Bepje, dus als je wat meer zekerheid wilt hebben dat er wat gezien kan worden raad je het aan bij 16 of 17 wk een pretecho te laten maken? At het kindje in een wat verdere fase is.
Wij hebben mijn schoonzus vorige wk zondag verteld met een eigen gemaakte rebus van, jullie dat was dan juni, worden was woorden (een groepje woorden), oom was boom, en was eend, en tante was tand, en dan uiteraard - en + erbij met letters. En dat in een fotolijstje. Ze kwamen er niet in een x uit hihi. Maar haar eerste reactie was dat ze het niet kon geloven en moest het even verwerken....en daarna kwamen de tranen! En ze is vanaf dat moment niet meer te stuiten, gezinnetje hier en straks zijn wij met z'n vijfen ipv met z'n vieren, ze is dol enthousiast! Ze had het meteen ook getwitterd uit enthousiasme, Maarten kan natuurlijk ook van haar man zijn kant komen. Maar close vrienden, niet allemaal, weten het al. En sommige familieleden. Ze hoopt ook op een jongetje hihi, maar het belangrijkste is dat de Beep gezond is!
Nee de echo heb ik aanstaande maandag bij de vk. Ben zo benieuwd of de Beep weer wat gegroeid is....morgenavond heb ik de echo vanwege mijn werk.
Mariska, wat goed van je dat je je stil hebt kunnen houden! Maar heb je over het algemeen wel kunnen genieten van de vakantie en het skiën? Dus wel goed weer gehad? Wanneer heb je eerste afspraak bij de vk? En, heb je ook last van kwaaltjes? Oh ik lees het al, inderdaad zolang het niet te heftig is en de ongi wegblijft moet je het volste vertrouwen in blijven houden. Mooie test hoor 3+ ! Heerlijk hè?
Bloempje, ja echt duimen dat het raak is! Ik duim keihard met je mee!
Jootje, ik hoop zo dat je positief test!!!
Shadylady, oh wat erg voor Semmy! Heeft hij last van astma of is hij enorm verkouden? Poeh wat zielig zeg! Hoe gaat het nu met Semmy? Oh ik lees het al, een verkoudheidje,
Gelukkig voelt hij zich weer iets beter!
Meisje, wat lief dat je broer oprecht interesse toont in jullie vervelende situatie! Kan me voorstellen dat het voor jou wel wat moeilijk is dat je schoonzus zwanger is, maar voor jet het weet ben jij ook aan de beurt!