Mrij schreef:Oja nog een vraagje aan de al wat langer bevallen dames, hebben jullie de bevalling al verwerkt? Ik heb echt het idee dat dat besef nu ineens pas komt, ben er de hele dag mee bezig, zo raar.. het is ook zo snel gegaan. Nouja, kijk er in ieder geval heel positief op terug!
Ik heb dat bij de eerste ook gehad. Ik kon de dagen daarna ook nog echt de bevalling voelen. (Als ik mijn ogen dicht deed voelde ik alles weer...).
Nu heb ik dat helemaal niet...
Ik vond de tweede bevalling juist pijnlijker/vervelender dan de eerste. Omdat ik vanaf de eerste wee weer wist hoe het voelde (en ging voelen). Achteraf ben ik blij dat het zoooo snel is gegaan. Persen was nu ook pijnlijk, bij mijn dochter had ik daar juist de mooiste ervaring mee. Nu schoot hij ook in 1 perswee door het geboortekanaal en ben ik verder uitgescheurd, dus vandaar dat het nu pijnlijker was denk ik 😉
Hier slaapt Kaiden inmiddels beter. Hij heeft afgelopen nacht zijn voedingen gehad en daar rondomheen sliep hij lekker. Hij doet het echt heel goed en doet alles volgens het boekje. We zijn echt heel gelukkig dat het zo goed gaat.
Vandaag laatste dag kraamhulp, heb mijn tranen vandaag goed kunnen inhouden :D, maar vond het echt heel vervelend. Elke dag om 8 uur een vrolijke "goedemorgen" van iemand die weer zin in de dag had. Onze dag begon dan ook gelijk vrolijk. We mochten gewoon lekker doorslapen als we wilden 😃 Tussen de middag kan ik niet slapen (veel te nieuwsgrierig wat de kraamhulp doet of wil vertellen). De komende dagen is mijn man ook vrij en hoop ik wel een uurtje te slapen overdag (hij doet het echt knap met 2 kleintjes). We hadden ook dezelfde die we bij onze dochter 3 dagen hebben gehad. En de kans was zo klein... De kans dat we haar dus ooit weer zien (bij een 3de ;)) is nog kleiner... maar zal het niet erg vinden 😉
Navelstompje lag hier 2 dagen geleden al los in de luier. Hij is snel 😃
Vrijdag naar het CB voor de gehoortest.
Misschien morgen of overmorgen even naar buiten (we mochten vandaag al, maar de VK moest eerst toestemming geven en die was laat). O ja, de andere VK was 3 hechtingen vergeten, dus die heeft de VK vandaag er nog uitgehaald 😊
Bernadet, gefeliciteerd!!! Jij eindelijk ook 😃
Melu, hoop dat ie voor jou ook heel snel komt! Dan zijn we wel snel klaar in dit topic 😃
Ik krijg niet alles bijgelezen, want het was best een drukke dag vandaag, dus ik ben erg moe. Ook veel hoofdpijn, dus ik ga straks lekker tegelijk met mijn meisje liggen. En dan hopen dat ik snel in slaap kom (gaat in ieder geval weer beter dan voor de bevalling)