Jootje, ahh neee… toch ongi. Balen balen balen!! Hoop echt dat de volgende ronde jullie ronde mag zijn meid!
Ikke, haha strakke planning hoor!! Hopelijk zit er niets tegen. Maar wel leuk dat je dus lekker de komende dagen de vorderingen ziet en je van t weekend de meubeltjes er in hebt staan. Ohh wil ik ook!! Haha zou echt willen dat t behang er al op zat en zn meubels er waren. Lekker die kast inrichten, zn bed opmaken en dan t totaal beeld zien. Maar ja moet nog dingen kopen voor t bed want anders kan die er nog niet eens op slapen haha.
Weet iemand trouwens of er speciale ‘mijn eerste kussen’ zijn?
Die zeg maar zijn voor kinderen die voor t eerst op een kussen gaan slapen?
Bepje, rustig aan doen…. Ehm.. niet gehaald vandaag helaas. Mn zoontje was om 7 uur al wakker en wilde niet meer slapen. Dus bij mij in bed en t licht weer uit. 10 voor 8 hoorde ik hem weer. Toen de tv aan voor hem en toen heb ik nog heerlijk met mn ogen dicht gelegen tot kwart voor 9.
Vanmorgen 2 wasjes gedaan, was opgevouwen, badkamer en 2 wc’s schoon en vanmiddag wezen zwemmen met hem en mn zusje. Wel vanavond lekker chinees gegeten. Wilde echt niet meer koken haha.
Marloes, haha de koffie kan dus de deur uit.
Bepje, je stelt je niet aan meid. Als je t gewoon niet meer vertrouwd kun je altijd bellen. Misschien kunnen ze je gerust stellen door naar t hartje te luisteren.
Oh je hebt gebeld zie ik. Hopelijk ben je nu een beetje gerustgesteld meid. Woonde je in de buurt dan mocht je langskomen. Heb angelsound dus kan zelf t hartje zoeken. Maar je woont niet echt om de hoek haha.
En ik wist ook niet dat je na een blaasontsteking terug moest. Thnx voor de tip dus!
Bloempie, JEEEJ een posi test… dat word klussen vanavond!!!! En misschien morgen ook nog maar ff doen voor de zekerheid!
Meisje, balen zeg dat je niet mag sexen als je wel zin hebt. maar ja, je wil ook niet straks een 5 ling denk ik. Zoveel dingen die dan mis kunnen gaan. En een meerling (tweeling) is toch niet erg?? Of denken ze erg postief… wat als 1 of beide zich delen… dan zijn t er 3 of 4?
En ik wil je gerust op hyves hoor. Ik heb bepje, mutsie , ikke en shady zo ie zo op hyves. Maar volgens mij nog wel meer. Ken ook nog niet alle namen haha. Ik heb een echo foto als afbeelding en op de achtergrond van mn pagina zit mn zoontje op t strand (dacht ik)
Sil, haha welkom terug dan maar. Fijn dat je weer op de lap kan.
De 11 steden tocht mag van mij gerust doorgaan, zolang er maar geen sneeuw meer valt of iets. Ben die gladheid enz wel zat nu. droge vorst vind ik niet erg.
Ikke, toen ik bij de babyd*mp werkte hadden we daar echt een gave plafondlamp. Wilde m zelf ook maar we hebben spotjes dus dan heeft t geen nut. (wel dimmer erop) Zal ff kijken of ik m nog kan vinden.
http://www.steinhauer.nl/3454zi.html deze.. je kan alleen de sterretjes aan doen of alleen de middelste lamp en ook allebei tegelijk.
Mutsie, daar ben je weer! Fijn dat t een leuk weekend is geweest.
En weer helemaal goedgekeurd dus.
Shady, he bah op de fiets. Dan ben je idd behoorlijk bevroren geweest. Brr wat was t weer koud vandaag.
Fijn dat je dossier opgestuurd word. En dan op naar t amc. Ben erg benieuwd wat ze gaan doen.
Mag je je man niet helpen als die zn sperma in moet leveren? Of begreep ik dat nou verkeerd?
Bloempje, haha het is dus gelukt. Die zijn binnen. En nu heel hard zwemmen!! En dat eitje tegen komen.
Marloes. Fijn dat je met 8 weken al een echo krijgt! bij ons is het ook standaard met 8 en 12 weken een echo.
Ikke, je wilt het dus toch weten… ben ook erg benieuwd hoor ! dus wel hier delen hoor meid.
Kippetjuh, je mag een test idd niet meer aflezen na de tijd die op de verpakking staat. En ik heb al heel vaak van predicror gehoord dat die dus vals positief aangaf dus denk dat je beter een andere test kunt doen over 2 dagen.
Die van kv (2 voor 5 euro) zijn vroeg postief. Ik teste 4 dagen voor nod positief met die van kv.
En mn vriendin ook.
Oh zie net dat je ze gaat halen. Succes!! Kom morgen zo snel mogelijk kijken.
Shady, mooie foto van je zoontje meid.