@lady86: ik was er wel op voorbereid dus was eigenlijk alleen maar blij voor haar. Ja ze weet sinds deze maand dat wij bezig zijn en weet ook dat ik morgen ga testen. Zou echt gaaf zijn als we nu samen zwanger zijn *duimduimduim*
lady86Oud lidBerichten: 1.437Lid sinds: 24 juli 2011
@ suus: misschien moet het zo zijn dan!! Ik hoop het zo! Het zou voor ons beide ook heel leuk zijn, we zitten allebei in ronde 6 nu, en we waren nog zo overtuigd in ronde 4, dat we zwanger het jaar uit zouden gaan! Maar deze ronde is raak want dan worden we nog mama in 2012! 😊
suusbOud lidBerichten: 4.148Lid sinds: 7 augustus 2011
ja lady86 dat zou echt te gek zijn. Ik weet het nog goed ronde 4... wat een rot ronde was dat uiteindelijk! Ronde 6 gaat het helemaal goedmaken, we worden mama 2012
greetje83Oud lidBerichten: 3.595Lid sinds: 15 september 2009
Oh Suus en Lady, ik ben bijna net zo zenuwachtig voor morgen als jullie hahaha (zal ongetwijfeld overdreven zijn van mij, want ik slaap vannacht als een roosje...)!
Hier een chagerijnige dag. Voel me niet helemaal top en ben snel over de flos. Het is dat ik rondom mijn ei niet gesekst heb, anders zou ik er iets van denken 😉 Merk nu trouwens dat ik altijd na mijn ei gewoon nog heel veel slijm verlies, dus dat zou bij mij geen zwangerschapsteken zijn. Ik verwacht binnen 4 of 5 dagen mijn ongi, dus dan gaan we weer beginnen met zwangerbworden! Tot die tijd met veel koffie, een wijntje en een stinkkaasje mijn tijd doorkomen.... 😊
Oh, ik hoop het zo voor jullie! Maarre, je moet je wel aan de deal houden he? Mij niet alleen laten in het zwanger-worden topic! Gewoon mee blijven kletsen!
Neuh, beetje baaldag gehad. Zonde van mijn weekend. We wilden Max daarstraks in bad doen en dan laat ik hem altijd even een kwartiertje in zijn blote billetjes rondrennen, vindt hij super. Maar nu stond hij opeens stil en kwam er een hoop diarree uit. Het arme ding, hij schrok zo en begon vreselijk te huilen. Dacht denk ik, dat we boos zouden worden ofzo. Ik heb wel 10 minuten tegen hem moeten praten dat het niet erg is voordat hij gekalmeerd was. Knuffie toch.
oh arme max toch! arme scheetje is zich rot geschrokken. Ik smelt trouwens echt als ik zijn foto zie. Die foto gisteren vond ik echt geweldig. Mijn man ook trouwens.
Bedankt. Ben hartstikke trots op hem! Hij is zo'n zachtmoedig kereltje. Hij kan totaal niet tegen boosheid of verdriet van anderen. Hopelijk laat hij later niet steeds over zich heen lopen, dat is wel een beetje onze angst. Als iemand iets van hem afpakt bijv. dan gaat hij heel hard huilen, maar zou het nooit terug afpakken ofzo.
meiden, heel snel, mn vent zit al in de auto... ben naar n verjaardag!! Miss kom ik vanaaf nog online en anders tot morgen... Suuuuuuuussss ik duimmm!!
Ohhh ik durf niet!! Ben zo bang voor weer een teleurstelling! Fijne avond iig! XX
Leo, de 1e lading is al onderweg dus spannend! Lekker genieten een paar dagen aan het strand! Heerlijk! Dija, aan de klus 😃 Succes weer!! Stees, hoe is het met jou wijffie? alweer bijna 20 weken! Lady86, hahah geweldig je planning van vandaag! 😃 Goed bezig! Greetje, hier ook veel slijmverlies van ei tot nod dus zegt bij mij ook nooit iets. Maarre je hebt altijd kans heh!! Ik ben er ook nog hoor, als die andere allemaal zwanger zijn 😉 Lach me kapot als je gewoon zwanger bent!
Het is echt bizar maar heb echt aardig wat steken rechts (ter hoogte van mijn lies.. ei- experts... kan die nu al in aantocht zijn?)
Ik denk echt dat je ei er wel aan komt hoor bq. Steekjes zijn altijd een aankondiging van een groeiend ei bij mij. jeeeeee jij krijgt ook een december kind!!!
BQ1986Oud lidBerichten: 2.471Lid sinds: 19 juli 2009
Uiteraard weer lekker aan het googlen.. zie zelfs springende eieren op dag 6/7 al voorbij komen pff Zou het zo snel door die teunisbloemolie kunnen komen?
Puk1985Oud lidBerichten: 4.589Lid sinds: 21 september 2010
BQ, ik heb sinds vandaag dus ook al steken links. Volgens mij is kan het wel dat er een ei in de maak is. Heb net even gegoogled (jaja ondanks het google verbod). Je eitjes strijden nu om dominantie. Het is dus gewoon vette oorlog in de eierstokken 😉
BQ, ja die steekjes heb ik altijd wel zo vroeg. Altijd alleen maar aan de linkerkant. Zou mij niks verbazen als alleen mijn linker eierstok werkt. Misschien heb ik de verloren eierstok van Lady86 wel hihi.
Hahaha maffie!! Hey, nu het weer helemaal goed gaat tussen jullie en jij niet bezig bent met tellen etc 😉 ben je dan toch niet geneigd om naar de gyn te gaan?
LollypopOud lidBerichten: 1.148Lid sinds: 10 juli 2011
Hallo allemaal, even snel vanaf de camping, waar we vandaag veel hebben gepoetst. Vandaag ging de camping weer open dus alles is weer op orde 😉 Ben benieuwd morgen hoor!! Xx
@ ei: ik heb ook altijd een week voordat ie springt steken... maar ga je ovutesten doen BQ? Zou het iig goed in de gaten houden en allemaal klussen jullie! @ puk: haha ja jij mijn linker eierstok! Zou goed kunnen 😉 Bewijzen we mooi dat we met 1 eierstok prachtbaby's kunnen maken! 😊 @ alle duimers: dank jullie wel meiden! Hopelijk helpt het!
Ik ga nu slapen... heb echt geen idee! We doen het maar gewoon morgenochtend.. Ben zo benieuwd! Welterusten allemaal!
Oh lady86, sh*t zeg! heel veel liefde, hoop en knuffels voor jou!!! Suusje! were RU?
Weet niet meer wie het vroeg: maar ik heb mn innesteling niet gevoeld. Ik merkte alleen aan het eind van de ronde dat ik ontzettend moe was en mn borsten waren zeer gevoelig - anders dan bij ongi.
@suusd: ??????????????????????? @lady: nogmaals dikke knuf, wat een teleurstelling zo'n negatieve test. Ze gaan nu toch een echo maken en daarvoor moet je een ronde overslaan? Doen ze dat niet gelijk aan begin van nieuwe cyclus? Ik heb onderzoek gehad met rontgen en dat plannen ze begin van de cyclus want dan kan het geen kwaad. @dija: joehoe, ei gespot en nu lekker broeden. @bq1986: @ puk: klinkt als eitjes in aantocht. Ik zeg klussen met die kerels van jullie. @ sasir: hoe is het ermee? Nog niet getest? @faye: hoe is het gegaan bij Gyn? @greetje: mooie jurk en ach wat sneu voor Max dat ie zo was geschrokken. T'is volgens mij echt een goedzak/ schatje. 😊 @leo: geniet nog even van paar daagjes er tussenuit met z'n tweetjes (nou ja met de kleine nog in je buik natuurlijk).
Hier schijnt het zonnetje, dus hopelijk een lekker dagje. Ik ga zo de kleine meid maar eens in bad doen.
Polly, inderdaad Max is een enorme goedzak. Nu is dat nog enorm genieten, maar we moeten nog wel wat pit in het manneke aanbrengen, anders gaat hij het zwaar krijgen in de grote boze wereld. Hier schijnt trouwens de zon, maar er ligt een flinke laag ijs op de auto, dus ik blijf nog even binnen!
We gaan straks lekker zwemmen. Altijd gezellig. Ik wil natuurlijk eerst nog goed nieuws van Suus.
Suusjeeeeeeeee: je bent gewoon laat met vertellen omdat je een superdikke, vette, positieve test hebt! toch????
Polly2011Oud lidBerichten: 360Lid sinds: 3 augustus 2011
@greetje: komt vast wel goed met Max in de grote boze wereld! Je zal nog wel eens versteld staan kijken hoeveel pit hij kan laten zien. Veel plezier met zwemmen.
Kutterdekutterdekut! Lady & Suus dikke knuf voor jullie meiden!! Hopelijk voor beide gewoon te vroeg getest! Zolang er nog geen ongi is, is er hoop!!
Greetje, 10 mei geeft L hem wel even een training haha.. die is soms TE 😉 Polly, dacht idd eitje in aantocht maar ineens gisteravond nog wat bloedverlies, terwijl mijn ongi toch echt al 2 dagen weg was.. snap er niets van.. Moi, gaat het goed met je wijffie?
Meiden wat lief dat jullie allemaal zo meeleven! Thanks! Nadat ik had getest ben ik weer in slaap gevallen en werd net pas wakker. Pfff toen kon ik wel ineens slapen..
Suuuus wat doe je??? Ik had echt al mn hoop op jou gevestigd!! Wat ontzettend klote meissie! Ik gun het jou ook zo erg! Ik heb nog een beetje hoop dat we toch te vroeg getest hebben... hoe voel je je nu?
@ leeske: dat vroeg ik omdat ik nu niks voelde deze ronde... En ik ben ook erg moe en mn borsten zijn heel gevoelig, maar dat had ik 2 rondes geleden ook.. @ polly: ja ik hoop wel dat die echo meteen aan het begin kan, en ik die ronde nog mee kan doen, want ik heb toch 4 weken voor mn ei.. maja ze zei het wel expliciet zo dat ik dan de hele ronde niet zwanger mag raken. Misschien blijft dat spul een beetje in je baarmoederslijmvlies zitten? en moet het echt weer afgebroken worden..
Lady86 ik voel me flink kut. Ben net uit woede gaan schoonmaken en opruimen. Mijn hoop is wel weggezakt voor deze eonde. Dit was een ultra sensitive test dus he zou denken er moet iets te zien zijn. Maar zelfs na 2 uur geen indroogstreepje te bekennen. Voor jou vind ik het ook zo kut. Dat gelul straks in het ziekenhuis daar heeft toch niemand zin in? Geen ongi geeft nog een beetje moed en mijn tieten doen ook nog pijn anders was het echt hopeloos. Nu weer wachten, wachten, wachten. Ik wil niet eerder weer testen dan zaterdag dus het wordt weer een lange week ben ik bang. @ iedereen: bedankt voor jullie lieve woorden en knuffels. Het doet me goed al moet ik wel iedere keer janken als ik het lees...
oh lieve lieve suus, ja ik heb er ook een hard hoofd in maar toch ergens moeten we nog een sprankje hoop houden.. Misschien zijn wij een van de weinige meiden die pas een paar dagen naar hun nod positief testen, omdat we gewoon iets minder (snel) HCG aanmaken. Het wordt idd een spannende week! Ik krijg woensdag wat uitslagen en jij die week erop.. Ik hoop het zo dat het nu eens lukt! We hebben allebei wel wat andere klachtjes dan normaal toch? Als ik jouw symptomen zo hoorde/bekeek dacht ik echt dat het wel raak moest zijn. Ik keek net nog even in mn agenda, en normaal heb ik paar dagen voor mn nod steken en puisten maar nu nog niet. Wel paar hele kleine puistjes. Maja dan ga je toch weer hopen he, en komt waarschijnlijk dinsdag of woensdag nog een keer een klap. (mn slijm is wel bijna weg nl, net zoals normaal voor mn nod :()
Laat je maar lekker in de watten leggen door je man, en laat dat schoonmaken toch zitten joh! Het is heerlijk weer, ik ga zo ook even douchen en naar buiten. Denk dat wat zonnestralen ons goed zullen doen. En blijf hopen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Zolang we geen rood zien zijn we zwanger!
Hele dikke knuf! En we slepen elkaar er wel doorheen! XX
Lady he bent lief! Je woorden doen me goed! Hier schijnt de zon niet, grijze wolk hangt er letter Ijl en figuurlijk boven mijn hoofd. Mijn man kan hier een beetje lastig mee omgaan... Maar heb steun bij jullie en een vriendin. We gaan nu shoppen voor.de vakantie. Hopelijk vind ik nu een bikini anders wordt ik echt woest... Ikheb trouwens nog wel steeds slijm. Best irri want dan denk ik shit wat voel ik? Abonnement op de wc is nog steeds van kracht...
@ suus: ja hier is het nu ook grijs 😞 naja geeft wel mooi onze stemming weer (sorry meiden, had liever een zonnige dag gehad ;)) Shopse en probeer maar even je zinnen te verzetten.. We spreken elkaar later wel!
Suus: shop ze, meid! Het beste naar winkels gaan waar een heleboel lelijke wijven lopen en dan zelf een mooie jurk gaan passen, dan voel je je hopelijk weer een stukje beter. Pffff, als ik vlakbij had gewoond was ik je even een dikke knuffel komen geven! En jou ook, Lady86!!!
Suus: sorry heb je google verbod verbroken maar hier wat hoop-gevers:
" trouwens bij mijn eerste zwangerschap had ik pas een positieve zw test na 8 dagen overtijd " "haha.. het bewijs is er, dat er wel hoop is, als je negatief blijft testen!! 4e dag na nod kreeg ik pas een heeeeel licht streepje.." "na 4dagen overtijd -> 3 positieve testen in mijn handen gehad!! de 1 wat duidelijker dan de andere.. alleen het gerommel in mijn buik / vage ongi krampen/trekkend gevoel heb ik nog steeds.."
Even van andere fora gejat 😉 Maar eh, had je nou het gevoel dat je op zaterdag (2 wkn terug) je ei had gehad? Ik voel nu wel af en toe wat krampjes/steekjes maja... dit gaan een paar laaaaaaange dagen worden 😖
Hihi goed bezig lady86! Ik dacht zondag 2 weken terug mijn ei te voelen maar vrijdag 1.3 week geleden had ik ook raar gevoel... Toen ook voor het laatst geklust... Dus misschien dan toch een laat ei...
Kennen jullie het gevoel alsof je iets voelt zit in je jeweetwel... Lijkt net of je baarmoedermond is gezakt of openstaat...
@vandaag een dagje heerlijk naar Burgh Haamstede geweest. was echt lekker weer. lekker gewandeld door het bos en op het strand. ik ga vandaag half 9 slapen ben versleten en komende week is het erg druk op mn werk.
@oja vanmorgen ook nog ff snel een bakkie gedronken bij mn schoonmoeder en dr vriend en jahoor ...meneer zat weer te roken binnen!!!! vriendlief zei voordat we onze jas uithadden of hij buiten wilde roken ivm marissa en mij en de baby.
@moi: dat binnen roken vind ik zo stom, zeker als er kleintjes bij zijn, waar zit je verstand denk ik dan. Maar gelukkig ging ie naar buiten. Oh dat vakantiepark daar heb ik wel eens van gehoord. Als ik ooit de loterij win wil ik ook een leuk huisje kopen ergens in een park. Leuk voor de weekenden.
oh ok! aha grappig. Ik had het ff verkeerd begrepen. Als ik teveel geld heb dan wil ik een huisje met en jacuzzi buiten, sauna binnen, zonnebank en allerlei andere luxe.... heerlijk lijkt me dat om daar af en toe naar terug te kunnen.
Meiden, ik zit lekker aan de choco rozijnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Suus, kan toch bijna niet vrijdag een ei? Je hebt in die week toch ovutesten gebruikt? alleen in dat weekend niet.. Ik zeg je test is over een paar dagen positief!!
Greetje, hoe voel jij je meis?
Moi, lekker dagje gehad dus?
Hier echt een vage bedoeling... op zijn greetje's gezegd ben ik echt slijmpie maar vanacht en vanmorgen nog bloed er tussen. Terwijl mijn ongi vrijdag was afgelopen, hmmmmm....
Hoi hoi, Wij hadden vrienden te eten en die zijn net weg...
Idd suus: we hebben allebei te vroeg getest! Want als je zondag je ei had, had je toch ongi moeten zijn en dat ben je niet! Ik ga ook voor goed paasnieuws voor jou! Als ik woensdag nog niet ongi ben, test ik 's morgens vroeg.
@ moi: oh lekker dagje dus! Werkse nog, lekker aftellen! Enne goed dat je vriend vroeg of die kerel buiten wilde roken.. @ BQ: hij gaat wel weer hoor, dank je! Ik heb weer wat vertrouwen dat ik toch te vroeg heb getest.. Idd vaag bij jou! Toch maar klussen voor de zekerheid dan, of niet? Misschien wil je ei zo graag bevrucht worden dat ie al komt voordat de ongi goed en wel is afgelopen..
Nou ben benieuwd de komende dagen... Dit gaan dus 3 hele lange dagen worden. Aan de ene kant zei ik tegen mn man, ik wil liever vrij hebben want kan me toch niet concentreren, en dan ga ik lekker de hele dag films kijken en op het forum. Maar aan de andere kant gaat de dag ook wel snel als ik werk en heb t heel druk op mn werk nu. Durf alleen niet naar de wc dan.
Welterusten allemaal meiden, Enne Suus, hou hoop! Het komt goed! Voelde me vanmorgen erg kut, maar heb weer beetje vertrouwen!
Oja en heb morgen en dinsdagavond volleybal wedstrijd dus dan heb ik wel afleiding, alleen niet zoveel tijd voor jullie.. Moet ik op mn werk maar even gauw 😉