@ beeb en Myka: ik wilde hier niet de aandacht trekken, zag het supernieuws van LM en wilde even reageren, alleen vergeten dat mijn handschrift ook op dit forum te zien is.
Hier mn verhaal.
- Dinsdag: verloor ik rood bloed en dat regelmatig deze dag… Kon die middag op echo komen.
Bij echo: Het vruchtzakje ziet er gunstig uit, mooi rond met een goede wand. (vlak ernaast was bloed tez ien, het zakje zou hier druk op kunnen geven) Het vruchtzakje van 8,5 mm met daarin piep klein embryo met (nog) geen hartactie. hoe het vruchtzakje eruitziet zou bij een vroege zwangerschap kunnen horen. De grootte van het zakje hoort bij een zwangerschap van 4-5 weken (stond op de papieren)
En dat het nu wel vroeg/pril is Dus geen zekerheid nog. Zaterdag 3 maart mag ik terugkomen. (mocht eigenlijk a.s. dinsdag maar kwam niet uit met mn werk dus nu pas 3 maart)
- Woensdag: ook bloedverlies. Had intake bij vk staan dus evengoed heen. Zij kon verder ook niks nieuws vertellen. Kan 2 kanten op.
- Donderdag: Gisteravond lichte steekjes/krampjes links ongeveer 3 stuks. Vanochtend bij de wc een klodder bloed. Toen de vk gebeld.
Was niet mn eigen vk maar zij had wel mn echofoto gezien van dinsdag. Zij gaf aan dat ze nu niks kan zeggen omdat ik misschien wel minder zwanger ben dat ik zelf dacht omdat ik meteen na de pil zwanger ben geworden. Ik moet nu goed in de gaten houden of het bloedverlies niet veeel meer wordt. (zoals bij ongi, maar ik zei al dat ik nooit veel bloed verlies bij mn ongi)
Ik kan ook die steekjes gehad hebben van mn baarmoeder die groeit zei ze. Of dat ik die klodder bloedverlies heb ivm inwendige echo.(maar ja voor de echo verloor ik ook bloed)
Ook omdat ik gisteren buikgriep had is het gewoon te onduidelijk.
Dus ja van di t/m nu roodachtig bloedverlies, ook geen zwangerschapsklachtjes. (deze had ik tot voor kort ook maar minimaal alleen moeier en meer plassen.) Dit alles maakt het allemaal onzeker en hierdoor heb ik nog maar zeer weinig vertrouwen.