suuuus schreef:@ N85, Fijn dat het goed gaat!! Oooh het geslacht zou ik ook zo graag willen weten!! Gaan jullie dat ook bekend maken of houden jullie het geheim? Ik voel me prima, wat lichte krampjes af en toe en gevoelige borsten maar, nog geen misselijkheid te bekennen gelukkikg! Voel me verder prima.. Vandaag bij de HA geweest en ze heeft opnieuw een test gedaan die direct 2 dikke strepen gaf! Ook de verloskundige gebeld en ik moet 2 juli (wk 8) voor het 1e gesprek en mogelijk diezelfde wk nog (aan het einde van die wk ben ik bijna 9 wk)voor de eerste echo! Zooo spannend en ik hoop zo dat het allemaal goed is en gaan blijft gaan... Had jij ook die angst in het begin of viel het mee? Nou meid, succes en geniet er lekker van! Ben erg benieuwd naar je controle en echo!
Ja ik ben ook echt supernieuwsgierig naar het geslacht! Het maakt me niets uit, maar gewoon nieuwsgierig! 😊 Wij zullen het wel bekend maken. Ik had aan het begin ook best wel wat krampen af en toe, schijnt erbij te horen. Fijn dat je nog geen misselijkheid hebt, hopelijk komt het niet of niet te erg iig! Nu kunnen jullie aftellen naar de eerste echo! Dat waren voor ons echt de langste weken ooit! Ik had zeker ook die angst. Ik hoorde en las van die verhalen... Maar op zich is de kans maar zo klein dat het niet goed gaat. Dan zie je eenmaal die eerste echo waar dat mini mensje aan het breakdancen in je baarmoeder is haha en dat is echt zo'n opluchting, dan vraag je je af waar je je zo druk om gemaakt hebt 😉 Heel bijzonder om te zien, het lijkt al heel wat en al die beweging terwijl je niets voelt, heel apart! Ik heb nog steeds niet het idee dat ik al wat voel. Zo lastig zeggen als het je eerste is, maar het schijnt pas rond 19 weken te beginnen. Ik voel van alles, maar ga er vanuit dat het gewoon luchtborrels zijn e.d. 😉 Jij 2 juli voor je eerste en ik de volgende dag voor de 2e! Ik zal iig een foto posten van de echo en even laten weten hoe het was. Ook erg benieuwd hoe die van jullie zal zijn, zo bijzonder! Sterkte met het aftellen, komt allemaal goed!