Lieve meiden!
Ben niet erg aanwezig op dit topic, maar dit is toch waar ik in maart ben begonnen, en ik lees nog steeds altijd met jullie mee!
Bij deze dus ook even mijn verhaal. Ben 1 augustus getrouwd en de week erop op huwelijksreis geweest 😃
Dit is een lang verhaal! Dus als je geen zin hebt om het allemaal te lezen, wat ik best kan snappen 😛 dan moet je maar alleen even het laatste stukje lezen denk ik, dat is 't belangrijkste!
---------------------------------------------
1 Augustus was het zo ver. Onze bruiloft! Een paar dagen ervoor nog eventjes spannend wat betreft het weer, maar de ochtend van 1 augustus brak stralend aan!
Lekker rustig opgestaan (in m'n eigen bedje geslapen vanwege de vele gasten in ons huis uit Denemarken), lekker gedouched en toen naar het huis van m'n ouders.
Daar ontbeten en lekker gerelaxed tot de make-up madame kwam.
Netjes en mooi m'n make-up laten doen, en toen zij klaar was, stond de kapster al klaar. Haren in 't kapsel, curlies erin en klaar was Kees!
Daarna mocht ik de jurk in 😃
't Stiefdochtertje van m'n man (hihi, mag nu man zeggen!) ondertussen ook in d'r jurkje gehezen en toen mocht ik naar beneden. Ondertussen kwamen de gasten al binnen. Heel veel foto's gemaakt door onze twee fotograven al, en het zonnetje scheen lekker door.
Uiteindelijk waren alle gasten bij m'n ouders thuis aanwezig en werden we door de ceremoniemeester (m'n nichtje) naar de trouwauto en de bussen geloodsd. Ik zou met m'n vader in de trouwauto gaan. De rest, en ook dus m'n man, ging met de bussen naar de trouwlocatie. Ik zou hem pas bij het 'altaar' gaan zien.
Bij de trouwauto stapte ik en m'n vader in, en werden we door de gasten uitgezwaaid.
Wij kwamen dus ook als eerste aan bij de trouwlocatie en werden toen in een kamertje geparkeerd. Eventjes later kwamen de bussen aan en stroomde de gasten door het landhuis (Landgoed Eikenrode was onze trouwlocatie) naar de ceremonie plek, onder een hele oude Beukeboom.
Toen iedereen zat, kregen m'n vader en ik een seintje van de ceremoniemeester, en mocht ik met m'n vader de rode loper af. We hadden geregeld dat er iemand 'ons' liedje live op gitaar speelde, en met die begeleiding werd ik door m'n vader weggegeven aan m'n man. Er werden vele traantjes gelaten! En ondertussen nog steeds die heerlijke zon!
Na de ceremonie werd de prachtige taart opgediend! Lekker een stukje proeven en daarna kreeg iedereen een stuk. Lekker dat die taart was! En nog steeds de zon!
Na de taart was het tijd voor de foto's met familie en vrienden en daarna meteen door naar onze eigen fotoshoot. Ben heel benieuwd naar die foto's! We hebben ze nog niet binnen, dus dat is spannend!
Na de foto's was het alweer tijd voor de barbeque! Heerlijk gegeten, nog steeds een zonnetje en het was lekker gezellig. Tegen de tijd (rond half acht) dat het eten werd afgerond, begon de lucht al aardig te betrekken. M'n ceremoniemeester zette dus een beetje haast achter de koffie en thee en liet iedereen toen bij de uitgang (of ingang :p) van het landhuis staan. Ze heeft toen belleblaas uitgedeeld en onder begeleiding van de vele bubbels zijn wij als bruidspaar toen in de trouwauto gezet. Toen begon het te regenen! Dus iedereen snel de bus in, achter ons aan, naar de feestlocatie (die gelukkig wel binnen was!) Ik moest weer even een traantje laten, bij het wegrijden van Eikenrode... Vond het zo jammer dat dat gedeelte al over was, het was allemaal zo perfect! En de dag ging zo snel!
Het feest was helemaal geweldig! Goede muziek, onze liedjes werden gedraaid, we hadden een digitaal gastenboek staan en de sfeer was helemaal top.
Op het hoogtepunt, rond half 1, hebben we onze laatste speech en toast gedaan en was het feestje klaar. Iedereen vond het helemaal super.
Om half twee werden wij bij het hotel afgezet, en was voor ons de bruiloft ook over. Heerlijk genoten van elkaar in het hotel, en het geld uit de enveloppendoos geteld, hihi. We hadden een goede buit gescoord!
4 augustus zijn we toen naar Ierland gevlogen, voor de huwewlijksreis. Heeeeerlijke week gehad. Het weer was niet geweldig, maar we hebben vele mooie en historische dingen gezien. Heerlijk van elkaar kunnen genieten ook! Echt een land om aan te raden!
En dan nog, last but not least... maandag 6 augustus was 'ongeveer' m'n NOD. De ochtend van zaterdag 4 augustus, kon ik het toch niet laten. Heb 1 van m'n hele goedkope zwangerschapstestjes gedaan. Ik kreeg toen weer zo'n vaag streepje als dat ik al eerder had gezien of eerder gezegd, niet had gezien. Ik was dus niet overtuigd. M'n man ook niet. Ik heb de test toen weggegooid, met het idee van, ik zal morgen of overmorgen wel ongi worden, fijn, op huwelijksreis 😞
Zondag 5 augustus, toch weer zo'n goedkoop testje gedaan (had er nog 4 over, en meegenomen in m'n tas, dus kon de verleiding niet weerstaan 😛 ) En tjah... Daar was toch echt een streepje op te zien. Nog steeds heeeeeel vaag. M'n man ook nog niet overtuigd. 'Had je de vorige keer ook... en toen was het ook niets. Maak je zelf nou niet gek met niets' zei hij. En gelijk hattie natuurlijk!
Maandag 6 augustus, officiele NOD dag, weer een testje gedaan. Weer een streepje! En iets donkerder dan die dag ervoor! Toen maar meteen met 't zelfde plasje een kruidvat 2v10 gedaan. En jaaaaa, daar was de blauwe plus!
Elke dag tot donderdag toen een test gedaan, hehe, kon 't niet laten, had al m'n testjes meegenomen in m'n tas. Laatste donderdag dus, een clearblue digital.
ZWANGER 2-3
Het is officieel! Ik ben hartstikke ZWANGER!!!http://www.babybytes.nl/fotos/leden/69/6943885-38165284.jpg