Nicole86Oud lidBerichten: 666Lid sinds: 10 januari 2012
De tijd op t forum is nog de oude tijd.. Bij jullie ook? Ti's nu 22.59u
myka27 schreef:@Enchanting: Ik had ook last van ongipijntjes... Dus wie weet??????????
Als er nog dames zijn die ovulatietesten nodig hebben???? Ik heb namelijk gisteren nog een hele lading besteld 😊
Stuur me maar een PB, dan kan ik ze opsturen.............
limburgs maedje schreef:@enchanting: ik dacht de laatste ronde ook dat het niet raak was.... en dat was het stiekem toch... er is nog hoop! De rondes ervoor was ik er nl van overtuigd dat ik zwanger was en toen was ik het niet...
@myka: leuk mandje trouwens
pooh1986 schreef:@ enchanting, kijk je een beetje uit met al dat testen meid...je gaf vanochtend nog aan dat je graag tot zondag wilt wachten en nu zeg je alweer dat je morgen wilt testen. Je hebt er al aardig wat gedaan. Al die negatieve testen zouden mij persoonlijk hartstikke gek maken..dus vandaar mijn zorg! Bedoel het niet verkeerd hoor...maar is het misschien niet slimmer om nog even te wachten?? Je hebt dan echt meer kans op een positieve test!
leonie86 schreef: Ik weet niet meer wie zei dat ze het moeilijk vond om te lezen maar ik deel je gevoel. Ik gun het iedereen hier echt van harte maar elke keer als je het leest denk je toch sh*t waarom ik nog niet.