Kitty: dat is rot meis! Ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen meis! Laat even weten hoe het is geweest!
Shiley: veel plezier meis! Loopt hij al grote stukken of ga je met de buggy?
MeisjeOud lidBerichten: 2.992Lid sinds: 1 januari 2005
bloempje25 schreef:Mutsie, ja idd heb tot half 12 geslapen, zonde van mn vrije dag, maar twas heerlijk! Haha
bloempje25 schreef:Hihi Mutsie, dat wordt bevallen met een harige doos :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
bloempje25 schreef:Hihi zet die webcam maar aan! Alhoewel ik heb het beeld al helemaal voor me. Hihihi Mutsie valt uiteindelijk als een kamerolifant over de rand van het zwembad en dan is al het water eruit! Hahahaha Lol!
bepje schreef:@ muts hahah lekkere relnicht, ik ga echt niet ruzie lopen maken, geef gewoon een goeie beuk en ze gaan vanzelf weg hihi en over dat zwanger leuk moet zijn, tot nu toe vind ik het niet zo leuk als dat ik altijd had bedacht !
je hebt gelijk bepje, tis niet altijd even leuk, vooral niet als je echt kwaaltjes hebt zoals jij ze hebt
ik ben allang blij dat ik er redelijk doorheen fiets en kan er daardoor beter van genieten
enuh andere relnicht hihihi gaat helemaal goed komen daar:)!!
werkse, ik ben blij dat je nog ff een tukje hebt kunnen doen, morgen maar `proberen` rustig aan te doen!!!