Ooohhhhh, jaloers JD, ik wil ook weer naar de dierentuin, hahahahaha
Pumi & Rian, hier gaat meneer ook regelmatig op de grond liggen hoor, of met zijn hoofd ergens tegenaan bonken. Ach ja, als hij er blij van wordt 😉 Gelukkig voor mij wil Gijs nog wel in een winkelwagentje, dus ik ga ook bijna altijd op de fiets, en daarna meneer in de wagen, hihihi
Hier weer een prima nacht gehad, om 21.30 gevoed, om 22 uur in bed en om 4.30 pas weer gevoed, hoera!! JD, ik wil iig tot ik weer ga werken zoveel mogelijk zelf blijven voeden, en daarna even kijken wat een goede optie is, waarbij ik zo min mogelijk hoef te kolven, want dat vind ik stom :oops: Maar ja, ik heb in juni een vrijgezellenfeest, 2 bruiloften en een theatervoorstelling waar ik graag babyloos heen wil, maar dan moet mevrouw wel uit een fles willen drinken....
Zo even de fietskar baby-proof maken, en dan na wrsch de voeding van 12 uur met de kleine meid op stap, even naar de supermarkt, op zoek naar een winkeltje die mijn nieuwe jurk wat wil inkorten en op nacontrole bij de vk. Met dit weer een lekkere tijd op de fiets, zooooo geen straf 😊