Myka, ik begrijp wel dat je voorzichtig bent. Je had natuurlijk 2 weken geleden ook al verschillende syptomen enzo. Maar in je achterhoofd blijf je natuurlijk altijd hoop houden 😊 Ik blijf in ieder geval gewoon duimen!
Lies, wat vind ik het knap van jou ! dat je nog niet getest hebt. Ik had emzelf al opgegeten ;)
Wensje, Jij houdt het ook spannend zo !!
Inieh, wat leuk een jongetje !!!! Kreeg je vlinders in je buik toen je het hoorde ? 😊
horatia, hoop voor je dat je negatief test, hoe is het verder met je ? Je hebt zeker nog steeds momenten dat je er doorheen zit? Of ben je nu weer volop aan het concentreren op het zwanger worden?
Hier (en Niena en Angie) ... nog geen ongi ... ik vind het rekenen zo moeilijk. Omdat ik niet weet of ik nu van 28 dagen of 31 dagen uit moet gaan of 14 dagen na mijn ei. En dan vanaf het moment dat de waarde het hoogst was of vanaf ik over mijn piek heen was pffff Maar goed, gemiddeld moet ik morgen ongi worden. Alleen vorige maand was mjn ei geloof ik op maandag en was mijn ongi op zondag. Ik moet thuis nog even mijn foto's erbij pakken 😉 Het mooie is dat als mijn NOD 28 maart is (31 dagen na mijn laatste ongi) dan zou ik dus zaterdag te vroeg getest hebben. Wat een lang verhaal !!! Ik kom vanavond tijdens Grey's Anatomy nog even bijlezen :)