Mariska, ik heb er nu n totaal 3 echo's gehad, twee in het ziekenhuis vanwege uitsluiten baarmoederlijke zw schap ivm mijn steken in het begin en toen een controle, en nu heb ik de officiële echo gehad, de derde bij de vk.
Hoe gaat het met jou? Al wat last van zw schaps kwaaltjes?*
Mariska, ik heb gisteren een uitwendige echo gehad en de intake duurde sowieso anderhalf uur bij ons, vreemd dat ze het inwendig doen.*
Bloempje, termijn echo, is dat de tweede echo of de eerste hihi, ik snap er niks van alleen dat ik straks wel een rekening kan verwachten haha. De eerste twee echo's waren in principe alleen omdat er gedacht werd aan EUG. Dus ik heb nu eigenlijk serieus gisteren de officiële eerste echo gehad. Ik zit na te denken over een vlokkentest, maar poeh wat is dat een moeilijke beslissing! Gisteren anderhalf uur bij de vk gezeten!*
Voor jou wordt het ook spannend de komende tijd! Ik hoop zo dat het raak geschoten is!
Dus ik kan zo weer of een aantal dagen terug gezet worden of vooruit? Ik vond het wel grappig, woensdag al 9 wk, hihi.
Lekker genieten van je vrije dagen, heb je zeker verdiend!*
Shadylady, ja hopen dat het dit x raak is! Zo echt super zijn, zwanger op eigen kracht! Ik ga voor jou oom keihard duimen! Werkse!
Ja, ik heb het 2x helaas mee moeten maken....
Leonie, zo wat een heftig verhaal! Hoe voel je je nu dan? Wat vreemd dat je jeineens zo raar voelde, de dokter wist ook niet waar het door kwam? Poeh hoge bloeddruk hoor! Doe maar rustig aan! Goed om jezelf denken! En is alles goed met je baby?
En je ik lees dat jullie een *nieuwe badkamer krijgen, met bad? Leuk hoor!
Shiley, wel goed om je zelf denken hoor, jij en de Beep zijn het belangrijker. Goed van je collega dat ze even ingreep,boefje! Ik ben net zo hoor, maar het kan niet altijd goed zijn.
Jootje, jullie krijgen ook een nieuwe badkamer? Wow, heerlijk! Met bad?
Ik kan me voorstellen dat je er een beetje verdrietig van wordt van al dat blije nieuws, dat is ook wel logisch! Ik zal je wel missen maar ik begrijp het wel! Ik wens je veel strekte en succes en ik hoop dat je heel snel jou hier zwanger mag melden! Ik zal aan je denken!
Sil, oh dus 20 mrt, ik hoop dat het goed zal gaan! Wat een botterik, heb je er niet wat van gezegd? Wat een onbeschofte tr*t! Zeker zelf geen kinderen! .
Je hebt meteen voor een vlokkentest gekozen? Met de vlokkentest als het niet goed is en je kiest ervoor om de zw af te breken dan kan het op een 'normale' manier, als je een vruchtwaterpunctie hebt en het is niet goed en je wilt dan de zw afbreken, moet je gewoon bevallen. Ik was gisteren best wel overstuur toen ze het uitlegde allemaal...ik ben ook wel een emobitch hoor. Ik ben nog in beraad, of een combitest, dus nekplooi en bloedonderzoek en mocht *het niet goed zijn dan heb je als enige optie een vruchtwaterpunctie, en mocht het wel goed zijn die metingen heb je geluk, maar niet echt zekerheid.....poeh ik vind het zo moeilijk, want een vlokkentest kan ook een risico mee brengen....
Meisje79,wat goed zeg! Weer een mooie echo, je mag trots op je zelf zijn en op jullie Beep!
Heerlijk dat het zo goed gaat! Hoe voel je je verder?