een poging doen om goed te slapen, en B. is morgen sowieso heel de dag op kdv. En dan zien we morgen wel weer verder, weer een dag verder naar de 40 weken, maar de vk had wel door dat we niet zo doorgaan tot 41 weken, dus dat geeft denk ik ook wat lucht, al wil ik liever geen inleiding, maar ik hoop dat mijn lichaam gewoon binnenkort zelf begint. Mijn moeder is met 5 kinderen ook nooit over de 40 weken heengegaan en mijn zusje is met 39,3 bevallen, dus ik hoop dat dat voor mij ook geld.
Oh ja, de baby word geschat op 7 pond (al gaf de vk wel aan dat ze daar niet zo goed in was, in dat schatten, maar het was in ieder geval geen 10-ponder!)
Ik ga vanavond lekker op de bank met thee en wie is de mol kijken en dan gaan we morgen allemaal bubben!
Ow heerlijk lijkt me dat zo lang slapen!! Hier idd ook het inslapen vooral (en dan weer in slaap komen als je wakker wordt). Hoop dat je morgen ook gewoon lekker meedoet met BUBBEN 😉 Vanavond hopelijk goed slapen hahaha.
7 pond nu of met de geboorte?
O ja onze zoon had trouwens een P99. Dat betekent dat 99% lichter is en 1% zwaarder toen met 35 weken...
Jaaa wat fijn voor Lim dat ze nu helemaal goed zwanger is!!! Vooral na een BBZ, dat is echt heftig.
susanna, morgen bubben is wel lekkerder hoor. Hoe sneller hoe beter he?
Mijn man roept al de hele tijd: 15 febr. Ik hoop natuurlijk morgen 😉 Maar anders vind ik 8 febr ofzo ook wel mooi. Dan ben ik 37,5 week en is 2 dagen na de controle bij de gyn, dus hoop eigenlijk dat ze gaat kijken en dat eht daardoor op gang komt 😉
schorpioentje, heerlijk zo goed slapen. Zijn idd mooie tijden zeg!
We willen hier morgen allemaal BUBBEN 😉
mrij, mooi meisje hoor!