HoratiaOud lidBerichten: 642Lid sinds: 19 januari 2012
@Jannie, veel sterkte!
@Lotte, hij is leuk he? Ik vond hem helemaal bij mijn gemoedstoestand passen! 😊
Lotte32Oud lidBerichten: 960Lid sinds: 25 december 2011
Concentratieproblemen en ik moet nog 2 weken!!!
maar goed dat ik afgelopen week zo hard gewerkt heb :)
MjoyceOud lidBerichten: 547Lid sinds: 4 december 2011
Hahha Lotte en ik willen geen vriendjes zijn op FB ... 😛
Nee er bestaan er 2 van mij in Rotterdam.. Beetje eng he haha 😉
Heeft iedereen nou wel de goede fb van mij?
Ik zit lekker met me bakje water meloen op het balkonnetje onder de zonnescherm.. phoeeh wat warm!!
Mwahahaha, straks hebben we allemaal een verkeerde Mjoyce bestookt met uitnodigingen voor een "leuke dag"! 😊
Als je recent nog in Spanje bent geweest, dan ben ik vrienden met de juiste Mjoyce! 😊
Lotte32Oud lidBerichten: 960Lid sinds: 25 december 2011
Zou wel een giller zijn hahaha
slaatjeOud lidBerichten: 458Lid sinds: 8 mei 2012
Uhhhh dames, gaat een topic niet op slot na het passeren van de 300 pagina's?
@Slaatje, volgens mij niet automatisch. Ik zag dat we het eerste deel tot 304 pagina's hebben volgekletst. Maar ik verwacht iede moment dat een van de admins deze versie gaat sluiten!
marizzzOud lidBerichten: 1.519Lid sinds: 26 november 2011
Oh, dan krijgen we deel 3! Moet ik wel ff mijn abonnement wisselen 😉 // @horatia: hihi die handtekening 😉 // warm he? Ik zat de hele middag in een soort evaluatie sessie en ik moest n beetje netjes. Maar ik had slippers mee, dus eenmaal het pand uit gingen mij slippers aan en schoenen in de tas! Ik heb de laatste blz gelezen, ga nu ff teruglezen.
marizzzOud lidBerichten: 1.519Lid sinds: 26 november 2011
@horatia: bij mij was t bloed ook dagenland bruinig. Ik houd nog wel wat hoop voor je. // @slaatje: ik had voor mijn posi test veel meer afscheiding dan normaal. // @niena: have fun vanavond! // @inieh: goed bezig! Maar heb je nu nog wel genoeg leertijd voor t examen? // @lotte: oooo zal je net zien! Haha. Gelukkig ging t niet helemaal mis... // @jannie: sneu voor t hondje, en logisch dat je emo bent, die stomme hormonen ook... // @angie:heel veel plezier morgen!! Laat je t ons weten? // mjoyce: fijn dat je je nog goed voelt. En lekker gaan zwemmen hoor. Beeb zit nog veilig achter je schaambeen, dus een trap zou geen kwaad kunnen! // eh, vergeet ik nog iemand? Ik zit nu ter hoogte van utrecht in de trein en in zoetermeer scheen de zon nog, maar hier rij ik nu een donkere lucht tegemoet 😞 En ik wilde zo graag vanavond ff met vriend op de fiets een ijsje halen... O btw, heb opeens kiespijn, dus morgen met spoed nr tandarts ivm vakantie! Jakkes...
Mariz, hier (in utrecht dus) regent het nu en is het al even aan het rommelen. Ik zou maar niet gaan fietsen als ik jou was 😛 Hoop dat je in ieder geval nog een leuke avond hebt. Geld voor iedereen natuurlijk. Ik ben morgen weer vrij, ben benieuwd hoe het weer gaat worden. In het zonnetje zitten was wel erg warm gister en vandaag. Zweette zowat was. En nu moet ik me echt in gaan houden om niet te testen, net als Horatia. Maar we houden het vol, he Horatia? Jij overmorgen, ik de dag erna. We zijn sterk !!! 😊
Ps Mariz, succes bij de tandarts morgen.
MjoyceOud lidBerichten: 547Lid sinds: 4 december 2011
Niena: heel veel plezier morgen bij de echo! Weet niet hoelaat je moet, maar morgen in me pauze spiek ik wel even op het forum hoe het was..
Jaaaaaa, het is hier begonnen met onweren *vind ik altijd leuk*
BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009