Bepje, ze mailde mij dat ik mijn maten door moest geven....?
Ik krijg helaas de jurken niet allemaal te zien op de iPad, dus ik kom er op terug,ben heeeeeeeel benieuwd! Lief van je!dank je wel! Bist een pop!
Beterschap met je blaasontsteking! Vervelend zeg!
Bepje heeft joekels hihi
Kippetjuh, ik zou zo'n belangrijke test *uit laten voeren door het ziekenhuis of de desbetreffende instantie, net wat je zegt, het is niet altijd betrouwbaar en dan krijg je een negatief uitslag en kan je echt zak in as voelen terwijl er niets aan de hand hoeft te zijn! Succes ermee!
wow je man in Amerika? Wat voor werk doet hij als ik vragen mag?
Shadylady, wat voor dans les zit je op? oh filmpjes kijken!!!
Je hebt in ieder geval goed je best gedaan met klussen, dus daar kan het niet meer aan liggen! Toi toi toi!
En jij ook gefeliciteerd met je man! Fijne avond!
Bloempje, ik heb achteraf gezien, een paar dagen wel links en rechts plopjes, doffe steekjes gevoeld, *vergelijkbaar met een gevoel van een eisprong g en dat hield wel sowieso een week aan....toi toi toi
Meisje, lief van je! Gelukkig, hihi
Meisje, ik ben trots op je, voor je het weet rij je lekker in je autootje!
Enne, gefeliciteerd met je vader!
Je slaapwandelt dan! Vind dat wel eng, mijn broertje deed dat vroeger ook!
Sil, wauw! Gefeliciteerd meid! Dat is goed nieuws! Wat een dom mokkel inderdaad! Ben blij dat alles goed is! Geniet er lekker van!
Goed van je dat je jezelf even beloont hebt!
Mariska, wat leuk dat je spulletjes hebt gekocht! Heerlijk hè?
Shiley, wat stoer van jullie mannetje dat hij de eerste nacht goed heeft doorgebracht! Alles is nu zo groot voor hem, die scheet.... Is hij uit bed gevallen! Oh die pop! Ik hoop niet dat hij bang wordt.....
Wat balen van jullie nachtkastje!!getver!