@ann wat super nu lekker gaan genieten het is zo voorbij
Hier ook aan het genieten van onze Max volgende week word hij geopereerd hij heeft vliesjes in zijn plasbuis die een goede doorstroom belemmeren dus die gaan ze weghalen en we weten nog steeds niet hoe het precies zit met zijn linker niertje
Verder doet hij het prima hoor vandaag al weer 9 weken
@ N85: wat vervelend.. 😞 Hoop dat je snel ongesteld wordt. @ Knufknuf: ach meis.. Knuffel! We waren inderdaad wel heeeel erg opgelucht. Maar nog steeds zijn we niet heel blij hoor (of eigenlijk: wel blij, maar gereserveerd nog). Nu weer op naar de volgende echo over precies 2 weken.
knufknufOud lidBerichten: 509Lid sinds: 26 juni 2012
@ Knufknuf: zeker, en daar probeer ik me ook aan vast te houden. Gelukkig alweer snel een echo, als dan alles goed is gaat het er steeds meer op lijken dat het misschien toch goed gaat 😊 Hoe voel jij je? Gaat alles nog goed? @ N85: al nieuws?
Fijn dat je alweer snel mag Ann, misschien kun je dan weer iets meer genieten 😉
Hoe gaat het daar Knuf?
Ik geniet zeker ontzettend van mijn kleine boef! Nog steeds geen ongi, maar maak me er al iets minder druk om. Ga toch van de week nog maar weer testen... Weet het ook niet. Nu een week overtijd.
Hier gaat het prima nog 2,5 week en dan ben ik uitgerekend. Behalve dat ik dozen rennies slik, verder weinig klachten. Ze mag nog wel even blijven zitten. Thuis om het gemak je alles nog even opruimen en sschoonmaken.
An88Oud lidBerichten: 1.043Lid sinds: 2 maart 2012
Fijn dat het goed gaat knuf! Kun je gewoon zoveel rennies slikken tijdens je zwangerschap joh? Wist ik helemaal niet. Ik heb zelf gelukkig ook niet veel last gehad van maagzuur. Alleen voelden mn ribben en liezen aan het eind bont en blauw 😉
Hier nog steeds geen ongi en negatieve test. Nee, cyclus was juist best regelmatig geworden. Toch maar HA gebeld. Voelde me niet echt serieus genomen door die assistente zeg... Ik wilde weten hoe lang ik het nog aan moest kijken voordat ik aan de bel zou moeten trekken oid. Je kunt blijkbaar niets doen. Nog zo'n 3 weken aankijken, evt. test herhalen. Je kunt ook je ongi wel eens overslaan. Dat was het antwoord zo'n beetje... Nou, we zien het wel weer dan. Doorgaan met afwachten...
Ja best irritant. Ik ben ook best een beetje misselijk 's morgens, mijn borsten voelen wat voller, een afscheiding als ik naar het toilet ga, soms wat krampen/pijn in baarmoeder... Testen blijven maar negatief. Ik kijk het nog wel 3 weken aan, dan zou de volgende ongi moeten komen bij normale cyclus zeg maar.
Haha gisterochtend toch maar weer eens een test. Ik zag alles alweer voorbij de plek waar het streepje moest komen trekken, ging er ook al vanuit dat het wel weer negatief zou zijn. Toch laten liggen en keek mijn man nog eventjes later. Volgens mij moet je nog een test doen zei hij! Net zoals bij Nic, een heel vaag tweede streepje. Ik had gelukkig nog 1 clear blue, en ja hoor! Wat een geluk zeg! 9 januari naar vk, gaat ze als het goed is ook even kijken of er al een hartje te zien is. 2 a 3 weken later echt de echo. Kan het niet geloven wat een bofkonten zijn we! 😃
Wanneer heb jij nou weer echo?
@ N85: hoe voel je je trouwens? Ik voel me zo beroerd 😞 Elke dag weer. Vooral vanaf 16:30, dan na het eten weer even goed en 's avonds weer slecht blegh 😊 Gelukkig zegt het ook dat m'n lichaam flink aan het werk is.
Ik volg alles op fb blondie! Fijn dat het goed gegaan is!
Ann, vervelend dat je je slecht voelt. Hier ook heftiger dan bij Nic hoor. Veel last van darmen, ook regelmatig pijn (kan me niet herinneren dit vorige keer gehad te hebben, dus maak me wel beetje zorgen) en nu gewoon supermoe! Hopelijk gaat het snel beter bij ons beide! 😉
Ik wil jullie allemaal hele fijne feestdagen toewensen!!!
BlondieOud lidBerichten: 942Lid sinds: 1 maart 2012
@ Blondie: vervelend voor zo'n kleintje.. Hoop dat ie snel opknapt. @ N85: nog meer testen gedaan? Of geloof je het wel? 😉 Ik ben zo zenuwachtig voor maandag 😞 Bah
Ik geloof het wel haha. Twee waren overtuigend genoeg, naast alle lichamelijke verschijnselen 😉 Ik 9 jan de intake bij vk, misschien dat ze al hartje kan vinden? Anders nog even 2 a 3 weken langer geduld tot eerste echo. Ben ook superzenuwachtig! Hopelijk alles goed...
Jij nog 2 nachtjes slapen! Ik snap wel dat jij zelfs nog meer zenuwachtig bent dan ik. Wel al een goede ehco gehad, maar je zult je ervaring uit het verleden vast niet zo snel kunnen vergeten... Ik denk aan je meis, komt vast goed!
@ N85: kan ook duiden op een meisje he 😉 Jij moet nog wel even geduld hebben... Maar komt vast wel goed. Thanks meis, ik heb inderdaad genoeg slechte verhalen gehoord bij meiden waarbij er ook een hartje klopte in het begin, dus ik ben nog niet helemaal gerustgesteld. Hopelijk morgen, als ik zie dat die kleine goed gegroeid is en er een goed hartje klopt. 1 Jan willen we het aan iedereen gaan vertellen, ook echt super spannend!
Haha zou leuk zijn als dat bakerpraatje waar is 😉 We zouden sowieso superblij zijn met een tweede gezond kindje, maar een meisje heeft toch wel een beetje de voorkeur! Tsja zo'n zwangerschap is en blijft een heel kwetsbaar proces natuurlijk, dus het blijft spannend vind ik. Zelfs nu ben ik altijd bang dat er iets met ons mannetje zal gebeuren! Maar niet te veel aan denken... Nog maar 1 nachtje slapen en je kunt de kleine weer zien! Laat je weten hoe het was? Ik denk trouwens niet dat ze 9 jan. (8 weken) al een hartje kunnen horen, volgens mij is dat pas later toch? Dan maar geduld tot de echo!
@ N85: bij mijn moeder was het waar 😉 Bij mij was ze heel ziek, misselijk etc. en bij mijn broertje helemaal niet. Hihi. Ik geef heel stiekem ook de voorkeur aan een meisje, maar vl wil heel graag een jongetje 😃 Kortom: maakt niets uit, als het maar gezond is. Ik laat het vanmiddag/vanavond weten hoor. Moet pas laat, dus voorlopig heb ik nog niets te vertellen. Met 8 weken klopt het hartje wel, maar is lang niet altijd te horen volgens mij, helaas 😉
Alles goed!! 2 Armpjes, 2 beentjes en een kloppend hartje 😃 We hebben het meteen aan m'n broertje verteld en die was trots 😉 Ze denken wel ALLEMAAL dat het een jongetje wordt 😉
Vandaag bloed prikken, ook voor de combinatietest. We gaan het toch doen. Nu over 3 weken weer een echo en dat zal de laatste zijn bij de gyn 😊 Geen zin om bloed te prikken, heb ik al genoeg gedaan. Bah 😞
Fijn dat alles goed was! Leuk dat je broertje zo trots was haha. Over 3 weken kun je helaas nog net niet zien wat het wordt 😉 Hoezo het besluit genomen de test te doen? Is er meer kans nav de vorige keer? Weten jullie al wat te doen als er toch iets blijkt? Nog even doorbijten meis, het is het allemaal waard! Succes!
@ N85: ja, mooi om te zien. Had het echt niet van hem verwacht zo 😊 Nee, we hebben geen verhoogde kans hoor, niet na de mola, ook niet door m'n leeftijd, en het zit ook niet in de familie. Maar we willen toch soort van zekerheid. Weten wat je eventueel te wachten staat. Ik verwacht niet dat er iets geks uitkomt, maar na de vorige zwangerschap weet ik dat ook al ben je gezond, jong etc. het toch nog fout kan gaan. Dus dan maar testen.
Allereerst allemaal de beste wensen voor 2014 natuurlijk! Goede jaarwisseling gehad? Wij met wat vrienden bij vrienden thuis lekker gegeten, gedronken en spelletje gespeeld. Erg gezellig!
Ja leuk Ann 😊 Bij ons weten alleen onze ouders/broer en zus het nog nu. Verder nog even wachten op de eerste echo. Ik snap wel dat het fijn is om te weten ja. Wij hebben eerst gekeken of er aanleiding was bij de echo. Dat was niet zo, dus er verder ook niet over gedacht.
BlondieOud lidBerichten: 942Lid sinds: 1 maart 2012
Ik net naar vk geweest. Ze heeft gekeken of er een hartje te zien was al via uitwendige echo, maar alles was nog zo miniscuul, konden maar weinig zien... Ik ben nou niet echt meer gerustgesteld... Nog maar even 2 a 3 weken volhouden tot de termijn echo! Verder veel beroerd, echt naar, maar hopelijk allemaal voor een goed doel!
@ N85: duurt lang he, wachten.. Balen dat ze niet meteen wat kon horen, kan me heel goed voorstellen dat je nu helemaal een beetje nerveus wordt voor de echo. @ Blondie: wat naar voor de kleine en voor jullie 😞
@ Hier: eerlijk gezegd even een tijdje niet op het forum geweest. Ben zo onzeker. Ik wil zo graag geloven dat het nu allemaal goed gaat, maar ik kan het gewoon echt (nog) niet. Vorige week had ik wel echt het idee dat m'n buik gegroeid is, dus dan ben ik weer even gerustgesteld. Maar nu heb ik veel kwaaltjes gewoon niet meer en het idee dat m'n buik gelijk blijft. Dus, hier ook afwachten...
Wat vervelend meis! Maar op zich klinkt het niet raar hoor. Meestal zijn de kwaaltjes zo de eerste 3 maand ongeveer het ergst. Daarnaast groeit je buik eerst meer doordat je darmen opgeblazen zijn enzo. Je baarmoeder is nog zo mini, dat het daar nog niet zo van komt. Daarom is het verband van minder kwaaltjes en de grootte van je buik in mijn oren niet gek 😉 Ik snap heel goed dat je alles zo eng vindt, vind ik ook hoor! Ik heb al een goede ervaring en jij juist niet, dus heel logisch. Maar zelfs ik blijf maar bezorgd nog steeds. Het is gewoon een heel kwetsbaar proces, we kunnen alleen maar hopen en goede moed houden! Heb je nu binnenkort weer echo of dan de 20 weken? Sterkte!
@ N85: klinkt logisch inderdaad. En af en toe kan ik zo denken, maar vaak ook niet 😉 En dat overheerste de laatste paar dagen. Ik moet gewoon geduld hebben, maar dat is moeilijk! Ik krijg nu eerst de termijnecho volgende week donderdag, als dat goed is, zijn we weer een grote stap verder.
Lang niet op het forum gekeken, maar was toch weer even nieuwsgierig hoe het hier gaat bij iedereen.
@N85 wat een twijfel in het begin of het echt raak was, maar wat goed dat het weer zo snel gelukt is om zwanger te raken!! Geniet van alle kwaaltjes 😉
@An88, begrijpelijk dat het lang spannend blijft voor jullie. Het is ook zo onzeker als je lichamelijk niet veel meer merkt. zal pas iets minder spannend zijn na de 20 weken echo denk ik en als je het kindje ook gaat voelen. Dan krijg je tenminste wat meer bevestiging.
@Blondie, beterschap met jullie kleine, is tie weer wat opgeknapt?
Hier begint de zwangerschap ook steeds meer op te schieten. Al weer 25 weken. Voel me nog steeds niet helemaal top. nog 1 keer per week overgeven en regelmatig misselijk. Ga er maar van uit dat dat niet helemaal meer overgaat. Verder gelukkig wel steeds meer beweging van de kleine. En druk met het kamertje, uitzet, kaartje en alles wat nog moet gebeuren.
Ja spannend! 😊 Ik heb wel last van misselijkheid, maar gelukkig niet zo erg dat ik boven het toilet hang. Als het goed is duurt dat ook nog maar een maand ofzo 😉
Leuk om weer wat van jou te lezen Claudia! Ja het duurde echt wel even voordat er iets uit de test kwam, 1,5 week! Maar wat een geluk inderdaad! Gaat bij jou echt al hard! Fijn hoor! Was de 20 weken echo helemaal goed? Ik weet niet meer of je toen gepost had? En weten jullie het geslacht of een verrassing? Balen dat je zoveel last hebt van de misselijkheid, sterkte ermee! Wel weer fijn dat je de kleine goed gaat voelen. Bij mij was dat toen vanaf zo'n 20 weken en ik vond het geweldig! Je voelt steeds je kleintje bij je, heerlijk is dat. En inderdaad is ook die bevestiging fijn. Ik vond week 20 t/m week 36 echt het fijnste deel van de zwangerschap. Genietze (ondanks de beroerdheid)!
VickySOud lidBerichten: 4.764Lid sinds: 2 september 2009
@ Claudia: fijn dat het al zo opschiet denk ik he? 25 weken joh, ik zou willen dat ik daar al was! 😉 Wel naar dat je steeds misselijk bent.. Hopelijk gaat het toch nog over. @ VickyS: ja, snel gaat dat dan he. Hoe is het met jou?
He Vicky! Iedereen komt ineens weer even gluren 😊 gezellig! Alvast gefeliciteerd met je grote vent! Waarvoor naar zkh?
Ja, ik zou willen dat iedereen die graag een kindje wil zoveel geluk heeft als wij! We hebben nog geen echo gehad, dus vind het wel spannend of alles ook goed is (en blijft gaan) natuurlijk. Maar toch, alweer in de eerste ronde!
@ VickyS: dank je wel! Ik geloof het zelf (nog) niet helemaal hoor. Eerst maar weer zien of de volgende echo weer goed is. Ben er erg zenuwachtig voor.. Jij alvast gefeliciteerd met je kleine (grote) man 😉
@ Hier: zit toevallig ned1 te kijken over pinguins, de vrouwtjes die geen kuiken hebben gehad, proberen er een te pikken van de moederpinguins! Zou toch wat zijn 😉 Haha.
@ Jane: superleuk dat je ook weer eens komt kijken op het forum 😊 Sowieso leuk om van iedereen weer even te horen hoe het gaat! 9 maanden alweer joh! Hihi, wat gaat dat toch snel allemaal. En ja, ik ben ook zwanger! Klinkt nog steeds heel gek hoor.. Ik heb donderdag de termijnecho en de nekplooimeting. Hoop zoooo dat het allemaal goed is!
He Jane! Leuk om weer wat van je te horen en fijn dat het goed gaat! Wat gaat dat hard inderdaad zeg! Hier loopt het ook lekker door zoals je ziet 😉 Ann eindelijk geluk en wij WEER geluk! Begint het bij jou al weer te kriebelen? 😉
Dankje! Kan niet wachten 😊 20:00 mogen we. Normaal doet hier een van de vk's het, maar die is overspannend. Daarom moeten we naar een plaatst hier dichtbij, waar normaal de 20 weken echo's gedaan worden. Omdat het uitzondering is in de avond 😊 Op zich wel zo makkelijk voor mijn man, hoeft hij geen vrij te nemen. Ik laat jullie snel weten hoe het was. Nog volop last van zwangerschapssymptomen, maar geen idee of dat wat betekent?
Hoe is het nu verder met jouzelf Ann? Nu echt genieten?
@ann super voel je je goed? en n85 ook alles goed. zo 9 maanden alweer Jane volgens mij steeds meer genieten he? onze meid is nu 3 weken en genieten ook enorm hoor maar is nog heel erg zoeken soms om ze snachts in slaap te laten vallen. dus zware nachten. maar als je dan haar gezichten ziet en ze is weer tevreden dan weten we waar we het voor doen.
Ja de eerste maanden zijn wel ff pittig, maar wel enorm genieten he knufknuf? Fijn dat alles verder goed gaat! De tijd vliegt zo enorm met zo'n kleintje, voordat je het weet is ze alweer een jaar! 😉 Nog even doorbikkelen en je kunt weer fatsoenlijke nachten maken!
Hier gaat het goed. Wel veel last van mijn darmen en moe. Gaat wel weer over, maar soms niet leuk omdat ik dan niet de energie heb voor wat ik wil doen. Vooral met Nic soms jammer, kan ik wat minder met hem spelen... Vanavond is het dan zo ver, ben echt best zenuwachtig! Afgelopen nacht wel ontrustig geslapen... Hopelijk gaat de dag snel voorbij! 😊
@ Knufknuf: dat lijkt me wel lastig hoor, in het begin. Echt een nieuw ritme zoeken en uitvinden wat die kleine allemaal wil 😉 Met mij gaat het goed hoor. Wel moe en ook last van m'n darmen. Verder nog steeds beroerd vlak voordat ik ga eten, al wordt dat geloof ik wel al wat minder. M'n buik groeit wel echt 😃 Heerlijk!
Hoi dames! Nou we hebben een mooi bewegend cashew nootje gezien en hartje horen/zien kloppen hoor! Ik ben alleen nog maar ongeveer 9 weken. Verklaard waarom het bijna 2 weken duurde voor de test positief was 😊 Blij en opgelucht om in ieder geval leven gezien te hebben! We moeten nu 11 feb. weer om de uitgerekende datum te kunnen bepalen. Zal ergens eind aug. zijn.
Hier ook prima. Mannen beetje griep alleen en ik nog wel moe en beetje ruzie met darmen zo nu en dan, maar mag niet klagen! Dinsdag weer echo, kijk ernaar uit, maar ook toch wel weer beetje spannend... Ik heb het een paar close vrienden al verteld, maar met echt openbaar wacht ik even de echo af. Dan eerst mn supervisor op werk en dan iedereen 😊 Dan ook een beetje op 12 weken.
Fijn dat het weer goed gaat daar met jullie mannetje Blondie. Nog even en je nachten zijn ook weer goed te doen 😉 Zal voor ons wel weer wennen gaan worden...
Hoe is het bij jou Ann? Al lekker aan het genieten?
@ N85: blijft spannend he. Hoop voor je dat alles gewoon goed is. Oh, morgen al! Zie het nu pas 😉 Laat je weten hoe het was??
Hier wel een beetje aan het genieten hoor, vorige week ook voor het eerst bij de vk geweest en weer eventjes naar het hartje mogen luisteren 😊 Morgen even de 20 wekenecho afspraak maken. Nog een paar weekjes, het blijft onrealistisch hoor :oops: Ben ook steeds aan het voelen of ik die kleine al voel, maar volgens mij nog niet.. 😞 Toch nog even geduld hebben!
Ik ben weer terug en het was echt super! Ben nu 11 weken en 5 dagen, 28 aug uitgerekend. De kleine was nog beweeglijker dan Nic was! Echt mooi aan het 'springen' en stuiteren daarbinnen haha. Mooi showtje weggegeven 😉 Helemaal in de wolken hier dus!
Fijn dat je een beetje kunt genieten. Hartje horen is toch wel weer erg fijn ter bevestiging vond ik altijd. Ja nu voor ons beide uitkijken naar de 20 weken echo! Wil je het geslacht weten? Ik voelde Nic bij ongeveer 20 weken, maar verschilt best wel per persoon/zwangerschap. Maandag zie ik mijn manager weer op werk, dus kan ik het haar, en vervolgens iedereen, gaan vertellen!
@ N85: ohh, wat goed! 😃 Leuk he, als je het zo ziet bewegen! Wat grappig, dat springen en stuiteren 😊 Bij ons bleef het bij beentjes en armpjes uitstrekken en dat vond ik al helemaal geweldig. Hihi. Ik heb de afspraak voor de 20-weken echo al gemaakt, het is over precies 4 weken. Het aftellen is begonnen 😊 Ja! Wij willen het heel graag weten, jullie ook? Veel plezier met het vertellen aan iedereen!
Geweldig he? 😃 Bij Nic was het ook armpjes en beentjes, maar deze heeft wat meer ruimte dankzij hem en maakt daar mooi gebruik van 😉 4 weken, wat gaat dat alweer hard! Dan ben je gewoon alweer op de helft! Wij nog een paar weken langer geduld. Maar zien wanneer die van ons zal zijn. Kijk er al echt superveel naar uit! Dan lekker shoppen 😉 Ik heb we eens gedacht om het een verrassing te houden, maar ben veel te nieuwsgierig! Mijn man wilde er al niet eens over denken haha, moet het gewoon weten! Daarnaast vind ik dat je toch al meer een band opbouwt met het kindje. Nic was al meteen Nic en niet baby 😊 Je kunt ook al veel beter lekker fantaseren over hoe het allemaal gaat zijn... Heerlijk! Nou, succes met aftellen! 😉
Sanne1985Oud lidBerichten: 479Lid sinds: 22 september 2011
Ik dacht kom ook weer eens een kijkje nemen op het forum!!
@ann, alweer bijna op de helft, jeetje wat gaat dat snel zeg! Hoe voel je je?
@N85, jij ook weer zwanger, wat goed! Is er veel verschil met de zwangerschap van Nic?
@knufknuf, die nachten kunnen wel echt opbreken he, maar zal snel wel over zijn. 3 weken is nog echt heeeel klein
@blondie: hoe is het bij jou? Slaapt die klein al een beetje door?
Hier gaat alles prima met ons en de kleine Saar. Afgelopen zondag alweer 8 maanden oud. Voor we het weten zitten we a d'r eerste verjaardag te vieren. De tijd gaat echt ongelofelijk snel! Saar is op het ogenblik vrij verkouden en flink aan het hoesten maar volgens mij hebben we de piek alweer gehad. Slaapt ook elke nacht door dus wij mogen echt helemaal niet klagen. Verder is ze er vrolijk en heeft ze altijd een goed humeur!
Hoi Sanne! Wat leuk weer wat van je te lezen! Hier loopt het hard door zoals je al zag 😉 Wij hebben gewoon nog een keer zoveel geluk, ik schaam me er bijna voor tegenover mensen bij wie het zo moeizaam gaat... Maar ben echt supergelukkig! Naar mijn idee is het allemaal wel iets heftiger dan bij Nic, maar misschien heb ik ook niet alles zo goed onthouden of is het nu zwaarder met al zo'n kleine boef 😉 Wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat met Saar! Griep is naar he, heerst echt een beetje. Nic is er ook net vanaf. Hopelijk is Saar ook snel weer helemaal fit! Dat eerste jaar vliegt voorbij he? Geniet er maar lekker van. Fijn dat ze zo'n vrolijk dametje is! Hier ook een levendig en vrolijk mannetje hoor. Wel een ontzettende boef 😉
@ Sanne: wat leuk dat je ook weer even komt vertellen hoe het met jullie gaat 😃 Leuk om te lezen. 8 Maanden alweer.. 😉 Dat gaat ook hard hoor!! Balen dat die kleine niet helemaal lekker is, hopelijk nu alweer een beetje beter? Hier inderdaad alweer richting de 20-weken echo (al duurt dat nog wel eventjes hoor), maar het is nog steeds onwerkelijk. Heb wel het idee dat ik die kleine de laatste dagen voel, maar weet het niet zeker 😉 Ben zo enorm benieuwd hoe het gaat daarbinnen. En stiekem ook echt heel erg of het een jongetje of een meisje is. Afgelopen week met een pendel boven m'n hand gedaan voor de grap (bij mijn moeder kwam het namelijk wel uit en bij de mensen waarbij ze dat gedaan heeft ook hihi) en toen was het ineens toch een meisje. Dat maakte me alleen nog maar nieuwsgieriger!! Ik voel me echt niet top, om 8 uur al doodop, gewoon een naar gevoel de hele dag. Mja, geeft niet 😊 @ N85: wanneer heb jij nu weer een echo?
Vandaag hebben we de 20-weken echo gehad! En alles was helemaal op schema 😃 Verder krijgen we een meisje! Zo leuk!! De eerste kleding hebben we al van familie gekregen, echt superlief.
Beetje dood hier zeg! Ik had op facebook al je berichtje gelezen in ieder geval Ann, echt superleuk voor jullie! 😊 Ik vandaag afspraak gemaakt, 10 april mogen wij. Ben ik precies 20 weken! Aftellen dus maar! Verder alles wel prima hier. Zwangerschap gaat al wat beter. Minder misselijk en moe. Nic is hard aan het oefenen met zijn eerste stapjes (los). Helemaal trots, en wij ook natuurlijk! 😉 Verder weinig nieuws.
Dank je! Ik ben nog steeds zo blij!! Ik voel die kleine ook de hele dag door alle kanten op stuiteren, dus dat is wel heel leuk en vooral fijn omdat je wel merkt dat het met die kleine allemaal goed gaat. Van de week nog meer kleertjes gekocht en gekregen, zo zoet. Roze is de nieuwe kleur hier :oops: Jij gaat ook al hard hoor, echt superleuk voor jullie! Gelukkig gaat het wat beter met je. Lijkt me ook niet makkelijk met nog een kleintje in huis 😉 Heeft hij wel een klein beetje door dat er 'iets' (een broertje of zusje) aan zit te komen? Hij is daar nog net een beetje te klein voor denk ik he?
Wat fijn zeg! Ik kan niet wachten tot ik de baby ook ga voelen. Geeft je echt de zo welkome bevestiging! Super dat je zo lekker aan het genieten bent en leuk toch, al die roze kleertjes! 😊 Ja blij dat het beter gaat hier ook. Ben benieuwd hoe het straks gaat als de kleine er eenmaal is. Voor nu heeft hij het idd nog niet echt door. Zal denk ik pas zijn als de baby er is.
@sanne super dat het goed gaat met Saar. gaat het combineren met Werk goed? Esmée Is overhead een paar dagen 3 maanden . volgende week Werken. ritme Is er snachts nog Niet meer. Roms 2 x per nacht, 3x 6 -8 uur, meestal 1x. als ze snel weer slaapt Is dat wel te doen. maar zie wel op tegenochtend ritueel als ik ga werken en het kolven . @ann wat leuk een meisje. lekker veel roze. hebt je een goede zwangerschap? en n85 met jou ook alles goed. @hier Esmée groeit goed Is erg tevreden en mijn stuitje Is zo goed als pijnvrij. heeft lang geduurd
Hey knuf! Leuk weer eens wat van je te lezen! Spannend is het om weer te gaan werken he? Het is mij toch in alles meegevallen moet ik zeggen. Kolven ging prima en alles kreeg ook gewoon meer ritme toen ik ging werken. Eigenlijk wel lekker om er soms even tussenuit te zijn vond/vind ik. Wat gaat dat snel dat verlof he? Ik geloof dat Nic die tijd ook wel dat ritme had. Is wel vermoeiend, maar nog even volhouden! 😉 Wij zullen er straks weer aan moeten wennen... Fijn dat Esmée zo lekker tevreden is en jij je ook weer beter voelt. Duurt toch ff voordat je weer een beetje de oude bent, het is niet niks zo'n zwangerschap en bevalling! Wel heel bijzonder! Ik ben benieuwd hoe het je zal verlopen komende week, succes in ieder geval! Hier gaat het wel prima. Buikje begint al mooi te groeien, ik voel me goed, alleen wel minder energie. Aftellen naar de 20 weken echo, kan niet wachten! 😊 Nic kan nu kleine stukjes los lopen, prachtig om te zien. Nog zo heel stijf en wankel haha. Geniet van het prachtige weekend meiden!
Heeeee wat leuk Vicky! Gefeliciteerd! Hoe gaat het met je? Geniet ervan!
Ik morgenochtend de 20 weken echo, superspannend! Ik hoop dat alles goed is met de kleine, daarna pas benieuwd of het inderdaad weer een jongetje wordt (dat denken wij zelf namelijk 😉 ) Laat het jullie weten!
@ Vicky: joehoee!! Eindelijk 😊 Jullie hebben er lang op moeten wachten.. Hopelijk gaat alles goed en voel je je goed! @ N85: leuk hoor! Ik zou die kleine ook nog wel een keer willen zien, maar ik denk niet dat we voor een pretecho gaan.
Echo was helemaal goed! En we krijgen inderdaad nog zo'n klein mannetje! 😊 Helemaal happy!
Wat naar dat je zo'n last hebt van misselijkheid en moeheid Vicky, maar inderdaad voor het goede doel! Had je daar vorige keer ook zo'n last van? Ik vind het nu wel pittiger, omdat je er al eentje hebt. Nou hopelijk geniet je alsnog lekker! 😉
ik had vorige keer nergens last van, was alleen de hele zwangerschap een beetje moe.
maar nu echt al een week misselijk, wordt steeds erger en voel zelfs mijn banden al (in mijn lies) en kan me niet herinneren of ik ook zooo moe was maar zou de hele dag kunnen slapen.. Gelukkig werk ik maar 3 dagen, vorige keer fulltime, dat was pas zwaar.. en ook last van mijn maag en darmen, alles wordt nu al aan de kant geduwd denk ik.. dan zal het zuur niet lang op zich laten wachten..