Jippie een nieuwe zwangere! Dija, wij hebben nooit actief samen gekletst volgens mij, maar toch een dikke proficiat! Hopelijk is deze zwangerschap het begin van een nieuwe positieve vibe op dit forum!
@ Leeske: Hopelijk kunnen ze je in het ziekenhuis geruststellen! Hier had ik ook een behoorlijk grote knul in mijn buik en toch geen zwangerschapsdiabetes, dus het kan best hoor! Natuurlijk wel minder dat ie bij mij zich op 35 weken al heeft laten zien, maar dat hoeft daarom jou niet te overkomen hé! @ Greetje: Wat doet die cyclus van jou nu toch..Hopelijk eindigt ie snel, zodat je terug wat duidelijkheid hebt! @ Mdtje: Een tweede zoontje! Leuk 😉 @ Polly: Jouw kleine meid wordt bijna één jaar zie ik! Wens ze een alvast een dikke proficiat van mij 😉 @ Moi: Zie dat je de 35 weken al gepasseerd bent ondertussen! Wauw! Stilletjesaan aan het aftellen? Gaat het fysiek nog een beetje? @ Lady9: Fijn dat de controle weer goed was! Spannend dat je bijna weet of het een jongen of een meisje gaat worden! Enige voorkeur? @ Suus: bijna op vakantie! Die ontspanning zal jullie vast goed doen! @ Lady86: Zie nu jou onderschrift, heb het eigenlijke verhaal een beetje gemist, maar wat erg! Maar wat ik begrijp is dat jullie wel nog alle kansen hebben op een gewone zwangerschap? Wel goed dat jullie zo 'snel' de stap hebben durven zetten naar de gyn, zo heb je toch een beetje duidelijkheid..
suusbOud lidBerichten: 4.148Lid sinds: 7 augustus 2011
Hoi meiden, Daar ben ik weer! Na 1.5 dag jullie verwaarloosd te hebben ben ik weer aanwezig hoor. De bruiloft was super, de ceremonie was heel mooi en het avondfeest was te gek. Zere benen aan het einde van de avond maar ik had het er voor over!! Nu inmiddels weer thuis en nog steeds vet moe.
@lp: respect voor je hardloop avontuur. Ik heb ook wel eens bedacht dat ik het kon gaan doen met mijn man maar tis daar alleen bij gebleven…schaam schaam a-sportief als dat ik ben.. @polly: yes een positieve ovutest!!!! En wat een leuk cadeau voor je kleine meid!! @lady9: fijn dat alles goed was met je beeb! Jeetje alweer 16 weken. Heb je al een mooie buik? @leeske: jeetje meis wat spannend allemaal weer. Ik kan me voorstellen dat je een keizersnede niet ziet zitten. Succes maandag! @dija: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!! Super meid! Heerlijk. Na hoeveel rondes is het nu raak? @greetje: al ongi of zwanger??? @jools: hoest met de kleine?
Ja meiden ik ga bijna op vakantie, moeten jullie het 2 weken zonder mij doen L redden jullie dat wel denk je? Ik denk wel dat er wifi is maar ik zal dan geen lange verhalen enzo kunnen schrijven en kletsavonden kunnen meedoen (tis daar ook nog eens 6 uur vroeger..) Als jullie hier zitten te kletsen draai ik me nog eens om op het strand J Ik heb er echt zin in en ben er ook aan toe. Op dit moment ben ik erg rustig onder het zwanger worden idee. Misschien wel door de uitslagen van afgelopen week. Tuurlijk rond mijn ei (hopelijk komt ie op tijd) zal het wel weer spannend worden en de 2 weken erna. Als mijn ei nou een beetje bij tijds komt dan kan ik misschien ook wel de 10[SUP]e[/SUP] testen J
@Jools, hoe ging dat dan? Is het zorgelijk als het met 35 weken komt? Of is het kindje dan gewoon wat kleiner? Was die van jou dan achteraf ook niet gewoon wat ouder???
@suus, een fijne vakantie!!! Zou ik ook wel willen.
Ik ga morgen lekker uit eten met mn ouders - zijn 26 jaar getrouwd. Vanavond nog een feestje, dus genoeg te doen. Moet eigenlijk ook adminstratie van school bij houden, maar kan me er niet tot zetten. Eigenlijk tot niks - hang maar wat om. Kan ook nog met de wieg aan de slag, maar heb nog niet echt een idee hoe. Heb de familiewieg, maar vind m eigenlijk helemaal niet mooi. Was helemaal vergetenhoe die eruit zag... Koop liever een ander. Nou zegt, mn moeder als dat kind zo dik is kan ie er toch maar heel kort in. EN BEDANKT MEM!
LollypopOud lidBerichten: 1.148Lid sinds: 10 juli 2011
@ Jools, hee! alles goed met je? En de kleine aanwinst? Ik hoop van wel, lekker genieten! @ Suus, fijn dat je een leuke dag hebt gehad gisteren! Las al zoiets op fb 😉 Ennuh, ik ben ook a sportief hoor, kwam vanmorgen niet eens de trap af van de spierpijn haha! (en J maar lachen) @ Greetje, roseetje? altijd lekker 😉 Was je vandaag nou naar de efteling? Of zit ik er helemaal naast? @ Lady, inderdaad, ik moet het rustig opbouwen.. morgen gaan we wandelen, toch in beweging, maar ff op een lager tempootje, anders wordt het klussen ook niets de komende weken haha! @ Bq, houd je het nog een beetje vol? 2 puisten en steekjes, dat moet goed komen!! Hoe voel je je verder?
@ hier, de lasagne staat weer lekker in de oven, komen heerlijke luchtjes vanaf. Hmmmmm.... Wilde dat die ongi eens een keer voorbij ging. Met een beetje geluk is het morgen wel over, in ieder geval de laatste dag (mag het onderhand..) ben het spuugzat om heel de tijd tampons te verwisselen.. Grrrrrrrrrr %$%#*(*&*@%$
@ Leeske, jammer dat de familiewieg tegen valt.. En die opmerking van je mams, haha! Lekker recht voor zijn raap! Als je een andere koopt, ga je die dan ook zelf opknappen? Of is je lichaam daar niet meer toe in staat? 😉
@leeske: zo fijne opmerking van je moeder.... moeders ....... Nou als je hem niet mooi vindt dan zoek je toch 1 die wel naar je zin is of gaat dat niet zo makkelijk binnen de familie? @lp: ik vind ook dat het klaar moet zijn met die ongi van jou. Hij is gewoon 2x zo lang als mijne. Arme jij Ik vind die 3-4 dagen al vreselijk.
leeskeOud lidBerichten: 888Lid sinds: 6 augustus 2011
Weer een nieuwe ontdekking: als ik in mn tepel knijp komt er een drupje uit. (Tja, waarom moet je er ook in knijpen?? - JA DAT WEET IK OOK FF NIET - GEWOON!) Het is nog niet wit, maar gewoon waterkleur. (dat is bij de koeien ook zo, zegt mn man - zucht wat is het toch wat met mn boer hihi) Even een rare vraag. Zit er één gaatje in je tepel of meerdere. Dus komt het uit 1 gaatje. Bij die ene lijkt het net of er meerder drupje uit komen van verschillende plekken. Kan dat?
@ Suus: met de baby is alles goed, hij is inmiddels een tweetal weken thuis Blijft gek natuurlijk dat mijn uitgerekende datum nog altijd moet komen, maar hij doet het goed nu, dat is het belangrijkste.
Fijn dat de bruiloft zo geslaagd was!
@ Leeske: Normaal gezien is dat niet zo zorgelijk op 35 weken, in België moet de kleine dan sowieso wel verplicht nog een weekje in de couveuse, maar dat zou het normaal moeten zijn. Bij ons was het verhaal een klein beetje anders, maar dat was niet het scenario dat ze eerst in het ziekenhuis zelf voor ogen hadden, gewoon pech dat wij hadden zeker? Oliver heeft uiteindelijk een kleine week aan de ademhalingsondersteuning gelegen in de couveuse en dan heeft ie ook nog een week in een gewoon bedje gelegen voor ie mee naar huis mocht. Maar hij woog dus wel 3kilo370 bij de geboorte en was 52 cm en dat met 35 weken..Maar't is niet omdat die van jou ook wat groter geschat wordt, dat ie niet perfect tot 40 weken kan blijven zitten hé, er worden ook kindjes geboren van meer dan 4 kilo hé 😉
haha, jouw moeder heeft wel een apart gevoel voor humor 😉 Ik zou trouwens gewoon mijn zin doen met de wieg..En ik heb zo'n klein vermoeden dat jij dat ook gaat doen en dus gewoon een andere gaat kopen 😉
Wat de tepel betreft kan ik meedelen dat dat volstrekt normaal is 😉 Alleen zou ik er nu nog niet te hard op zitten knijpen 😉
@ Lollypop: met mij gaat het dus wel goed, alles wat er gebeurd is nog een beetje aan't proberen te verwerken, maar dat zal me uiteindelijk wel lukken hé.
Smakelijk trouwens! mm lasagne 😉
@leeske: ik heb het voor je nagevraagd aan manlief de dokter maar hij weet het niet. Ik heb ook geen idee. maar wat een ervaring weer zeg jij hebt ook altijd van die gekke dingen he 😉 hihi
leeskeOud lidBerichten: 888Lid sinds: 6 augustus 2011
@Jools Fijn om te horen dat alles goed met jou en de kleine gaat! Lijkt me best schrikken als je ineens bij 35 weken al gaat bevallen. Had je wel al verlof of niet?
Ik ben zeker al aan het aftellen :)!! Alleen maandag nog werken en dan eindelijk verlof! Kan niet wachten tot de baby er is, ben nu wel erg benieuwd wat het geslacht is en hoe de baby eruit ziet. Ben ook zo nieuwsgierig of de baby op Marissa lijkt.
@Leeske Is volkomen normaal als het uit meer als 1 gaatje komt bij je tepel. Wacht maar tot je bevallen bent en de melkproductie is op gang :). Dan kan je zo 4 stralen hebben!!
lady86Oud lidBerichten: 1.437Lid sinds: 24 juli 2011
Ik krijg zo visite, dus als ik een onafgemaakt bericht heb getypt, weet je hoe het komt haha @ jools: thanks meis! Ja we hebben inderdaad net zoveel kans in principe op een zwangerschap, maar moet goed onder begeleiding blijven omdat de kans op miskramen en vroeggeboorte groter is.. Hoe is het met jouw mannekes? Alweer bekomen van de zwangerschap en lekker aan het genieten van je verlof? @ suus: heerlijk straks vakantie! We zullen je missen, maar je komt gewoon bevrucht terug 😊 Geniet ervan meissie, je hebt het verdiend! @ Leeske: haha lekker die opmerking van je ma! Maar dat komt wel goed joh! En idd, dan koop je toch lekker een nieuwe, je moet doen wat je zelf wil! 😊 Eetse morgen! @ LP: ohh heerlijk lasagne! Enne doe maar rustig aan hoor! Idd die rottige ongi moet maar gauw afgelopen zijn! @ moi: oh heeerlijk laatste dagje! Werkse nog dan en daarna lekker genieten!
Ik krijg zo de hele wintersport clan op bezoek om de foto's te bekijken.. heb eigenlijk niet zoveel zin want heb de hele dag al koppijn.. maja als ik in mn agenda kijk klopt dat wel qua dag na mn ongi/voor mn eisprong.. Zucht rothormonen.. maja spreek jullie morgen wel weer! Fijne avond allemaal!
greetje83Oud lidBerichten: 3.595Lid sinds: 15 september 2009
Leeske, inderdaad je hebt meerdere gaatjes waar het echt uit kan spuiten als je stuwing hebt en een toeschietreflex, wacht maar.... Hahaha, btw ik verlies nu nog steeds melk als ik in mijn tepels knijp (ook echt wit), terwijl Max al bijna een jaar niet meer bij me drinkt.
Haai, daar ben ik weer, dacht eens lekker te gaan badderen, wat denk je, ons washok overstroomd... Maargoed, ik zeur al meer dan een jaar om een nieuwe wasmachine, en nu is het eindelik zover! Gelukkig dat morgen de saturn open is! Maar... Hoe komt het toch dat ditsoort dingen nooit goed zijn voor de verstandhouding man/ vrouw?? J staat erbij en kijkt ernaar, ik commandeer, doe dit, pak dat! Grrrrr...
zo, vandaag hele huis weer gepoetst en we hebben alphen speelgoed van marissa netjes gesorteerd in bakken. het zat al in bakken maar alles door elkaar! en de box staat er nu sinds net :). Ook weer een hoop weggegooid vandaag. we zijn er helemaal klaar voor 😊
@suus ja de tijd is erg hard gegaan. Ben eerlij gezegd dolblij als dit achter de rug is. Ik weet nog dat na de bevalling van marissa mn misselijkheid en zuur en het vocht in mn lijf als sneeuw onder de zon was verdwenen.
@puk ja zeker nesteldrang. op de een of andere manier heb ik het gevoel dat de baby eerder komt. Alles staat nu al klaar, moet alleen marissa dr "vluchtkoffertje" klaarzetten maar dat doe ik morgen 😊
Puk1985Oud lidBerichten: 4.589Lid sinds: 21 september 2010
Het is hier een beetje stilletjes! En dat na dat goede nieuws van gisteren! Wie volgt er met zo'n goed nieuws? ik moet helaas nog even wachten ben ik bang...
@puk bij Nieuwendijk heb je een veerboot naar Tiengemeten. je mag dan alleen de oversteek lopend of met de fiets maken. Natuurmonumenten heeft er een natuur gebied van gemaakt. echt heel leuk om een keer daarheen te gaan. is heel mooi daar!!
@ suus, waaahw * jaloers*! Lekker hoor dadelijk je koffer inpakken! Wanneer vertrek je ook al weer precies? @ puk en moi, ook goede morgen!! @ hier, vandaag nog een spoortje ongi, hopelijk vandaag nog voorbij, want het is echt al een eeuwigheid geleden dat we hebben gesext, hahaha
Sporty puk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ga ook nu strijken enzo. Alles beetje vakantieproof maken, vindt het wel fijn als alles netjes is als we weg gaan. Kom je ook weer in een schoon huis terug
Haha nou dat sporty valt wel mee hoor haha. Heerlijk je koffer inpakken! Ik doe dat altijd pas de dag van te voren, anders heb ik geen overzicht wat er allemaal nog later in moet. Veel strijkplezier 😉
@ suus lekker hoor! Nog twee nachtjes slapen en dan aan de cocktails!! @ puk, zóó jij bent echt heel goed bezig! Eerst lekker sporten en nu aan de poets! Wij gaan zo op wasmachine- jacht, en dan....?. Nog geen idee..
@puk: ik schrijf altijd op wat ik erin doe en kwak het eerst allemaal op mijn bed. Mijn man moet morgen nog een dag naar cursus dus hij moet vandaag wel pakken en pak rustig mee. Morgen moet ik ook nog e.e.a. doen en wil ik laatste dingen op mijn gemak schoonmaken. @lp: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa cocktails hier kom ik!!! zorg maar voor een mooie beeb!!!!! Hier verder ook geen plannen hoor. Het zonnetje komt er een beetje doorheen dus lekker de tuin in straks denk ik. Zit nu nog in mijn pyama... heerlijk om daarin schoon te maken haha.
@LP OOk goede morgen :). Succes bij het vinden van een nieuwe wasmachine! Eerst al gekeken bij kieskeurig.nl? Ik doe dat altijd en print dan de pagina uit en dan krijg je bij de saturn dezelfde prijs als de goedkoopste volgens kieskeurig.nl. Scheelt soms best veel!!
@puk: nope geen zon @moi: hij zegt dat bij een zwangerschap de darmen wel verplaatsen om ruimte te maken. Heb je ook pijn bij het plassen? het kan namelijk van alles zijn er zitten meer organen namelijk aan die kant.
net toch even de verloskundige gebeld. waarschijnlijk ligt de baby met het ruggetje tegen mn darmen aan. ik.moest op een zij gaan liggen waar het minste pijn doet en dan kantelt de baby het ruggetje waarschijnlijk. moest het even aankijken
@ Moi, gaat het weer een beetje? Al gezakt? Vervelend dat je je zo voelt als je man er niet is.. Zijn je ouders er inmiddels al?
@ Suus, fijn dat alles is ingepakt, dan kan je hoofd nu alvast in de vakantie/cocktail-modus 😉 Cocktail, wat een raar woord eigenlijk, staart van een ....
Ja, een heerlijk dagje Efteling achter de rug en ongi geworden! Zo blij dat de volgende ronde kan beginnen: dit gaat hem worden! Vandaag mijn eerste dag van mijn zwangerschap!!!
FayeOud lidBerichten: 1.248Lid sinds: 22 juli 2011
@Greetje: YEAH!!! ONGI!!! Dacht zal nog eens ff kijken op m'n oude vertrouwde stekkie en zag het goede nieuws! Nu kan jij ook verder meid!
@Suus: Mijn NOD is 13 mei, wil joe dat aanpassen for mie?
@allen: Euhm...tja...wil graag iets zeggen maar weet eigenlijk niet zo goed wat er speelt. Ik hoop alleen dat we dit topic héél snel kunnen sluiten en dat er niemand meer 'on-zwanger' is in de zomer van 2012! Dan zit er een jaar op en vind ik het wel best! Dan MOETEN we gewoon zwanger zijn! Allemaal!
mmmm 10 mei is voor mij dag 35.... wie weet kan ik testen dan... ahhhhhhhhhhhhhhhh als mijn eitje nou een beetje zijn best doet..... pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
@ Faye, hee meid, dat is weer een tijdje geleden! Balen van je ongi, nu weer door naar de volgende ronde dan maar.... @ Greetje. joepiedepoepie! Jammer dat we zo blij moeten zijn met een ongi, maar je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent, en je kan weer verder! Haha moest erg lachen om de woordkeus van Suus ; 'zaadleverancier' hahahaha! Gezellig geweest in de Efteling?
@ Hier, spring zo eens in de douche en dan checken of de ongi eindelijk voorbij is!!!
Efteling was super. Max vond het prachtig, vooral Carnaval Festival en de Caroussel waren een hit. Het was best koud, maar gelukkig hadden we genoeg kleertjes bij ons, verder was het super rustig, we konden overal doorlopen, zelfs in de Droomvlucht! Rond half 3 is Max 3 kwartier in slaap gesukkeld en daarna nog tot 5 uur doorgegaan. Nu ligt hij nog wat na te kletsen in bed.
@ greetje, kei leuk geweest dus! Grappig dat hij nog na aan het kletsen is! En jaaa hoor ongi is voorbij! Nog maar niet gedeeld met de man want die zit al een paar dagen op me te azen, en wil even rustig tv kijken 😊
Haha suus en greetje, MAAR IK KAN ER NIETS MEER BIJSNOEPEN! 9 dagen ongi j sleept me naar de huisarts denk ik haha!! @ suus, waarom heeft jouw man medelijden met de mijne?
Ha! Ik prefereer juist de bank, maar goed, ik heb ook al een kleine aap boven slapen die op de een of andere manier altijd wakker wordt als wij succes willen hebben, haha! Ps. ik leg altijd een shirt onder mijn kont, niet erg sexy, maar wil geen slakkenspoor op mijn bank 😉
@lollypop ja mn ouders komen waren er best snel. Mn vriend was naar amsterdam om voor onze voorin een ijzeren hekwerk te halen en wilde hem niet bellen anders was hij gelijk teruggekomen.
mn zwager was meegegaan. morgen word hij gebeld wanneerbhij een mri scan heeft van zn hoofd in het Erasmus MC . Gaat weer spannend worden!!!!!!
Jools, fijn dat het zo gaat met je kleine kereltje. Hoe vindt Q het? En hoe voel jij jezelf? LP, lekker alles onder water dus.. geen schade verder? Je kan iig gelijk speuren voor een nieuwe 😃 Moi, ineens gaat het snel hier ja, hahaha ben benieuwd deze week! Bij jou schiet het ook erg op! Heerlijk. Gelukkig is de pijn gezakt, wat kunnen die beebs vervelend zijn he! hihi Greetje, hieperdepiep YEAAAAAAAAAAH!! En je hebt er zin in deze maand zie ik 😃 Woeehoee! Hier ook een bankliefhebber idd hahah Faye, uitgerekend op mijn bday! Dat moet goed nieuws zijn 😊
BQ1986Oud lidBerichten: 2.471Lid sinds: 19 juli 2009
hahaha das een goeie greetje! Mijn ogen vallen bijna dicht dus ik kan niets garanderen.. ik ga nu in ieder geval afsluiten. Ik spreek jullie morgen weer! dikke kus en slaap lekker!