Hahahaaaa.... ja, inderdaad, een vruchtbaar forum! Heb ik me mooi op tijd aangemeld hier 😉
En die voorgestelde meeting van Inieh? ben ik wel benieuwd naar! Gaan we dan een dagje met al onze dikke buiken bij elkaar komen?! Mijn gevoel zegt ook dat we het wel redden om allemaal in 9 maanden samen te komen :D:D:D
Kom op meiden op de wachtbank! Ik duim heel hard voor jullie !!!!
Had zelf gedacht / me al ingesteld op dat er in ons huis voor 2012 nog geen babygeluiden zouden zijn, maar nu hebben we waarschijnlijk (hopelijk, als alles goed gaat) afgelopen jaarwisseling voor het laatst met zn tweetjes doorgebracht.... sjongejonge, wat raar!!
Ennuh, ik heb mn mond bij mn ouders en broer+vriendin wel kunnen houden, maar ging bijna mis..... Mn vader is namelijk al vroeg grijs, maar nu had ik m al een paar weken niet gezien en alle haren vooraan zijn echt spierwit geworden en wat dun, zoals ik dat eigenlijk alleen maar ken van mijn opa (zijn vader). Dus ik ga met mn hand door zn haar en zeg twgen mn vader: "Goh, pap, dat witte haar van je! Je lijkt wel erg op opa!" Waarop mn vader zegt: "Oh, word ik opa dan????"
ehh...... manlief werd zo rood als een tomaat, ik gelijk happen en heb het heel hard ontkend met hoop gesputter, de rest in een scheur.... geloof dat alleen ik het rode hoofd van manlief heb gezien, de rest trapte geloof ik wel in mijn reactie (is redelijk standaardopmerking van mn pa aant worden en een redelijk standaardreactie geworden van mij sinds een paar maanden)
Was iig blij dat het maar 2 uurtjes duurde, na 1 uur zat ik echt zo op mn horloge te kijken: ok, nog 1 uur, lips are sealed!!!
ahhhhh..... ik weet niet wat erger is hoor, wachten op het wachtbankje of je mond houden over iets waar je elke minuut aan denkt en je leven pas echt op zn kop zet (ik weet niet hoe het bij jullie was, maar heb tijdens "wachtbank/testfase" nooit nagedacht over de impact van een posi test....
sorry meiden, veel egoverhaal van mij.... t is natuurlijk ook niet elke dag dat je voor t eerst posi test..... hopelijk kan ik morgen meer opbrengen om beter op jullie te reageren! Oh ja, balen! Winkel was dicht, dus nog geen CB test, dus moet nog effe wachten hoeveel weken het is......