Jane83Oud lidBerichten: 1.123Lid sinds: 17 maart 2012
@ Sanne, wat vervelend van die hoofdpijn. Ik had dat zelf vaak in mn stopweek van de pil, echt heel irritant. Wel lekker dat je even een dagje rustig aan kan doen. Succes nog op het wachtbankje!
Sanne1985 schreef:@Kevertje, ja dat is inderdaad wel vreemd ja! Is het nu nog steeds over? Heb je last van ongi-krampen ofzo? Ik heb het zelf ook nooit gehad, het enige wat ik zou kunnen bedenken is idd een inestelingsbloeding of toch echt ongi....
Geen idee eigelijk...
@Blondie, wow 5,3 kilo! Das netjes in zo'n korte tijd. Jij hebt bent bezig met weightwachers toch? Heb ik ook altijd gedaan, is wel een fijn programma vind ik. Hoeveel wil je nog kwijt?
@roos, hoofdpijn was na een asperientje gelukkig snel weg, jeetje wat deed dat zeer zeg!
@hier, Ist bij jullie ook zo'n lekker weer? Krijg er helemaal goeie zin van! Vandaag mijn laatste dagje vrij en dan mag ik weer 4 dagen aan de bak dus nog lekker genieten. Hier nog steeds geen ongi te bekennen, had gisterenavond
wel wat last van kleine steekjes rechts onder in m'n buik, maar die voelen toch echt anders dan ongi-steekjes. Begin nu toch wel ietsiepietsie zenuwachtig te worden hoor! Vorige maand had ik zoveel angst omdat mijn ongi uitbleef dat ik toch wel heilig van overtuigt was dat dat de redenw as dat ik een cyclus van 35 dagen had....En nu ben ik er echt zoveel minder mee bezig dan vorige maand en nog steeds niet ongi.
Zie ik net op de kalender staan dat vriendlief zaterdag een kroegentocht heeft, wat betekend dat ik met testen sowieso moet wachten tot zondagavond....grrrr
Fijne dag allemaal!
kevertje schreef:@n85
Ja het is indd mijn tweede ik heb een dochtertje van vier ze wordt in augustus 5 dus er zit wel wat leeftijdsverschil tussen ik wilde zo ie zo nooit een te korte tijd voor mijn gevoel ertussen ik vond twee à drie jaar verschil wel mooi vandaar dat ik ook weer gewoon aan de pil ben gegaan intussen is de relatie tussen de vader en mij over gegaan en heb ik nu sinds anderhalf jr een nieuwe vriend en die had nog geen kinderen hij wilde dat in zijn vorige relatie ook niet omdat dat ook niet goed liep we hebben het er uitgebreid over gehad en aan de ene kant dacht ik we wachten nog wel een jaar maar dan vind ik het zon groot verschil tussen de eerste en de tweede dus vandaar dat we nu besloten hebben om te stoppen en nu maar afwachten stel dat ik volgend jr pas zou stoppen en het duurt nog een jr dan is mijn dochtertje al minimaal 6 à 7 jr
En inderdaad echt vervelend die klachten allemaal ik weet ook eigenlijk niet meer wat ik had bij mijn dochter toen ben ik eigenlijk niet misselijk geweest en voor de nod weet ik het niet meer maar goed we zien het volgende week wel of de klachten terecht zijn of niet zou wel balen zijn dat je met pil nergens last van heb op af en toe wat hoofdpijn op de eerste dag na terwijl je dan juist hormonen in je lijf hebt en nu zonder pil heb ik best wel klachtjes
Jane83 schreef:@ Kevertje, onzeker he, is het je ongi of toch wat anders???
@ N85, fijn dat je je al iets beter voelt. Hopelijk gaat de misselijkheid snel helemaal weg. 8 mei klinkt nu nog ver weg, maar het is zover voor je het weet 😊
@ Blondie, knap hoor! Maar misschien een rare vraag, maar beïnvloedt afvallen niet je cyclus? Ik wilzelf eigenlijk nog 2.5 kg kwijt (voor de zomer, niet echt supernodig), maar ik heb weleens gehoord dat dit niet zo verstandig is?
Oef Sanne, spannend hoor. Ik duim nog steeds voor je!
En tot slot Sisu, van harte met jullie drie jaar!!
Hopelijk heb ik de meeste nu gehad, pfff moeilijk bijhouden hoor dames ;)
An88 schreef:Wisten jullie trouwens dat je een ovutest ook kunt gebruiken als een zwangerschapstest?