Haaaaaaiiiiii!
Zo, weer helemaal bijgelezen... van achter naar voren dit keer... is ook wel eens grappig, want dan zie je reacties en ga je toch weer verder lezen "oh, wat heeft diegene dan geschreven" haha....
@ Marizzz: babyboy! Gefeliciteerd! Zag je berichtje op FB, moest wel effe hier kijken uit nieuwsgierigheid!
@ Inieh: sjonge, wat een echte afstudeer-scriptie-begeleider-herkenbare-en-frusterende-ervaringen! Pfffff! Maar goed, je houdt je goed! You go girl! En ik heb ook effe L1 zitten kijken. Manlief komt ook uit Limburg en hij hoort opeens "limburgs ondernemersschap" vanuit de laptop.... hij zo "huh?? Wat ben JIJ nou weer aan het kijken?!" Haha, natuurlijk ben je trots op je ventje! Hij is ook een schatje!
@ Horatia: oh, ik heb 2 jaar terug precies dezelfde route gedaan in de VS!! Was echt ge-wel-dig!!! Zal je wel pb-en met wat tips! En o,o,o, wat een mannetje heb jij toch! Soms vraag je je af hoe duidelijk je moet zijn tegen mannen.... jaja, echt al-les uitspellen en de volgende dag overhoren offie het heeft gesnapt! Jammer dat je moeder zo reageert op het forum, maar ik kan het wel ergens begrijpen vanuit haar bescherming naar jou toe, ze bedoelt het goed. En iedereen ziet dat ook vanuit zijn eigen ervaringen. Je bent volgens mij ook wel een redelijke controlfreak, of niet?! Nou ja, gewoon loslaten en lekkere een heerlijk flinke wip maken! Ons kindje is ook verwekt bij een flinke portie rollebollen (haha, ik dacht dat ik toen mn ei al had gehad!) dus gewoon je eitje nogmaals bevruchten alsie een romantische bui heeft 😉 (haha, dat is mijn eigen ervaring.... trek je ervan aan zoveel je wilt of anders lekker niet 😛 ) En succes met het wachtbankje! ohhhhh, dat zijn toch altijd slopende dagen!! ik had trouwens via internet testjes besteld die 6 dagen voor NOD al positief kunnen testen en niet eens zo duur en binnen 1-2 werkdagen thuisbezorgd.
@ Niena: 6 weken alweer, gaat snel he?! Nog 6 erbij en jij mag t ook de hele wereld vertellen 😊 Ik vind het wel grappig om te lezen dat je écht de knop omgezet hebt! Je bent nu andere meiden positieve gedachtes aan het brengen.... de moederkloekgevoelens komen al goed boven, haha! Verder alles goed, niet misselijk of moe?
@ Mjoyce: jaja, lang leve de darmen, voel je je gelijk goed zwanger met zo'n opgezette buik! Heb ik hier de elastiek-knoop-truc al gedeeld? Je kan een haarelastiek door je knoopgat vastmaken en dan de elastieken lus over je knoop doen. Als je dan een lang truitje erover aan hebt, ziet niemand dat je je knoop losdoet. Ik heb er standaard een paar in mijn bureaula op t werk liggen en altijd eentje om mn arm voor het geval dat... werkt perfect !
@ Slaatje: jaja, gevonden op FB! Is inderdaad wel apart hoeveel sommige mensen erop zetten. Manlief moet er ook niets van hebben en vindt het af en toe ook niet goed dat ik er zoveel opzet.... en dat is nog heel weinig ten opzichte van sommige andere mensen! Heerlijke verjaardag gevierd, dus je kan er weer een jaartje tegenaan! Dat jou vriend 41 zou je trouwens echt niet zeggen hoor! Leuke vent! Ben echt blij voor je dat je je liefde van je leven hebt gevonden!
@ Spring: jouw trouwdag begint al op te schieten toch??? Heel veel plezier iig!
@ kinderkamers: oh, meiden, daar ben ik echt nog niet zo mee bezig! Manlief en ik hebben een wat andere smaak dan de standaardmeubelzaken, dus dat zal voor de kinderkamer waarschijnlijk niet anders zijn. Wij houden meer van oud hout, beetje koloniale stijl, maar dat zie ik nou ook niet echt in een babykamertje.... ach ja, de komende tijd moeten we toch nog allerlei kraambezoekjes af, dus zal weleens goed rondspeuren 😉
Ben er nu wel achter waarom mn ouders al jarenlang de wieg op zolder hebben staan.... ze hopen dat wij die willen gebruiken voor onze kinderen! euhm..... had ik al verteld dat ik het altijd al een spuuglelijk ding heb gevonden (oh sorry.... dat was iets te ongenuanceerd).... nou ja, heb maar gezegd dat we er nog lang niet mee bezig zijn, maar mn ouders beginnen er echt elke keer over als we daar zijn.... ehm *ongemakkelijke situatie*
@ kraamverzorging: heeft iemand nog tips waar we op moeten letten? Want kreeg de eerste keer bij de VK te horen dat ik me nog niet hoefde aan te melden, maar nu moet het opeens binnen een paar dagen, wil je nog op tijd zijn *ahum* *help* Iemand advies??
@ hier: Heerlijk om het hartje van ons kleine ukkie weer te horen 😃 De verloskundige kon mijn baarmoeder goed vinden en ze zei dat het kindje nu meer rechts lag. En dat dacht ik al te voelen. Dus ik gevraagd of je werkelijk al het kindje kan voelen bij 13 weken en dat is inderdaad zo! Geen schopjes, maar het kan zijn dat als het kindje draait, dat je dan het hoofdje op een van je banden voelt. Dus ik voel mn kindje nu al een paar keer per dag, de ene keer links, de andere keer weer rechts 😊 Oh, ben zo blij daarmee!!! Het wordt echt steeds echter!!!
Ben trouwens duidelijk in mn 2e trimester gekomen, heb opeens veel meer energie gekregen 😃 Maar ja, als je dan eerst tot 12 uur 's nachts op een bruiloft flink aan het feesten bent en de dag erna weer op bezoek gaat aan de andere kant van het land, een flinke boswandeling maakt en dan pas weer na 12 uur in je bedje ligt..... hmmmm.... dan ben je toch wel erg gebroken.... toch nog niet zo fit als voorheen dus... maar wel weer stuk beter 😊
Oh.... en vers van de pers: manlief heeft net te horen gekregen dat hij een aanbod krijgt voor een andere baan *weg financiele zorgen* :):):)
kukeltjeOud lidBerichten: 342Lid sinds: 9 december 2011