Haaaaaiiiii!
Ja, ik was er wel, maar moest eerst weerl tig pagina's teruglezen.... en das nu zoveel geweest dat ik alweer vergeten ben wat ik allemaal gelezen heb.... kleine poging (sorry voor de meiden die ik vergeet)
@ Marizzzzz: Jeetje, wat heftig meid! Voel je je al zo belabberd en dan krijg je ook nog eens bloedverlies! Logisch dat je je dan bezorgd bent en dat je je hart lucht bij zo'n lieve VK! (blij dat je die hebt!!) Hoe voel je je nu?
@ Inieh: Wow, meis, wat ben jij goed bezig! Net zoals je ventje met zn ondernemersprijs (was toch nieuwsgierig, dus heb effe jullie site opgezocht) Maar wanneer kwam dat nou op L1? Filmpje!! En mooie strakke buik hoor! Echt een jongetjesbuik (dat zeggen ze toch? Dat als de buik mooi strak naar voren groeit, wordt het een jongen.... een meisje zou de schoonheid van de moeder wegnemen... zowel veranderingen in het gezicht als een buik die "overal" zit.... oh, doe me dan toch maar een jongetje... haha!)
@ Mjoyce: dat wakker worden 's nachts van "harde buiken" of buikkramp ken ik wel! Dat had ik ook rond 6-8 weken (wow, wat klink ik nu al ervaren... haha!). Bij mij hielp het om dan 's nachts rondjes te lopen door de woonkamer en met mn hand zachtjes over mn buik te wrijven.... Het gaat over meis! Maar je weet iig zeker dat er wat gebeurd in je lichaam 😃
@ Niena: goed zo meis, ben blij met je knop die om is! Een gezonde baby gaan we allemaal krijgen! 😊 Hoe voel je je verder? Al last van opkomende zwangerschapskwaaltjes of niet?
@ Horatia: hahahaha, wow, jij hebt tenminste goed geklusd! De zaadcellen blijven zo'n 3 dagen in leven, en om de dag zou al goed moeten gaan. Heb je je manlief een dagje rust gegund? 😉
@ Slaatje: Wat een mooie jurk! Je durft inderdaad wel om dat zo te posten hier! Mooi romantisch en met een lange sleep en halter.... lijkt een beetje op die van mij (ja, wil ook weer bruidje zijn.... haha, nog maar net een half jaar terug geweest!) Toch wel jammer he, dat je zo'n dag maar 1x meemaakt? We zouden eigenlijk een nieuwe traditie in het leven moeten roepen dat we onze trouwjurken nog eens vaker aankunnen! Zag in de Fl**r een oproep staan voor de "run away bride" staan... altijd leuk, alleen hou ik niet van hardlopen... iemand anders nog suggesties? 😉 Maar leuk he, zo'n trouwjurk aandoen... dan voel je je helemal een prinses en de koning te rijk 😊 Heb overal foto's van mn huwelijk staan (ook als achtergrond op mn werk pc) en elke keer als ik die foto zie, dan ben ik helemaal gelukkig
@ Snoep: reis is al geboekt, maar heb nog geen tips gezien in een pb 😞 ben je me vergeten?
@ hier: Jaaaa 12 weken termijn voorbij!!!!
Nou, op mn werk weten ze het hoor! Heb mn leidinggevenden officieel geinformeerd op dinsdag eind van de middag. Woensdag was ik wat later op mn werk en kom ik binnen tijdens een taarttraktatie.... dus ik naar de mensen die jarig zijn en feliciteer ik ze, feliciteren ze me terug... had mn afdelingshoofd het iedereen al verteld! Enigzins verbaasd en overrompeld werd ik getrakteerd op luid applaus en gejoel van al mn collega's .... haha, nou, zo'n reactie had ik natuurlijk nooit van te voren bedacht! En de hele week als ik mn collega's op de gang tegenkom, lopen ze allemaal met een grote grijns voorbij 😊
Wel raar hoor, eerst zo'n geheim en nu opeens met iedereen erover kunnen praten!
Mn vriendinnetje gisteren tijdens het shoppen verteld. We waren jurkjes aan het passen en zij vond dat ik ze mee moest nemen. Toen zei ik "ja, ik weet het niet hoor, ik wil hier de komende maanden ook nog plezier van hebben" "wat bazel je nou? Je bent toch helemaal niet dik?" "nee, maar dat word ik de komende maanden wel" .. haha, dat gezicht van haar! Enthousiast tussen de pashokjes geknuffeld, gezoend en gedanst... was wel een leuk moment! En... ben eindelijk ook geslaagd voor mn eerste zwangerschapsbroek!
Fijn weekend allemaaal!!
@
@