Prinses88Oud lidBerichten: 14.418Lid sinds: 9 mei 2010
Hahahaha, moeilijk he!
poelepetoet schreef:Ram... had trouwens pas ergens een naam gelezen en vond hem wel leuk klinken, al zou het niks voor ons zijn. Misschien iets voor jullie:
Dhananjay.... een hele mond vol, maar vond het op een of andere manier toch wel klinken.
Prinses... heb trouwens ooit een Ferris in de klas gehad. Hoe vind je die naam? Vond dat ook wel bij je dochter kunnen.
Girafje schreef:prinses, haha weet wel wat kampers zijn 😉 maar niet wat je onder kamperse namen verstaat ;).. je zegt geen inspiratie met een y te hebben maar je noemde toch veel jongens namen met een y hoor hihi!! Vind je mijn jongensnamen onder kamperse namen vallen? beide met y...
Gnd, ik zoek een jongensnaam die bij mn beide jongens past.. Amerikaanse naam, het liefst een y erin, niet beginnen met een J of een T, en idd niet eindigen op ley/ey/y (goed onthouden prinses!).. en tot nu toe vallen alle namen die genoemd zijn nog af hahhaha
de meisjesnaam weten alleen sommige via pb uit de tijd dat ik zwanger was van de 2e.. dus niemand loopt achter 😉 er is een forumlid die haar dochter zo heeft genoemd! (niet omdat ik em had, maar we hadden toevallig dezelfde meisjesnaam tijdens onze 2e zwangerschap haha, ze is eerder dan ik bevallen hoor)
voor een jongen blijft alleen de vervormde versie van Mason hangen.. maarja ben er niet helemaal weg van door de afkortingen nog steeds.. en uitspraak lijkt ook wel veel op die van onze 1e.. pfff maar t moet ook weer niet te ingewikkeld gezocht worden voor ons hoor! geen "neger"naam zeg maar.. hmm komt misschien verkeerd over maar zo noemen wij dat hahaha namen als Djuliano, Nigel, Anthony, etc.. Ik vind het zelf ook zo frustrerend dat ik geen leuke jongens naam meer kan bedenken!! mn man zegt, ach als we t geslacht weten en t is idd een jongen DAN kijken we wel verder en vinden we heus wel iets... nou heb er een hard hoofd in!
Lunanoa schreef:Ik hou niet van onlogische spellingen. Zoals Tijler voor Tyler of Steijn voor Stijn.
Schrijf gewoon zoals het is.