Over het lezen van het nieuwste bericht: via gebruikersinstellingen rechts bovenaan en dan daarna ergens linksonder in het menu onder 'my account' opties wijzigen. Dan bij weergave berichten onder 'weergave discussie' aanklikken 'lineair-oudste eerst' Volgens mij is het dan veranderd en zien je berichten er ook als je ingelogd bent logisch uit...
Dat was 'm, dank!
@ Sanne: Goed dat je dat durft te delen hoor! Kan er helaas geen advies over geven, maar dapper dat je er toch voor gaat!
En ik ben ook heel erg benieuwd naar het zwanger zijn... en alle veranderingen daarnaast. Aan de ene kant lijkt 't me allemaal heerlijk en geweldig... en aan de andere kant heel erg spannend en ook eng, alles gaat zo veranderen in je leven.
Verder zou ik heel graag thuis blijven voor de kinderen, mijn moeder was vroeger ook altijd thuis voor ons, en ik hoop dan ook dat we dat rond krijgen met de financieën. Mijn vriend heeft wel een erg goede baan, maar ik denk wel dat we veel zuiniger aan moeten gaan doen als ik thuis wil blijven.
@Roos: Vervelend voor je! Hoop dat de ongi snel weer over is.
@Vicky: Laat je even weten wat er is gebeurd? *is alleen maar een klein beetje nieuwsgierig*