Meisje schreef:Ja we krijgen morgen beide de uitslag om 14.15! Dus het wordt dubbel op spannend. Eb ik bid en hoop ook echt dat er een eitje in zicht is.
Meisje ik ga voor je duimen! X.
Meisje schreef:Ja we krijgen morgen beide de uitslag om 14.15! Dus het wordt dubbel op spannend. Eb ik bid en hoop ook echt dat er een eitje in zicht is.
Leonie82 schreef:ikke: sneu voor je tante zeg! ik hoop dat ze snel opknapt en dat ze weten waar het weg komt.
Bubble93 schreef:
Meisje79, hoe gaat het met jouw, lijkt me ook zo heerlijk om het hartje, zeker voor het eerst, te horen! Hoe voel jij je verder? Hier alleen moe en af en toe een onzeker gevoel, aangezien ik praktisch nergens last van heb, of het wel allemaal goed gaat...maar met me niet zo druk maken en meer genieten! Wat ik trouwens wel enorm doe hoor!
bloempje25 schreef:Corend*n is erg bekend van 'red mijn vakantie'.
Bubble, ik bedoelde jou niet hoor met weinig posten! Meer de meiden die afstand hebben genomen, ben zo benieuwd hoe het daar gaat. En je vraag is echt niet vreemd! Mij mag je alles vragen en als ik niet wil antwoorden hoor je het wel.
Ik heb eigenlijk mn hele zwangerschap weinig klachten gehad, nooit misselijk ofzo. Ik had alleen ontzettend grote tieten en veel pukkels. De eerste paar weken was ik ook wel snel moe. Toen we een weekend naar winterberg gingen was ik ook bang dat ik erg moe zou zijn, maar dat was ik daar helemaal niet. Nu achteraf heb ik gelezen in mn OK verslag dat de vruchtzak was gegroeid tot ongeveer 8 weken. Ik zat in winterberg na die 8 weken, dus denk zelf dat ik daarom toen niet echt meer moe was. Als iemand mij vroeg hoe ik me voelde in die tijd dat ik zwanger was, kon ik ook niet anders antwoorden dan dat ik me super voelde en dat alleen mn tieten in de weg zaten. Ik kon ook alles eten en drinken net als daarvoor, kon tegen alle geurtjes, etc.
meisje79 schreef:Bubble wat ben je toch een schat dat je vraagt hoe het met mij gaat. Nou, prima! Dat onzekere gevoel van jou herken ik wel, ook omdat ook ik in het begin niet zoveel klachten had. Het is gewoon ff volhouden tot de eerste echo, meis. Het is niet anders. Goed dat je probeert ervan te genieten, probeer dat gevoel vast te houden, hoe moeilijk dat soms ook is. X.