Sorry meiden, dat ik 2x zo kort heb gereageerd.... kreeg donderdag de kans niet, daarna kon ik tussen werk en restaurant niet bijlezen, moest effe negatestje delen (had ik snel in de tram getypt).... dus hierbij mn inhaal/bijleespoging 😉
@ Snoep: "gekke lijven van ons" haha, ja, zeg dat wel!!
@ verf: je mag wel verven met verf op waterbasis, maar niet die met oplosmiddelen. Het zijn ook de oplosmiddelen die schadelijk kunnen zijn. De meeste verf voor particulieren is wel op oliebasis (met oplosmiddelen). Dus als ze zelf wilt klussen, even goed het etiket lezen of vragen bij de winkel naar waterbasis verven (zijn meestal wel minder van kwaliteit... )
@ Marizzz: wat fijn dat het allemaal goed gaat met je kleine beeb!
@ Horatia: Kijk, dat is nou autopech zonder echte pech! Mag ik je oom ook bellen als ik dat 's ochtends opeens iets heb? :mrgreen:
@ meisje79: wat grappig, de eerste kat van mn ouders (toen ik nog thuiswoonde) heb ik een zelfverzonnen naam gegeven: Noeska!(dus bijna hetzelfde :-D) Wij riepen de kat dan binnen, meestal met "Noesje". De buren vonden het maar apart dat we de kat geen naam hadden gegeven.... zij hoorden in hun tuinen namelijk altijd dat we "poesje" riepen.... haha... sorry effe kleine familieanecdote 😊
@ Wijntjes: hahaa!! Ben blij dat ik toch nog 1 voordeel heb op jullie zwangere dames! Maar jullie mogen uiteraard niet klagen, want ik zou veel liever ruilen 😉
@ de Mol: tsja, als je een echte trouwe molfan bent, dan weet je eigenlijk toch al dat de mol in de finale nog niet bekend wordt gemaakt?! Ik zit trouwens op Annemarie
@ Mjoyce: Balen van je moeheid en darmklachten! Het lijkt wel alsof je lichaam zich al voorbereid op het moederschap (vroeg wakker en vroeg naar bed)
Ik ken je gevoel trouwens wel dat je er nog niet zo echt mee bezig bent.... dat heb ik mezelf ook voorgehouden voor 35 dagen.... maar daarna werd t toch wel erg spannend! Ik duim vast voor je voor een posi test 😊
En dat is echt een heeeeel lief kamertje inderdaad! Meekijken met de zwangeren vind ik prima, maar ik probeer zelf nog niet zoveel te snuffelen, want dan word ik echt ongeduldig... haha! Heb jij daar dan geen last van? Of kriebelt t toch teveel bij jou?
@ Niena: nou, niet geduldig kunnen wachten dus! Hoe is het met de rapporten? zijn ze al klaar?
En je berichtje doet me goed, gewoon blijven genieten tot de test duidelijk iets aangeeft, dat is tot nu toe iig gelukt :mrgreen:
@ Jannie: Oh, wat vervelend van je testjes!! Ik hoop echt dat je al genoeg antistoffen hebt opgedaan, zodat je kleintje hier niets van oploopt!
@ Hier:
Ben er toch uit dat ik volgende keer niet ga testen voor ik uit eten ga.... was namelijk best chaggie! En heb een gv dieet, maar bij het restaurant hadden ze daar geen rekening mee gehouden grrr...... toen we weggingen werd honderuit excuus gemaakt. Dus ik tegen manlief "kijk ik zo chagrijnig?" Hij "Ja, dat is van km afstand al duidelijk".... oh... oeps....
Test heb ik trouwens niet representatief gedaan: 's middags na liters thee en al 4 wc bezoekjes die dag... dus concentratie behoorlijk verlaagd haha! Dus wacht nog een paar dagen en zal dan nog eens een testje wagen bij een ochtendplasje...
Wel apart, want vandaag bij de wc trok ik opeens toch weer slierten eruit (sorry voor de details)... we hebben wel geklusd vandaag, dus wellicht waren het enkel "klusresten" haha.... nou ja, ga toch maar eens wat ovutestjes halen, want dit schiet zo echt niet op, weet gewoon echt niet waar ik aan toe ben.... :confused: behalve dan dat het vandaag dag 40 van deze cyclus is...