Marizzz gek dat ze dat bij jullie niet kunnen.. bij ons bij de vk en dat is eigenlijk best een kleine vk dacht ik eigenlijk 😉 hebben ze zo'n echoapparaat staan.. en als ze dan een echo maken gaan ze met de muis op het hartje staan en dan krijg je er geluid bij... Hopelijk blijft het de rest van de dag mooi weer bij jullie 😉
Kukeltje hihi dank je voor je compliment! stiekem heb ik dat best wel nodig.. sommige zeggen WOOOW wat groei jij hard en dan denk ik.. jamaar dat valt toch wel mee?? 😛 enne jou kamer idee!! ooooh dat lijkt om ons kamer idee 😛 wij zijn al een heel eind op weg en hebben ook uiltjes!! ik zal eens wat foto's laten zien 😉 van 1) de lamp (ikhouvangroen) 2) bij een vrijgezellendag laatst moesten we zo'n canvas schilderijtjes maken en die zijn best goed gelukt wat het thema voor de kinderkamer betreft.. dus ik denk dat ik ze nog echt op ga hangen ook 😉
[ATTACH=CONFIG]10516[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]10517[/ATTACH]
verder is een muur in de kleur deep earth.. te vergelijken met de kleur bruin op het canvasschildertijtje.. de rest van de muren zijn RAL9001 😉 (creme) en zijn alle meubeltjes mooi wit. Op de bruine muur wil ik net boven het lampenknopje met dezelfde kleur creme als de andere muren een vlindertje verven.. alsof het op het lampenknopje zit.. en onder net boven de plint misschien een egeltje of familie eend 😛 alsof ze over de plinkt lopen zeg maar.. Ook wil ik ergens zijn naam in houten letters op de muur maken.. (die hebben we al :mrgreen:) en langs de commode komen 4 boomstamkapstokjes zoals op deze foto.. die zijn besteld:
[ATTACH=CONFIG]10518[/ATTACH]
misschien zitten er ook leuke ideeen voor bij jou tussen 😛 aangezien we dus hetzelfde thema zo'n beetje hebben! leukleuk!
Horatia goed dat de bloeding alweer weg is.. ik denk inderdaad dat het een innestelingsbloeding is geweest. Goed teken 😉 nu moetie nog blijven plakken!! ik duim voor je (K)
IniehOud lidBerichten: 670Lid sinds: 23 november 2011